Mijn ronde van vandaag in 2020

  • Di11
  • Di11's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • Een groot handicap
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #151 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Mijn ronde van vandaag in 2020

Dr golf schreef : Scheurgras- is eenvoudig te behandelen met neutronenkorrels en bavianenpigment


Golfbaan Rhoon pakt het anders aan Boudewijn ochtend urine van zwangere kabouter vrouwtjes.

Heb jij niets anders te doen.

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • nico
  • nico's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • HCP 11 and counting
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #152 door nico
Beantwoord door nico in topic Mijn ronde van vandaag in 2020

Dr golf schreef : Scheurgras- is eenvoudig te behandelen met neutronenkorrels en bavianenpigment


vooral die Zimbabwaanse Bavianenpiment blijkt bijzonder effectief

ps roep geen FORE bij een te harde PUTT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden - 3 jaren 11 maanden geleden #153 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Scheurgras- is eenvoudig te behandelen met neutronenkorrels en bavianenpigment

the conditions of a solitary bird are 5.
Laatst bewerkt 3 jaren 11 maanden geleden door Dr golf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, x-elf, taxgolf, Artbij, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Di11
  • Di11's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • Een groot handicap
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #154 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Gisteren de eerste holes gespeeld na de sluiting.
Ja er is het een en ander veranderd op de club....sommige lopen erbij of er ineens allemaal geïnfecteerde golfers op de baan rond lopen zo achterlijk doe deze personen....
Maar goed de eerste 18 holes gingen van start de tee boxen liggen er prima bij trouwens, slag op hole 1 zat er lekker op midden op de fairway jammer dat deze bij 18 hoorde helaas.
Fairways ook prima niets mis mee.
Even over de greens wat een drama zeg hebben in weken geen water gezien kurkdroog en helemaal gescheurd.
Het is vind ik een schande voor de club.
Het spel van gisteren ging lekker en was een beetje stroef.
Vandaag met de oudjes 55+ de wei in 9 holes voorlopig en wat zie ik zijn de greens geprikt .Zij waren al slecht maar nu helemaal hobbel de bobbel.
De green keepers hebben nog een hoop werk aan de greens.
Par 3 hole 15 vanmorgen zat er lekker op tegen de wind in.
Zie foto.


Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, x-elf, Artbij, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #155 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Vandaag was het ook voor mij kick off.

Tsja. Rozenstein sluit om 18.00 het hek. Geen green fee. Reserveren max 2 x per week. Langs de rechterkant naar binnen, melden bij de vrijwilliger, handen ontsmetten, naar de teebox lopen, 10 minuten wachten en op tijd weg. DR gesloten, putting/chipgreen is wel open. Zelf kwam ik knetterstijf aan. Koud en stram. Ik sla af, hoppa rechts de bomen in, chippie terug, ok, i7, ok, pitch, in een meter en put. Blokje hout in de cup. Hole 2, bal rechts weg, 2e bal in de bomen, chip, tik chip en put. Par 3. Lichte mishit, mooie chip putterdeput. Op 4 sla ik de heavenly 7 ver, helaas in de wasteland. PW eruit, PW over de green, chip en putterdeput. Op 5 een redelijke drive wind tegen. 180 naar de green, de heavenly 7 faalt (geen rotatie), de 2e keer een hazennaaier die dan wel bij de green ligt. Putterdeput. Par 3 is pinhigh maar rechts, mooie chip en put. Par 5 is mijn afslag een pull, chip, top mijn i6, sla een i8 op de green, putterdeput. Op 8 sla ik een drawbom en een i9, putterdeput. Op 9 sla ik mijn afslag naar de boom kraag. Voor de lol nog een bal en die verdwijnt in nomansland. Toen hebben we de bal maar opgepakt en naar de auto gelopen.

Mijn vaststelling:
  • Het verwachtingspatroon was onevenredig hoog
    Had moeten beseffen dat het fijn was om überhaupt op een golfcomplex te vertoeven
    Voor ons liep een bijzonder trage 4 bal
    Bestuur gaat vermoedelijk 4 ballen verbieden
    Het gaat even niet om de score
    Scheurgras is ook op Rozenstein
    Bijzonder veel zwanenstront in de baan
    Harde wind maakte het koud in de baan
    MP
18 zijn zalige clubs, mits goed geraakt.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Di11, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #156 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Oh oh oh, ik zie het al: SCHEURGRAS!

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, Frank@Andalus, swinging daddy, Foreinone

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #157 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
wat ik weet van de aoc, mogelik dat dit voor andere banen ook geldt, is dat er gedurende corona het onderhoud is terug geschroefd. Aangezien de baan niet bespeelt wordt is het niet nodig om vaak te maaien. Dit scheelt weer in de kosten. De Enk, zij verzorgen het onderhoud bij de aoc (naar wens btw), heeft weer tijd nodig om het gras op de gewenste hoogte te krijgen. Dat is niet zo maar maaien op de gewenste hoogte, daar zit een plan achter om het gras steeds korter te krijgen. Tussen melding van er mag weer gegolfd worden en het openen van de baan, zaten maar 2 werkdagen. Do 7 mei en vr 8 mei. Dat is niet voldoende om het gras weer op gewenste hoogte te krijgen. Dat heeft ook weer even tijd nodig. Bij ons zijn de greens prima alleen traag dus.

En who cares? We mogen weer.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: 84425, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Artbij
  • Artbij's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • There always is time for another 18.
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #158 door Artbij
Beantwoord door Artbij in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Maandag avond ook weer gespeeld. We voelden ons als een stel jonge honden die weer naar buiten mochten. Wat eigenlijk ook wel zo is ;). Niet ontevreden ontevreden over het spel. Goede drives en ijzers. Putten was erg lastig. Traaaaag.... Maar dat lees ik hiervoor ook al, wellicht is dat omdat de greens te weinig gerold zijn.

Kwaliteit van de greens is sowieso te selcht voor woorden bij ons, geen idee wat de greenkeepers gedaan hebben de afgelopen weken, maar in ieder geen aandacht aan de greens besteed.

Golf is deceptively simple and endlessly complicated; it satisfies the soul and frustrates the intellect. It is at the same time rewarding and maddening and it is without a doubt the greatest game mankind has ever invented.
- Arnold Palmer
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, taxgolf, 84425, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • swinging daddy
  • Offline
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #159 door swinging daddy
Beantwoord door swinging daddy in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
Eerste 9 holes maandag 11/5 gespeeld op de witte lus. Burggolf heeft het goed voor elkaar wbt de Corona maatregelen. Je mag alleen de parkeerplaats op indien je een starttijd hebt geboekt , controle bij de ingang. Verder duidelijke routing naar de Tee boxen met daar ook controle. Helaas range en oefenfaciliteiten dicht , ik hoop dat dit nog zal veranderen. Baan heeft in de laatste maanden een flinke groene groeispurt doorgemaakt. Windkracht 6 is altijd lekker om mee te beginnen hhhaaa. Eerste drive eindigde rechts op hole 8.... misschien onderhuids wat spanning ;) . Verder gewoon lekker ballen geslagen en geprobeerd wat ritme op te doen. Ook bij ons greens erg traag. Maaimachines druk bezig , gras op fairways hoog?? Je zou denken dat alles strak zou zijn voor het begin van de opening.
Vandaag 18 en woensdag lekker twee uur baanles met aansluitend 18 holes.
Veel plezier allemaal en geniet weer van het heerlijke spelletje!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, x-elf, 84425, Frank@Andalus

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #160 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Mijn ronde van vandaag in 2020
De eerste 9 holes na corona zitter weer op.
Heerlijk om buiten te zijn en iets te doen wat redelijk normaal voelt.
Starttijd om 18.00 uur, de laatste starttijd van de dag. De baan was redelijk gevuld. Na de ronde dien je gelijk de club te verlaten. Vreemd om na de ronde bijna niemand meer op de club te zien.
De baan ligt er super bij. De greens waren super langzaam. Lastig om daar snel aan te wennen.
Het spel was ok. De driver doet t nog steeds, geen fw gemist. De putter deed ook zn werk. De ijzers lieten nog wat te wensen over.
Parretjes en bogeys.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: 84425, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven