Je bent niet ingelogd.

Waar moet ik lid worden?

• ArjandeV
  • ArjandeV's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
2 maanden 4 weken geleden #1 door ArjandeV
Beantwoord door ArjandeV in topic Waar moet ik lid worden?
Thnx @Cornelis :-)
Clicgear past voorin Frank.. Driver en houtje eruit dan passen de clubs op de achterbank.. maar meestal pak ik de tesla :P

Als jullie keer op Havelte willen golfen hoor ik het wel :-)

:)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 maanden 4 weken geleden - 2 maanden 4 weken geleden #2 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Waar moet ik lid worden?
Hee Arjan,
Leuk wat van je te horen op dit forum. Passen die clubs wel in je nieuwe bolide? 🏎🏎🏎

Laatst bewerkt 2 maanden 4 weken geleden door Frank@Andalus.

Lees meer
2 maanden 4 weken geleden #3 door canth
Beantwoord door canth in topic Waar moet ik lid worden?
Arjan! Welkom terug!

• ArjandeV
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
2 maanden 4 weken geleden #4 door ArjandeV
Zo, 4 jaar en 7 maanden later! Op Amelisweerd uiteindelijk 7 keer gespeeld ongeveer.. best dure greenfee geworden :-) Ik kon niet genoeg/veel spelen, nog steeds last van de blessure.. Sinds vorige week heb ik het golfen weer langzaam opgepakt, lid geworden op een baan in de buurt (inmiddels weer naar Drenthe verhuisd) -> Golfclub Havelte. Handicap etc hebben we het maar niet meer over, maar goed..

• ArjandeV
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #5 door ArjandeV
Het is voorlopig toch Amelisweerd geworden. Qua reistijd is het het gunstigst.. Met name als ik na het werk nog even een rondje wil doen wil ik niet eerst 50m in de file staan om ergens te komen. Ik ken er de meeste mensen en hoewel het zeker niet de mooiste baan is van de lijst kan ik me er hopelijk prima vermaken :)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

• winkje
  • Op naar +1
  • Op naar +1
  • Made it... 8.2
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden - 4 jaren 10 maanden geleden #6 door winkje
Beantwoord door winkje in topic Waar moet ik lid worden?

Ik denk dat Vincent Rosendaalsche zegt. Zou ik ook overwegen, maar toch kiezen voor de Heelsumse. Dat is een 27 holes baan op zandgrond, heide-baan.

bijna spot on; is natuurlijk wel De Rosendaelsche....

Ik had dit topic nog niet gezien maar gisteravond met Arjan on de DR van Amelisweerd staan te babbelen: toen noemde ik ook de Heelsumse. Rosendaelsche zou ik voor gaan als de baan binnen 15 minuten te bereiken zou zijn - de baan en condities het hele jaar door compenseren een eventueel tekort aan clubgevoel dat sommigen ervaren of verwachten te gaan ervaren...

Groet, Vincent
Laatst bewerkt 4 jaren 10 maanden geleden door winkje.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #7 door roughseeker
Beantwoord door roughseeker in topic Waar moet ik lid worden?

als je het van een paar mensen af laat hangen die niet jouw tiep zijn, dan zal je waarschijnlijk nergens willen spelen.

Omdat Houtrak uit de route ligt :)

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #8 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic Waar moet ik lid worden?
als je het van een paar mensen af laat hangen die niet jouw tiep zijn, dan zal je waarschijnlijk nergens willen spelen.

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton

• ArjandeV
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #9 door ArjandeV
Anderstein is enorm leuke baan, het volk wat er rond loopt compleet niet mijn typ..

@Els, ik ga graag een keer met je de Edese spelen, laat maar weten wanneer je hersteld bent, dan regelenen we wat.

Ik twijfel het meeste tussen Amelisweerd, Heelsumse of Edese met daarachter Anderstein...

Amelisweerd ken ik de meeste mensen, is goed te doen qua reistijd vanaf werk (minder vanaf huis). Ik vind de baan zelf niet heel uitdagend, ligt tussen snelweg en trein is dus nooit lekker stil. Daarnaast is het er in het hoogseizoen erg druk.

Heelsumse ken ik alleen van de winter aanbiedingen, heb er in de zomer nog nooit gespeeld, maar zelfs in de winter is het een enorm goede en leuke baan. Het volk heb ik geen idee. Vanaf werk wat langer reistijd, vanaf huis goed te doen.

De Edese ken ik niet, ik hoor van iedereen dat het een mooie baan is. Qua volk kan ik het niet echt inschatten, maar van wat ik hoor valt het mee.

Anderstein is qua ligging ideaal, precies 20min van werk en 20min van huis, mooi in het midden. De baan vind ik ook leuk, maar de mensen die er lopen is een beetje iets waar ik tegenop zie. Ik ken er een paar en niet alles is evenveel mijn typ..

Nunspeet, Scherpenbergh allemaal leuke banen, maar teveel rijden.. Helaas geen benzine van de zaak, dus met mijn 3-4x per week golfen gaat dat teveel kosten :)

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #10 door Chris
Beantwoord door Chris in topic Waar moet ik lid worden?
Mijn schoonvader is lid op Anderstein. Heb er een aantal keer gespeeld. Mooie uitdagende baan met veel afwisseling. Lidmaatschap vereist volgens mij wel inkopen/aandelen maar kan zijn dat dat is losgelaten. Wel nog steeds ballotage commissie voor lidmaatschap volgens mij. Kak denk ik hoger van niveau dan Edesche. Andere banen ken ik niet gied genoeg.

hbnatltesdp

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden

logogolfchat

Ga naar boven