In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • vote Mc price for best posts evah
Lees meer
3 weken 5 dagen geleden #1 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.
Voor mij is ‘een enkel lid’ heel duidelijk hoor. Dat is Mc Price fka sf-9. Easy peasy voor de wel oplettende lezer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 weken 5 dagen geleden #2 door Mc Price

Pedro schreef : @mc price, denk je dat je mijn dag bederft.
Jij doet je wel heel veel eer toe. 
Mijn dag zul je nooit bederven, ik moet alleen meesmuilend lachen om een aantal van je reakties. 
Nooit zelf de schoen eens passen, altijd de bal terug kaatsen. 
Ik kom vaker figuren zoals jij tegen, alleen dat zulken nooit mijn vrienden worden. Ik vind ze zielig

Iedereen blij toch ? Houen zo. Schoen passen is één, aantrekken is twee.
Ik waardeer ten zeerste je vasthoudendheid, de sleutel tot succes.

"Als ie scheef is laat ie ver zijn". ( Bard Carport )

Lees meer
3 weken 5 dagen geleden #3 door Pedro
@mc price, denk je dat je mijn dag bederft.
Jij doet je wel heel veel eer toe. 
Mijn dag zul je nooit bederven, ik moet alleen meesmuilend lachen om een aantal van je reakties. 
Nooit zelf de schoen eens passen, altijd de bal terug kaatsen. 
Ik kom vaker figuren zoals jij tegen, alleen dat zulken nooit mijn vrienden worden. Ik vind ze zielig

Lees meer
3 weken 5 dagen geleden #4 door Mc Price

Pedro schreef : @mcprice lezen is niet je sterkste punt.
Een aantal berichten terug heb ik al aangegeven dat in Nederland niet snel wordt toegelaten als topsporter. In andere landen is dat veel makkelijker. 
Dus Nederland doet niet zo aan "borstklopperij". (je schrijft "in dit land" ) 
In tegenstelling tot een enkel lid hier. 

Wat heeft "een enkel lid" er mee te maken @Pedro ? Denk niet dat iemand dat begrijpt.
Goed lezen is wel gemakkelijker dan zelf iets schrijven maar niet voor iedereen.
Laat je dag niet zo bederven. Moet je niet willen en levert niets op.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #5 door Pedro
@mcprice lezen is niet je sterkste punt.
Een aantal berichten terug heb ik al aangegeven dat in Nederland niet snel wordt toegelaten als topsporter. In andere landen is dat veel makkelijker. 
Dus Nederland doet niet zo aan "borstklopperij". (je schrijft "in dit land" ) 
In tegenstelling tot een enkel lid hier. 

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #6 door Mc Price

roughseeker schreef : Golf speel je ter verpozing, het is voor een normaal functionerend lijf geen sport. Niet voor niets is het doorgaans het toevluchtsoord voor mensen die hun eerste sport(en) fysiek niet meer aankunnen.

Om het vermaak te optimaliseren, probeer je dat zo goed mogelijk te doen. De weg is hier het doel.

Met permissie, dat zegt dan weer een paar kilo meer over die quasi golfer dan over de sport die hij niet wil beoefenen.
Ik zie in de setup een man die in de swinghouding de knieën recht houdt. Dat duidt op een andere eigenschap dan golftalent.
Een partijtje rommelen op een schaakbord noem je ook geen schaak anders dan om aan te duiden dat het niet om vissen of hengelen gaat.
Dit is een nummertje "down to under the zoden" geredeneer.
De vraag is dan overigens wel weer waarom die "sporters" niet in het bos of langs het strand gaan wandelen i.p.v. andere wel-sporters te hinderen. Zal wel - ondanks alle bezweringen - het inkopen van een niet aanwezige doch veronderstelde status betreffen.
Gewoon misbruik van ruimtelijke inrichting.

Laatst bewerkt 3 weken 6 dagen geleden door Mc Price.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #7 door Mc Price

Pol schreef :

Pedro schreef : @frank heb ik hulp nodig dan.

@mcprice hoeveel van de laatste medailleoogst komen dan van die "toevallige exemplaren"? 

En naast deze terechte vraag: voor welk land hadden deze sporters dan moeten uitkomen? 

Ik zit niet in de toelatingscommissie.
Maar als je als land hengelt naar "toevallige" voorbijgangers om de medailleoogst op te krikken ben je als natie en commitée de sportieve weg kwijt.
Pure borstklopperij. Maar daar wakker van liggen ? Kun je in dit land wel overal wakker van liggen.

off topic:
Waarom zou je? Ene Mark liegbeest Rotte zegt ook prima te slapen. Bleef ie maar slapen.
Moet je zeggen tegen een gedupeerde die vanwege een corrupte Overheid in de gedaante van de Financiële Inquisitie zijn gezin, zijn huis en zijn financiële status naar de verdommenis geholpen zag worden EN MET BOZE OPZET.
En de stomme Nederlanders laten die vent zijn gang gaan i.p.v. die gozer in het Catshuis van de trap te helpen.
Nu is Julio Poch aan de beurt. Eerst onrechtmatig uitgeleverd en t.o. lange gevangenisstraf, met behulp van de Nationale Farizeër Hirsch Ballin. ( Hij krijgt in die Segers en die dominée uit Zeeland rechtgeaarde opvolgers. Mijn God, wat hebben die fijne Christenen wat aangericht in dit land. )
Daarna een door Rutte c.s. benoemde cie "die het allemaal heeft uitgezocht" en accoord bevonden.
Ik schaam me voor dit Land. Schrijf dat maar op.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #8 door roughseeker
Beantwoord door roughseeker in topic In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.
Golf speel je ter verpozing, het is voor een normaal functionerend lijf geen sport. Niet voor niets is het doorgaans het toevluchtsoord voor mensen die hun eerste sport(en) fysiek niet meer aankunnen.

Om het vermaak te optimaliseren, probeer je dat zo goed mogelijk te doen. De weg is hier het doel.

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
Laatst bewerkt 3 weken 6 dagen geleden door roughseeker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Pol, Jimi Thing, Frank@Andalus, Mc Price

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #9 door Mc Price

Frank@Andalus schreef : @Pedro: nee jij hebt geen hulp nodig. Jij weerlegt op kundige wijze met kennis van zaken, respect. Ik vind Mc Price gewoon een enorme eikel met zijn gedrag hier op het forum. En dat laat ik merken.

Joehoeeeeeee, daar is ie weer .........

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #10 door Mc Price

Pedro schreef : Je draait er weer omheen @mcprice.
Het gaat erom dat er niet een medaille was vanuit de "nieuwe" Nederlanders. 

Maar erkennen dat je het niet wist of fout zat, is niet je sterkste punt

Maar ik wist het echt niet, echt niet. Zuig dit a.u.b. op.   ( is trouwens geen handige tekst)

Je snapt het echt niet he @Pedro ? Ik lig daar niet wakker van en doe jij dat nou ook maar niet. Je bent wel plakkerig.
Anders vraag @Jimi om een aai.
zie wat je schrijft en wat @Pol bedacht heeft: En de 20 medailles op de winterspelen 2018, was er niet één "toevallige", zoals @mcprice de medailles van gekleurde import Nederlanders, noemt.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.120 seconden

logogolfchat

Ga naar boven