Mijn ronde van vandaag 2021

• nico
  • nico's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • HCP 11 and counting
Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #311 door nico
Beantwoord door nico in topic Mijn ronde van vandaag 2021

De plannen worden steeds concreter. Naar alle waarschijnlijkheid gaan vanaf eind Mei de rondes van vandaag in Portugal plaatsvinden. Happy, tijd voor nieuwe avonturen 

Spannend, dan kunnen we halverwege afspreken. ūü§™

Cool Frank. Of een mini Ryder cup van de ibrerische landen

Noord of Zuid Portugal? 

ps roep geen FORE bij een te harde PUTT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #312 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Mijn ronde van vandaag 2021

De plannen worden steeds concreter. Naar alle waarschijnlijkheid gaan vanaf eind Mei de rondes van vandaag in Portugal plaatsvinden. Happy, tijd voor nieuwe avonturen 

Cool Frank. Of een mini Ryder cup van de ibrerische landen

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #313 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Mijn ronde van vandaag 2021

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #314 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Mijn ronde van vandaag 2021

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, roughseeker, x-elf, canth, swinging daddy

Lees meer
6 maanden 4 weken geleden #315 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Vandaag een after work nine met Litle Bertha op de AOC.
Een relaxed rondje happy golf. Lekker babbelen en tussendoor tegen een bal slaan. 
Helemaal top. 
Koning toto, een parretje hier en een birdie daar.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, taxgolf

Lees meer
7 maanden 1 dag geleden #316 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Vandaag een lunch time nine met Roughseeker op Amsteldijk. 
Greenfee afgerekend, ik vraag hoe ik de DR op kan om even in te slaan. Daar mag je dan nog 3,50‚ā¨ pp voor neerleggen.¬†
Dat is niet gratis zeg ik tegen de dame achter de balie. Het is goedkoper dan een dagkaart antwoord zij. 
Ik kies eieren voor mijn geld en ga de discussie niet eens aan. Wat is de volgende stap? Betalen om te parkeren ala Spaarnwoude. 
Anyway!

Het was een stormy round. Windkracht 4 a 5 over de open baan van Amsteldijk. Lastig om de juiste club te kiezen. 
X-elf begon nog redelijk, hoewel een 3 putt op hole 1. De eerste 5 holes 2 x par en 3 x bogey. Met wind tegen is het harken. 
Op de 5e hole kom ik er achter dat ik het hoesje van de Bettinardi kwijt ben. Kut. De afslag op 6 was direct slecht. De flight achter ons heeft de headcover opgepakt en mee genomen. Pffff gelukkig. De man wist ook te vertellen dat er een wit petje gevonden is. Blijkt ook van mij te zijn. Dat is wel mooi dat je iets terug krijgt wat je nog niet kwijt was. De ronde verder is het niet meer voor mij. Bogey golf. 
Roughseeker deed het andersom. Die begon mager en herstelde zich goed gedurende de ronde. 

Het was vooral lekker om buiten te zijn met je kop in de wind. En weer eens gezellig met Roughseeker. 
Bakje koffie to go en weer vpback to work

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, okidoki, nieuwlander, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy, GarField000

Lees meer
7 maanden 3 dagen geleden #317 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic Mijn ronde van vandaag 2021
ook op Rhoon woei het flink, maar toch gezellige ronde gelopen met iemand van het dinsdag-avond clubje (Martin).
Waar Martin goed met de elementen omging, kwam bij mij pas de rust in mijn slagen op hole 16; een fraktie van ruim twee en half uur te laat dus (het was rustig, dus liepen goed door)
Mijn hoofd kan zeggen wat het wil, het lichaam luistert met die wind voor geen meter tijdens de swing en ik bleef maar hakken  - kan het niet anders noemen.

Martin ruim in zijn buffer, de wind op de tweede plaats, hele tijd niets en dan ik met een bedroevende 102 slagen - need i say more. 
Morgen nog maar eens proberen.

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, x-elf, Frank@Andalus

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
7 maanden 3 dagen geleden #318 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Met windkracht horizontaal op de baan een starttijd met mijn Haagse maat. Die speelt gemiddeld 2x per week en dat laat zich zien. Maakt nu weer eens afstand van de tee. Hete putter helpt erbij. Helaas speelde wij maar 4 holes want het schoot in zijn rug.
het begin was er wel, voor mij dan. Met mijn houtje 7 sloeg ik af. Wij dachten dat mijn bal rechts op de andere fw zou liggen. Niets was minder waar, keurig rechts, mooi shot in. 150 meter. Ik gripte mijn i5 iets korter om de bal laag in te spelen. Gevoelsmatig sloeg ik niet goed, wat onzin bleek. Perfecte lage vlucht, pinhigh, met drie put eraf, pffff. Buddy halved, ondanks 2 tussenslagen door een put van 7 meter uit te holen. Kunstukje herhaalt hij op 2. Op 2 sla ik met wind mee een i4. An de tee die belachelijk ver gaat. We slag is uit lijn, ketst tegen een boom en dreigt helemaal het slootje in te rollen. Gelukkig houd ik een lijntje over. Chip eruut, chip voorbij de vlag en 2 put, pffff. En Haagse maat na redelijke afslag en 2 getopte ballen gewoon met 5 eraf. Op de par 3 raak ik mijn i5 niet zuiver en houd een forse chip over, genadeloos binnen de meter en easy par. Haagse maat niet gezien. Op hole 4 ga ik niet goed weg, slappe lach door een onzin verhaal wat zich niet leent voor herhaling. Toch nog voor de waste area, goede tussenslag en lw naar de green. Bogey eraf. Op 4 denk ik dat ik mijn 3w niet goed raak, maar lig voorbij de bunker. Blast van de tee. De wind is inmiddels fors toegenomen. We maken de hoe, af. Ik probeer een lage punch maar die lukt niet helemaal, de 2e wel. 2 put klaar. Windy city op een natte baan. Veel takken. De frisse winderige neus was wederom lekker.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, x-elf, Frank@Andalus

Lees meer
7 maanden 1 week geleden #319 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Ha Garfield,
Klopt ik woon nog steeds in de buurt van Malaga, maar heb tijdelijk mijn kamp opgeslagen in Nederland. Mooie gelegenheid de golfbanen hier te vereren met een bezoek en het contact met chatters aan te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GarField000

• GarField000
  • GarField000's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 36 ongeveer
Lees meer
7 maanden 1 week geleden #320 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic Mijn ronde van vandaag 2021
Ik dacht dat je in Spanje woonde FrankAndalus? Maar ben een jaar niet hier geweest dus heb misschien wat gemist :)

Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
Clubs: Wilson D9 serie

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.048 seconden

logogolfchat

advertentie

Ga naar boven