In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #71 door cf73

Mc Price schreef : ...Oki printer...Weinig snelheid...

En weer beginnen over iets waar u duidelijk geen verstand van heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #72 door Mc Price

Pol schreef : Dan is maar de vraag wie profijt heeft van wie. Is het de greenfeespeler die profiteert van de mooie competitiebanen, of is het de profspeler die ooit gestart is op zijn lokale baan die zonder de mindere goden en recreanten nooit zou hebben bestaan? Of wiens sponsors zouden afhaken als er geen achterliggende markt was?

Waarom moet ik nu gelijk denken aan Spaarnwoude ? Lekker, al die vliegtuigtoeristen.
En al die sponsoren die afhaken ? Wat denk je wie Luiten sponsort en waarom ? De jaarlijks partij in Schotland waar in de ProAm meegespeeld kan worden als sponsor. Die valt heus niet af. De werkmaatschappij betaalt voor het persoonlijke pleziertje van de directie.
Zo gaat dat en zo zal dat altijd gaan.
De industriëel die tegen de Kerk zegt: "Houden jullie ze maar dom, wij houden ze wel arm"

"Als ie scheef is laat hem ver zijn"

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #73 door Mc Price

Dr golf schreef :

Golfchatten is al een sport en is genomineerd voor de Paralympics, speciale Covid-19 serie waarvoor echter niet gereisd behoeft te worden.

Het tempo waarmee jij schrijft, staat garant voor een gouden medaille McPrice.
De vraag is of je door de dopingcontrole komt.

Je zou gelijk kunnen hebben, maar vaak is iemand anders je (al) voor geweest. ( niets nieuws onder de zon )
Bij dopingcontrole val ik geheid door de mand, tenzij die éne specifieke controleur komt, dan ontsnap je wegens vormfouten.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pol

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #74 door Dr golf

Golfchatten is al een sport en is genomineerd voor de Paralympics, speciale Covid-19 serie waarvoor echter niet gereisd behoeft te worden.

Het tempo waarmee jij schrijft, staat garant voor een gouden medaille McPrice.
De vraag is of je door de dopingcontrole komt.

the conditions of a solitary bird are 5.

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #75 door Pol
Dan is maar de vraag wie profijt heeft van wie. Is het de greenfeespeler die profiteert van de mooie competitiebanen, of is het de profspeler die ooit gestart is op zijn lokale baan die zonder de mindere goden en recreanten nooit zou hebben bestaan? Of wiens sponsors zouden afhaken als er geen achterliggende markt was?

Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.
Laatst bewerkt 3 weken 6 dagen geleden door Pol.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden - 3 weken 6 dagen geleden #76 door Mc Price

Frank@Andalus schreef : Tja, ik snap dat jij het niks vindt. Tenminste dat denk ik op te maken uit jouw teksten Mc Price. Steekwoord toch dedain, golf zou alleen voor de betere spelers zijn. Ik ben het niet met je eens en dat is licht uitgedrukt. Er moet ruimte zijn voor alle golfers. Bij elke sport heb je recreatie-sporters. Je hebt ze ook nodig om de golfclubs draaiend te houden. Uitzondering daargelaten de elitaire clubs.

Dan schat je dat verkeerd in. Maar de sport in dit verhaal trekt blijvende leden naar de clubs. Wat ik gelegenheidsspelers noem dat zijn de nomaden en recreatie-spelers die meeprofiteren van de accommodaties en daar een daggeld voor betalen. Zij hebben gemiddeld 0,1% regelkennis en voor wat zij doen is meer ook niet nodig. Verder trekt iedere club de leden die het verdient.

Laatst bewerkt 3 weken 6 dagen geleden door Mc Price.

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #77 door Mc Price

Pol schreef : Nu ja, alsof wielrennen een sport genoemd kan worden als je kijkt naar de gemiddelde wielertoerist. 

Alleen één ding beloven: als golfchatten ooit een sport wordt,  maak het dan meteen Olympisch.  Kom ik ook nog eens ergens.

Dat wordt anders zodra er doden bij gaan vallen, dan wordt de eerste editie gehouden in Rome, zo is de bedoeling.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • vote Mc price for best posts evah
Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #78 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic In Nederland is golf geen Sport maar een Vermaakindustrie.
Tja, ik snap dat jij het niks vindt. Tenminste dat denk ik op te maken uit jouw teksten Mc Price. Steekwoord toch dedain, golf zou alleen voor de betere spelers zijn. Ik ben het niet met je eens en dat is licht uitgedrukt. Er moet ruimte zijn voor alle golfers. Bij elke sport heb je recreatie-sporters. Je hebt ze ook nodig om de golfclubs draaiend te houden. Uitzondering daargelaten de elitaire clubs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #79 door Mc Price

okidoki schreef : je wordt echt zo'in Freek Frituur (Neerlands hoop ) - meneer probeert ook grappig te zijn, maar slaagt daar absoluut niet in

Als iemand het zo ver schopt dat zelfs jij aan grappig zijn denkt te gaan denken gaat de wereld er met grote stappen op vooruit.
Leef oki, leef ! Ooit stond ergens een Oki printer. Een naaldprinter wel te verstaan. Weinig snelheid, maar een herrie ...

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
3 weken 6 dagen geleden #80 door Pol
Nu ja, alsof wielrennen een sport genoemd kan worden als je kijkt naar de gemiddelde wielertoerist. 

Alleen één ding beloven: als golfchatten ooit een sport wordt,  maak het dan meteen Olympisch.  Kom ik ook nog eens ergens.

Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Frank@Andalus

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden

logogolfchat

Ga naar boven