Dames- versus heren golf?

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #21 door taxgolf
Dames- versus heren golf? werd gestart door taxgolf
Afgelopen weken was er het EK voetbal voor vrouwen. Onze leeuwinnen zijn kampioen geworden! Heel erg leuk voor die dames.

Zonder zwart - wit / peper - zout geen discussie.

Ik heb helemaal niets met damesvoetbal. De overspannen berichtgeving geeft mij bij voorbaat jeuk. Het was een top toernooi, de dames wonnen, vele mensen hebben plezier eraan gehad. Helemaal goed. Wat me uitermate stoort, is dat je niet mag zeggen dat je het drie keer niets vindt. Ik heb wel eens eerder dameswedstrijden gezien in competitieverband. Dat is echt tranentrekkend slecht. Ik zeg erbij: ik heb moeite om het anders te zien als herenvoetbal.

Heb ik iets tegen damessport? Zeer zeker niet. Ik kijk geboeid naar atletiek, tafeltennis, handbal, hockey, MMA wedstrijden. Top. En hoe zit het nu met damesgolf?

Wel, ik kan daar zeer geboeid naar kijken. Los van de vraag of het kijken naar golf op TV zo leuk is. Ik ken fanatieke golfers die golf op TV zo spannend vinden als het drogen van verf. Maar damesgolf vind ik top. Ik kijk vooral naar hun swing, het ritme, de soepelheid etc. Helaas wordt het veel te weinig uitgezonden (rechtenkwestie).

In tegenstelling tot damesvoetbal, vind ik dames golf de vergelijking met heren golf prima doorstaan.

Wat is jouw mening?

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.032 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven