NOC*NSF status

Meer
3 jaren 5 dagen geleden #1 door eeka
Beantwoord door eeka in topic NOC*NSF status
Oké die voordelen dat wist ik niet. Ik verwacht niet dat zoon een opleiding gaat kiezen waarvoor dat van belang is. In de ranking staat helaas het geboortejaar er niet meer bij dus het echt zien is lastiger. Als ik naar de namen kijk zal zoon net wel of net niet in de top 10 zitten voor zijn geboortejaar. Ik ga eens bekijken of die voordelen ook voor onze provincie gelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
Meer
3 jaren 5 dagen geleden #2 door Pedro
Beantwoord door Pedro in topic NOC*NSF status

eeka schreef :

Pedro schreef : Het is me nu duidelijk. Heb een bestand gekregen van de NGF wasrin uitgelegd staat wat de eisen zijn voor NOC*NSF status.

Snel antwoord van de ngf. Ga je het doen voor je zoon? Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wat voor voordelen zoon ervan zou hebben. Hij zit niet op een lootschool want die hebben we hier niet. Ik begrijp van de pro dat ze vooral kijken naar trainingsinspanningen bij het toekennen.

Voor sommige opleidingen is het van belang om een topsportstatus te krijgen.
Daarnaast kun je met deze status in de provincie een aantal voordelen krijgen in begeleiding.

Ze kijken niet alleen naar traininginspanningen, maar je moet of in een selektie zitren, of in de top10 van de NGF jaarranking van je geboortejaar

Meer
3 jaren 5 dagen geleden #3 door eeka

Pedro schreef : Het is me nu duidelijk. Heb een bestand gekregen van de NGF wasrin uitgelegd staat wat de eisen zijn voor NOC*NSF status.

Snel antwoord van de ngf. Ga je het doen voor je zoon? Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wat voor voordelen zoon ervan zou hebben. Hij zit niet op een lootschool want die hebben we hier niet. Ik begrijp van de pro dat ze vooral kijken naar trainingsinspanningen bij het toekennen.

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
Meer
3 jaren 5 dagen geleden #4 door Pedro
Het is me nu duidelijk. Heb een bestand gekregen van de NGF wasrin uitgelegd staat wat de eisen zijn voor NOC*NSF status.

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
Meer
3 jaren 1 week geleden #5 door Pedro

eeka schreef : IK ben zondag op the dutch. Ik zal het vragen aan zoons pro, hij is ook de pro van de jongen in kwestie.

Dat

Dat is prima, maar kan het ook navragen bij de NGF

Meer
3 jaren 1 week geleden #6 door eeka
IK ben zondag op the dutch. Ik zal het vragen aan zoons pro, hij is ook de pro van de jongen in kwestie.

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
Meer
3 jaren 1 week geleden #7 door Pedro
Klopt Eeka, inderdaad die jongen. Ik weet dat hij niet in de selekties zit, daarom was ik benieuwd waarom hij toch de NOC*NSF status heeft gekregen. Kan toch niet zijn omdat hij op de Dutch traint. Ik zal het eens verder navragen

Meer
3 jaren 1 week geleden #8 door eeka
Gaat het misschien om een NOC NSF talentstatus? Ik weet over welk bericht je het hebt. Voor zover ik weet draagt de ngf je voor. Ik ken alleen kinderen die in de selecties zitten met zon status. De jongen waar jij het over hebt zit daar niet in. Hij traint op the Dutch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

• Han
  • Han's Profielfoto
  • Pro Member
  • Pro Member
  • 2018: van 10 naar 8
Meer
3 jaren 1 week geleden #9 door Han
Beantwoord door Han in topic NOC*NSF status
ah, ok, niet helemaal goed begrepen dan. Geïndiceerd betekent dan waarschijnlijk dat je je een keer hebt geregistreerd bij NOC*NSF?

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Pro Member
  • Pro Member
Meer
3 jaren 1 week geleden #10 door Pedro
Dat is de olympische status Han

Het gaat over NOC*NSF geindiceerd.
Ik kwam dat tegen bij een talenvolle jonge golfer, (hcp rond 4.5). Daarom vroeg ik me dat af.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden

logogolfchat

Ga naar boven