dag 2019, hallo 2020

Meer
11 maanden 1 week geleden #11 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic dag 2019, hallo 2020
gevonden:
1. Minimaal 2 holes in one maken in de par 3 competitie. - fail
2, De GC Texas Scramble winnen -fail
3. U-AIM uitrollen -on its way
4. TGM begrijpen- complete fail
5. Meer clips uploaden op GC -check...
6. Van Frank winnen -jaja gelukt
7. Van Cornelis winnen -tja wie weet
8. Linkshandig gaan trainen - niet gedaan
9. Nog 4 OT hy 100 x monteren - ja
10. De Mizuno 190 G testen - ja afgetest
11. Sparen voor de 190 G - uitgegeven aan een Krank
12. Kampioen worden -euh,,
13. -
14. Hunt for the Red October organiseren - geen tijd
15. 3 nieuwe training tools afronden - ja gelukt
16. 60% van de 9-shot drill beheersen - ja dat lukt maarrr

Voor 2020: 14 nieuwe doelen.

the conditions of a solitary bird are 5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
11 maanden 1 week geleden #12 door Dr golf

Maar hoe zit het eigenlijk met de zo breed uitgemeten doelstellingen van 2019, Dr-golf?

deze staan ergens vermeld hier - maar waar?

• ron273
  • ron273's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Hcp: 27,1
Meer
11 maanden 1 week geleden #13 door ron273
Beantwoord door ron273 in topic dag 2019, hallo 2020
Mooi topic.

Heb niet eens de moeite genomen om mijn doelstellingen nog eens terug te halen, want zonder nadenken zijn ze niet gehaald.
Sinds eind 2018 geen club meer opgepakt, buiten een dramatisch verlopen rondje golf met wat collega's. Heb in een eerdere post gemeld dat het plezier een beetje weg was, maar dat ik op een of andere manier het spelletje niet los kan laten. Ik blijf ook terugkomen op GC om te lezen hoe mooi anderen het spelletje nog vinden, maar heb voor mezelf de mentale ruimte nog niet gevonden om weer te starten. Als ik op GC lees of op Ziggo een toernooi kijk, jeukt het om weer aan de slag te gaan, maar dan begint er weer een gewone werkweek en is de focus weer ergens anders. Daarnaast mis ik de GC toernooien, Het gevoel om met zoveel mensen van verschillende "walks of life", maar met die gedeelde passie door de baan te gaan blijft mooi. Ook al heb je een rukdag; het is altijd gezellig en het maakt niet uit of je nu onder par loopt of een rondje 120.

Ik heb enigszins een stok achter de deur omdat ik eind april weer op de baan sta in Florida, dus om niet helemaal een modderfiguur te slaan, wil ik in ieder geval weer eens kijken of ik nog een normale bal kan slaan. Mijn doelstellingen voor 2020 is dan ook erg simpel: Tijd maken om dit rare spelletje weer op te pakken.

Dus: Ik wens iedereen mooie kerstdagen met de mensen waar je van houdt en hopelijk zie ik jullie in 2020 weer in de baan.

Hit 'em with your practice swing!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: roughseeker, boersma, taxgolf, Artbij, swinging daddy

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • Hola, Frank aqui
Meer
11 maanden 1 week geleden #14 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic dag 2019, hallo 2020
Ik ben net even wezen kijken op Sylt, maar dat trekt niet echt rond de zonnewende. Temps rond een graad of 5-6 en de schapen stonden op stal.

Maar hoe zit het eigenlijk met de zo breed uitgemeten doelstellingen van 2019, Dr-golf?

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki

Meer
11 maanden 1 week geleden - 11 maanden 1 week geleden #15 door Dr golf

okidoki schreef :

Dr golf schreef : Ik denk erover om rond de zonnewende naar het eiland Sylt te gaan.

dat is overmorgen al en best een stukje varen.
Red je dat nog ? :)

Nee, maar morgen is het nog steeds 2019 ;-)

Laatst bewerkt 11 maanden 1 week geleden door Dr golf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Artbij

Meer
11 maanden 1 week geleden #16 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic dag 2019, hallo 2020

Dr golf schreef : Ik denk erover om rond de zonnewende naar het eiland Sylt te gaan.

dat is overmorgen al en best een stukje varen.
Red je dat nog ? :)

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, Di11

Meer
11 maanden 1 week geleden #17 door 84425
Beantwoord door 84425 in topic dag 2019, hallo 2020
In AMerika en UK lijken inderdaad veel meer banen een uitnodigde greenfee tarief te hanteren, waar het in Nederland soms bijna afschrikwekkend bedoeld lijkt te zijn. Kijk hier maar eens, overzicht van verschillende aantrekkelijke Amerikaanse banen die een heel gunstig tarief hanteren, zitten banen tussen van architecten als Ross, MacKenzie en Hanse voor minder dan $50 per ronde.
www.sugarloafsocialclub.com/hidden-gem-project

RE: Sylt. Ben er afgelopen zomer geweest. Helaas de baan niet gespeeld (auto zat vol met kinderen, hond en vakantiespullen, geen plek meer voor golftas). Helaas, want schijnt mooiste baan van Duitsland te zijn en op het eiland er onder (Föhr) ook een top-5 baan in Duitsland. Greenfee Sylt is meen ik €100 (en geloof dat als je heel vroeg of heel laat afslaat iets goedkoper. Van wat ik heb gezien ziet baan er ook wel mooi uit. Eiland zelf is een paar dagen leuk, maar wel wat eenzijdig (mocht je in Blaricum wonen en een Porsche Cayenne rijden zal je je thuis voelen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, taxgolf

• Jimi Thing
  • Jimi Thing's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • hcp 7.6
Meer
11 maanden 1 week geleden #18 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic dag 2019, hallo 2020
USA is een golf land, zoals de UK maar dan op z’n eigen manier. De sport wordt hier intenser beleefd als in Nederland, golf is meer alive hier als wat ik me herinner van Nederland. Het komt in vele vormen en maten zoals Di11 zegt. Niet alleen in Florida, door heel USA. En het land is te groot en divers om het over 1 kam te scheren.

Maar van golfmekka’s zoals Bandon Dunes of Hilton head tot je local municipal course, het is er allemaal te vinden. Rondjes van >$350 zijn geen uitzondering. Maar je kunt er ook hele goede banen voor $25 spelen.

Ik vind golf in de US gaaf, in ieder geval op de plekken waar ik speel. De ruimte die het land heeft zie je op de golfbanen terug. Ook de ongereptheid, zoveel wildlife te zien. Aligators, slangen, herten, snapping turtles, arenden, gieren, ik heb ze allemaal al voorbij zien komen en dat gaat niet vervelen. En dat allemaal in een vaak heel aangenaam klimaat.

De banen zelf, die zijn qua onderhoud vaak een heel stuk beter als de gemiddelde banen in NL. Er zit meer geld in, een klimaat wat meestal weet mee te helpen maakt dat de kwaliteit vaak prima is. Snelle greens is ook een genot. Het is allemaal wat gepolijster als een linksbaan op de britse eilanden, men dacht dat de gemiddelde amerikaan dat wil. Tot ze Bandon Dunes opende.

Persoonlijk vind ik golf in Georgia (zo rond Atlanta) golf technisch gezien een stuk leuker als Florida. Floria is bijna zo plat als NL en in Noord Georgia zit je in een flink heuvelachtig gebied wat spectaculaire holes brengt. Dat in mooie bossen met meren en je hebt een hele gave setting voor een golfbaan met heel wat uitdaging.

Ik wil zelf graag nog een keer 1 van de linksachtige banen in Georgia of South Carolina spelen. Harbor town of op Sea Island GA. Maar dat zijn idd >$300 green fees, off season.

Tot zover het Georgia promotie team.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf, Di11

Meer
11 maanden 1 week geleden #19 door Dr golf
Ik denk erover om rond de zonnewende naar het eiland Sylt te gaan.

Meer
11 maanden 1 week geleden #20 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic dag 2019, hallo 2020
Stef luister pik...

in Thailand lopen dames rond met dingen die wij heren ook hebben :sick: , en op het menu staat hond en kat NIET doen.:S
In Florida kan je golfen van een paar dollar tot niet te betalen ,of dat je ruzie krijgt met je vrouw.
En het weer en eten is er gewoon goed...
Dus waarom twijfelen......

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.106 seconden

logogolfchat

Ga naar boven