Mijn ronde van vandaag 2021

• nico
  • nico's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • HCP 11 and counting
Lees meer
1 maand 3 weken geleden #31 door nico
Beantwoord door nico in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Ik ook weer voor het eerst de baan in en het werd geel bij ons, Purmerend. Par op 1 dubbel.op 2 twee keer rescue getopt (die bleef de rest van de ronde in de tas) par op 3 en 4 bogey op 5, bogey 6 par 7 en 8 en dubbel op 9 omdat ik door de ganzenstrond moest putten.

ps roep geen FORE bij een te harde PUTT
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, x-elf, Jimi Thing, taxgolf, 84425, swinging daddy, SevenUp75

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
1 maand 3 weken geleden #32 door taxgolf
Mijn ronde van vandaag 2021 werd gestart door taxgolf
Zo, hoppa, 1e 9 holes zitten erop. Met golf heeft het weinig van doen. Opwarmen is er niet bij (heb ik toch wel nodig). Stram, stijf en de kerstkilo's eraan. Prachtig weer, beetje dauw over de baan en hier en daar wat rijp. Windstil, zelden meegemaakt. Speelde 10-18. De greens geprikt, en moeten de aanvallen van de golfer en vogels weerstaan. Het kan er bij mij niet bij dat spelers niet de moeite nemen om pitchmarks te repareren. Of een plag terugleggen. Verder beschadigen de kraaien de baan omdat ze op zoek zijn naar erlingen. Het is volgens mij nog nooit zo erg geweest. Ik was zelf redelijk op tik, op 1 hole na (par) was het bogeygolf. De baan is zeiknat, de ballen hebben nul rol. Totaal onbelangrijk, het is heerlijk 9 holes lopen. Ik heb zelfs de jas uitgedaan.  

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, x-elf, 84425, swinging daddy, SevenUp75

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden

logogolfchat

Ga naar boven