Uit het stuk wat de bal voorbij de hole gaat neem ik alleen de extra informatie mee voor de bevestiging (of bij verkeerde inschatting: bijstelling) van hoe de nul-lijn rond de hole loopt.Jimi Thing schreef : Hoe neem je mee wat je geleerd hebt en vertaal je dat naar deze terug put?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Jimi Thing schreef : Side saddle putting maakt dat ik zoveel meer bewust bezig kan zijn met wat ik aan het doen ben met putten. Zo valt het me op dat ik moeite heb met de juiste lijn en pace te bepalen voor de zogenaamde "terug put". Dit is vooral in situaties waarbij de voorgaande put downhill was en voorbij de hole stopte. Ja ik let heel bewust op wat de put voorbij de hole doet, het maakt nog niet dat ik 1, 2,3 weet wat ik dan te doen heb qua snelheid en lijn op de volgende put.
Die is natuurlijk uphil, speel je harder en dus heeft de zwaartekracht minder invloed op de rol en break als bij je eerste put voorbij de hole. Dus ondanks dat je info hebt, merk ik dat ik toch aanzienlijk moeite heb om de juiste combi pace / lijn te bepalen.
Ik zie wel een patroon, ik lees vaker te veel break als te weinig break op de pace die ik speel bij deze putts. Wat doen jullie bij deze puts? Hoe bepaal je jouw lijn en break? Hoe neem je mee wat je geleerd hebt en vertaal je dat naar deze terug put?
Oh ja, graag alleen mallotige reacties waarin je je eigen gelijk, vergaarde kunde kunt tentoonstellen. Alle andere reacties worden stelselmatig genegeerd;)