- Ontvangen bedankjes 394
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
x-elf schreef : Mooi moment tijdens de ronde.
Lopend van green 7 naar tee 8 vraagt de dame met wie ik speelde hoezo ik de basn redelijk ken. Tijdens het spelen van hole 8 vertelde ik haar over de rondjes die ik daar met Jimithing heb gespeeld. Dat die rondjes zowel qua golf als qua gesprekken altijd de moeite waard waren en dat, aangezien Jimithing zonodig naar Amerika moest verhuizen, ik die rondjes als ook Jimithing erg mis. Ik neem mij voor om na de ronde een appje naar hem te sturen om dat ook tegen hem te zeggen. Op de tee van 9B sta ik te wachten tot ik kan slaan. Mijn telefoon gaat en ik pak m uit mn kontzak. Op het scherm staat P... B.... usa (=JimiThing). W T F.....
ik neem op en meld dat ik op de tee van 9B Bentwoud sta. Hij antwoord: dat is een tricky afslag. Dat bleek. Plons, drop, aproach in bunker. Double bogey. Bedankt en fijn je gesproken te hebben.
Op de terugweg van Bentwoud uitgebreid telefonisch bij gekletst.
De scorekaart
Tijdens de Herfstwedstrijd met Bram gespeeld, pro op The Duke, en doordoor al geïnteresseerd in een ronde daar te spelen. Geweldig ervaring zo te lezen. Hierdoor wil ik er zeker een keer spelenLeon1983 schreef : Afgelopen woensdag was ik uitgenodigd als deelnemer en spreker op een golfdag van het Fonds Gehandicaptensport op The Duke. Supergaaf, want ik was zeer benieuwd naar de baan!