In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.

Lees meer
3 weken 2 dagen geleden #11 door Pedro
Je draait er weer omheen @mcprice.
Het gaat erom dat er niet een medaille was vanuit de "nieuwe" Nederlanders. 

Maar erkennen dat je het niet wist of fout zat, is niet je sterkste punt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 weken 2 dagen geleden #12 door Mc Price

Pedro schreef : Het verlossende antwoord. 
Van de 19 medailles op de zomerspelen 2016
En de 20 medailles op de winterspelen 2018, was er niet één "toevallige", zoals @mcprice de medailles van gekleurde import Nederlanders, noemt

bijvoeglijk naamwoord niet door mij bedacht maar is i.c. een opwerping van @Pol.

"Als ie scheef is laat hem ver zijn"

Lees meer
3 weken 2 dagen geleden #13 door Pedro
Het verlossende antwoord. 
Van de 19 medailles op de zomerspelen 2016
En de 20 medailles op de winterspelen 2018, was er niet één "toevallige", zoals @mcprice de medailles van gekleurde import Nederlanders, noemt

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • vote Mc price for best posts evah
Lees meer
3 weken 2 dagen geleden #14 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.
@Pedro: nee jij hebt geen hulp nodig. Jij weerlegt op kundige wijze met kennis van zaken, respect. Ik vind Mc Price gewoon een enorme eikel met zijn gedrag hier op het forum. En dat laat ik merken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pedro

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
3 weken 2 dagen geleden #15 door Pol

Pedro schreef : @frank heb ik hulp nodig dan.

@mcprice hoeveel van de laatste medailleoogst komen dan van die "toevallige exemplaren"? 

En naast deze terechte vraag: voor welk land hadden deze sporters dan moeten uitkomen? 

Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.

Lees meer
3 weken 3 dagen geleden #16 door Pedro
@frank heb ik hulp nodig dan.

@mcprice hoeveel van de laatste medailleoogst komen dan van die "toevallige exemplaren"? 

Lees meer
3 weken 3 dagen geleden #17 door Mc Price

taxgolf schreef : Ik zal me er niet populair mee maken. Ik heb er niets mee. Leuk als Sifan een gouden plak op de Olympische spelen wint, het doet me geen moer. Een Ethiopische atleet, met (toevallig) een NL paspoort. Zeer knappe prestatie van een atleet. Maar het doet me verder niets.  

Helemaal mee eens.
Maar ik knipper toch wel één keer met mijn ogen als ik hoog van de toren hoor blazen over het grote aantal Ned. Olympische medailles
waaronder ook die "toevallige" exemplaren. Zie hoe goed Nederland het doet. Die toevallige "Nederlandse" atleten maakten geen deel uit van de Nederlandse sportcultuur. Dat was mijn punt(je)

Lees meer
3 weken 3 dagen geleden #18 door taxgolf
Ik zal me er niet populair mee maken. Ik heb er niets mee. Leuk als Sifan een gouden plak op de Olympische spelen wint, het doet me geen moer. Een Ethiopische atleet, met (toevallig) een NL paspoort. Zeer knappe prestatie van een atleet. Maar het doet me verder niets.  

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Lees meer
3 weken 3 dagen geleden #19 door Mc Price

Pol schreef : Je doet het gewoon te graag hè mc price, en je planten hebben gisteren al water gekregen :s

Nu, in België is het niet anders. Sommige nieuwe Belgen zijn genetisch bevoordeeld om bepaalde sporttakken beter te doen. Maar dat heeft in se niets met de sportcultuur te maken. Nafi Thiam wordt evenzeer op handen gedragen als Kim Gevaerts, en is vroeger langs dezelfde structuren moeten passeren om er te geraken. Die structuren worden er niet gezet met het oog op oude of nieuwe Belgen, maar vanuit een bepaalde sportcultuur. 

Denk dat je gelijk hebt @Pol.
Ik reed samen met mijn vrouw een jaar of 15 geleden eens door Luik. Moet ik nu aan terugdenken.
Maar dat van die structuren, daar ben ik toch niet zo zeker van. Er wordt veel bedisseld onder de steen op de Keulse pot.

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
3 weken 3 dagen geleden - 3 weken 3 dagen geleden #20 door Pol
Je doet het gewoon te graag hè mc price, en je planten hebben gisteren al water gekregen :s

Nu, in België is het niet anders. Sommige nieuwe Belgen zijn genetisch bevoordeeld om bepaalde sporttakken beter te doen. Maar dat heeft in se niets met de sportcultuur te maken. Nafi Thiam wordt evenzeer op handen gedragen als Kim Gevaerts, en is vroeger langs dezelfde structuren moeten passeren om er te geraken. Die structuren worden er niet gezet met het oog op oude of nieuwe Belgen, maar vanuit een bepaalde sportcultuur. 

Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.
Laatst bewerkt 3 weken 3 dagen geleden door Pol.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

logogolfchat

Ga naar boven