Sponsor van het DUTCH OPEN

Lees meer
1 maand 6 dagen geleden #1 door Mc Price
Beantwoord door Mc Price in topic Sponsor van het DUTCH OPEN

Frank@Andalus schreef : Ben het qua biobrandstof volledig met je eens Mac. En hier in het goedkope achterland van de costa del sol is er voor een prikkie hele hectares grond te koop. Ik zeg sla je slag.

Wat je betoog verder met golf te maken heeft ontgaat me volledig.

Betreft: geen woningen bouwen wegens CO2 en stikstof. Dus blijvend woningtekort en hoge huizenprijzen. Dus, boeren verkopen/ontwikkelen hun land tegen hoge marktprijzen, hoger dan bij gedwongen onteigening. De woningbouw die dan gepleegd gaat worden moet mogelijk zijn door minder CO2 en minder stikstof. Zodra de bouw kan beginnen dient er geld te zijn. Hypotheekbank kan dan veel geld verdienen en probeert publiciteit te krijgen bij personen die geld willen lenen. Investering in naamsbekendheid kan zich langdurig lonend maken door blijvend woningtekort. Dat is het verband. Het genoemde achterland zou ik als investeerder voor de komende 10 jaar niet uitkiezen. Dat is meer voor de komende 100 jaar.

"Als ie scheef is laat hem ver zijn"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • vote Mc price for best posts evah
Lees meer
1 maand 6 dagen geleden #2 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Sponsor van het DUTCH OPEN
Ben het qua biobrandstof volledig met je eens Mac. En hier in het goedkope achterland van de costa del sol is er voor een prikkie hele hectares grond te koop. Ik zeg sla je slag.

Wat je betoog verder met golf te maken heeft ontgaat me volledig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

Lees meer
1 maand 6 dagen geleden #3 door Mc Price
Sponsor van het DUTCH OPEN werd gestart door Mc Price
Als in Nederland werkzame Hypotheekbank zou ik me aanmelden als sponsor. De EU blijft met goedkoop geld gooien de komende jaren en in Nederland wordt zeker voorlopig  het
gebrek aan woningen niet ingelopen. De klimaatgekte met volslagen idioot gedoe met z.g. Bio brandstoffen is een absurde en verkeerde weg. N.B., Bio brandstoffen worden gezien als een deeloplossing. Stel je voor, je verbrandt in Nederland hout - leve de CO2 - en omdat ze ergens op het zuidelijk halfrond bomen gaan planten na eerst de grote exemplaren gekapt te hebben voor de Bio brandstof is de houtverbranding in nederland opeens CO2 neutraal. Ten minste, zo noemen ze dat.
Lekkere jongens.  Een dood lopend spoor.  Die gekke Timmermans zou eens moeten gaan werken aan zijn veel te dikke pens vanwege CO2 produktie bevorderend vreetgedrag en vooral zijn CO2 reizen niet te vergeten. Dat zou meer helpen dan die bossen te kappen.

Het andere verhaal, kernenergie - de uiteindelijke oplossing - kost minimaal 10 jaar om wat centrales bij te bouwen.
Dus voorlopig woningen te kort en het geld inpompen blijft. De inflatie komt een keer met het overschot aan geld en op die manier worden de hypotheken makkelijker afgelost.
Kwestie van adem.  Immigratie wordt ook zeker niet afgeschaft, dus bouwen, bouwen en maar bouwen. Als geschoffeerde boer moet je nu zeker nog geen land verkopen, maar wel de onteigeningen voorblijven. Hoe ?  Investerings-/ontwikkelings- vehikel oprichten samen met een bouwbedrijf en de overheid samenwerking aanbieden voor de plannen. Dat verspert het onteigenen van grond t.b.v. industrie en woningbouw. 
Jammer, ik ben geen boer en heb te weinig grond.

"Als ie scheef is laat hem ver zijn"

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden

logogolfchat

Ga naar boven