Min ronde van vandaag 2023

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Afwezig
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
3 weken 3 dagen geleden #11 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Min ronde van vandaag 2023
Golf. gekkie. Ik zie mijn foto's van Belle Dune. Vandaag gespeeld op deSteenhovense Golf te Mol. Wat een verschil. Het was het allemaal net niet. Mijn drives waren net niet recht, ijzers in het begin off, ritme, stance, enfin, bijzonder moeizaam. Echt zo'n ronde die je weer terug brengt op de golfaarde. Het is een kleine 2 uur rijden. Prima, bij Tilburg eraf, langs Hilvarenbeek, Esbeek, en nog wat klein bier dorpen. Ongemerkt passeer je de grens en ben je bij de golfbaan. eerst nog even over een onverharde weg van 1,5 km ploegen. X-elf was er ook. Ik leen een putter van hem. We oefenen wat, het stroken gaat goed. Kort puts doe ik de pencilgrip . Prima. Mooie strokes, goed op lijn. Het is benauwd. Het zweet stroomt uit alle poriën. Alles wat kan prikken, ruikt zijn kans. Ik spuit me onder de deet. Wat door het zweet er redelijk afstroomt. Maar er blijft genoeg over, al heb ik de nodige prikbeesten weg moeten tikken. We slaan nog wat slecht ogende ballen weg op de driving range. In de regels is dit bij de Nederlandse Banen beter. Ik sla de ballen prima, meer dan goed. Hole 1 is een lange par 5. Ik lig prima, iets rechts, maar goed speelbaar. Ik top de heavenly 7. top mijn 3e bal, block de 4e en de 5e, ram de 6e over de green, terugchip en dan een 1 put van 3 meter of zo. Dat dan wel. Lacherig loop ik hole 1 af, al was dit een goede indicatie wat zeker op de 1e 9 holes komen gaat. Hole 2m goed i3, meer dan goed. Nieuwe baan, nieuwe clubs en afstanden. Lastig. 105 midden green over. PW. Bal komt hoog in, mooie bal, denken we alle 3. Ik verwacht mijn bal achterop de green of in de apron. De bal nooit meer genomen want er ligt een partij dikke rough wat ik niet vaak zie. Zoeken, kan een hele dag zoeken en nooit wat vinden. Enfin, het is een wedstrijd, ik loop terug. Horloge blokkeert, dus ik weet niet exact meer wat 105 meter is. Ik neem een club minder. Kennelijk niet ver genoeg terug gelopen. Ook bal 2 over de green en weg. Ik ben er dan al klaar mee. Noteer van mij part een 10, de mensen hijgen in de nek. Hole 3. Redelijke drive, leuke doeleg naar links, ik sla een i6 die zo te zien aan de Rand van de fw komt. Niet dus, rough, als in kniehoge rough. Iden dito medespeler Erik. Zijn bal is lost, met heel veel geluk vindt X-elf mijn bal. Ik moet die bal eruit hakken, ik kom 10 meter ver. Volgende slag in de bunker, uitte bunker over de green, geïrriteerde chip te kort, 2 put, enfin. Zo ging dat dus zeker de volgende 9 holes door. Geen geluk als ik de fw miste, dan lag ik vaak redelijks kansloos. Wat me vaak 1 of 2 slagen kostte. Vanaf hole 11 begin het iets betere lopen. Kreeg ik ook weer wat gevoel in de swing, durfde ik weer een swing te maken. En dan heb je net dat beetje geluk nodig om goed te scoren. Dat was er niet vandaag. Gelukkig eindigde ik met een par op de eilandgreen van 18. Bal enigszins geplugd naast de green, chip was gezien de ligging goed en een mooie par put van 3,5 meter. Het putten, ja dat ging goed. Een rondje, jawel, lang geleden, 109. Poeh. X-elf liep beduiden beter, keurig, he's back.

De baan? Leuk. Veel doglegs, 1 hole is wat vreemd, hole 12. Weinig ruimte om van een hoger gelegen tee naar de fw te slaan. Een kort ijzer. Wat resulteert in een minimaal i5 in. De greens waren erg ontvankelijk en zacht, Belgen repareren net zo slecht pm als Nederlanders. De tee boksen mogen beter onderhouden worden. De fw, waren soms wat 'slecht', waarvan je ook kunt zeggen dat de natuur zijn beloop heeft op de fw. Wel vrij goed gemaaid. De holes zijn afwisselend en leuk, de routemarkering mag wat duidelijker en graag drinkpunten in de baan. Leuke arrangementen, spelen en eten. Het was erg warm en benauwd, voor mij geen goede combi. Desondanks genoten, net het zweet tussen me !@#$.  

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, x-elf, Jimi Thing, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• taxgolf
  • Afwezig
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
1 maand 5 dagen geleden #12 door taxgolf

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Dr golf, okidoki, x-elf, Jimi Thing, 84425, Di11

• taxgolf
  • Afwezig
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
1 maand 5 dagen geleden - 1 maand 5 dagen geleden #13 door taxgolf
Vandaag een rondje op golf de Belle Dune. Beetje warrige website.Info over de golf baan is er nauwelijks.  Het is een vakantiepark waar je watersport kunt beoefenen. en golf. Dat laatste ging ik doen. Golf. Dus. Een klein half uur rijden over allerlei B-weggetjes. Nu wil het geval dat ik gestoken ben door allerlei prikbeesten. 2 x in de vingers van de linkerhand. Bijzonder. Ik wordt zelden gestoken. Maar dan is het meestal gelijk raak. Want ik kreeg een allergische reactie. Stijve vingers, tintelingen, zwelling. De pharmacy was dicht op zondag. Hmmm. Gelukkig was het vanochtend een stuk beter. Nadat ik eindelijk internet had, de route ingevoerd en hop, naar Belle Dune. Aldaar aangekomen bekruipt me niet direct het links gevoel. Eerder een bosbaan. Ik parkeer de voiture en meld me bij de receptie. Het is rustig, licht bewolkt en nauwelijks wind. Bof ik. Waarmee ik niet bof, is de starttijd. Non. U staat niet geboekt voor vandaag. Da’s gek, ik heb een mail. En die laat ik zien. Demain. Fuckaduck. Ik vergis me in de datum. De olijke francaise kan haar lachen nauwelijks bedwingen, maar regelt onmiddellijk een starttijd. U kunt gewoon weg. Wilt u morgen golfen? Nee hoor, dank u. Soepel volgt via de email de bevestiging. Ik huur een trolley en ga een beetje putten en chippen. Oefen leeft hand low. Ik weet het niet. Wat chippen en dan even kijken bij de DR. Die is groot. Maar de matten zijn slecht, de ballen een samenraapsel. Er is niemand. Ik geloof het wel en rek en strek. Ik wandel naar hole 1, sla om 9.40 af. Het is broeierig. 

Ik speel van geel 5667 meter, Par 71. De eerste 9 holes bevallen me goed. Links? Mwah. Geen zee gezien noch gehoord. Dit is wel duinlandschap. dat dan wel. Maar links in de zin van Schotse links? Neuh. Is dat erg? Wederom neuh. De baan meanders al golvend door het dennenbos. De 2e 9 zijn meer duinachtig. Het duin wordt ook in zijn natuurlijke staat gebracht. Een golvende baan is lastig voor deze man die het vlakke land gewend is. Hoog gelegen greens, laag gelegen greens, smalle doorgangen. Ja, deze baan heeft het wel. De 2e 9 zijn. Iets wijder, de bomen zijn er nog steeds, toch oogt het open. Met de nieuw aangelegde hole 15, een beul van 570 meter die nog niet was opgenomen in golfshot. Lekker golf was het devies, genieten van de baan. Ik gebruik golfshot en werktuigelijk noteer je toch de scores, terwijl ik het vandaag alleen nodig had voor de afstand. Voor mij was een 2 bal gestart. Mooie bananen dog leg. De man was maar aan het zoeken. Uiteindelijk wuift hij me door. Ik sla een heerlijk ontspannen 3w die net buiten de de landt. Poeh, altijd fijn weg met publiek. Ik kan niet goed naar de green, last van een boom. Ik haal de bal om en noteer een bogey op de eerlijke, doch ondulerende greens. Hole 2 is de drivert wat slaperig en heb 2 slagen nodig naar de hoger gelegen green. Wederom bogey. Hole 3 een leuke par 3, strak op lijn, easy par. Hole 4 par 5, driver is wakker, easy par, hole 5, Lig buiten de green, slordige chip, bogey. Hole 6 is een gave par 3, waar, als je hebt afgeslagen, langs de green van 5 loopt. Iets te dicht bij voor comfort.Maar mijn i6 is op lijn , 2,5 meter van de vlag. Bordje. Hole 7 slag je van de hoger gelegen tee enigszins in het ‘dal’, om vervolgens weer naar de hoger gelegen green te slaan. Verre drive, klein ijzer naar de pin, par. Hole 8 is een eindje lopen, met een bordje dat er huizen rechts liggen, de schade wordt verhaald. Je moet goed je best doen om daar in de buurt te komen, Het zit toch tussen de oren want op deze hole rommel ik me naar een 6. Hole 9 is weer een saaie par. Leuke hole, niet lang, rechts water (soort duin-poel). Wind tegen heel lang, speelt als een soort omgekeerde L. Ik wordt doorgelaten en timmer mijn driver voor het duin. Easy wedde in. Hole 10 is gelijk een lange par 5. Een oudere Engelse mevrouw wacht me op, haar zoon staat met een 3w van wit te peren. Een goede 15 meter achter geel. Er staat een stok in de verte als mikpunt, halve blinde slag. Hij is al 2 ballen kwijt en moppert, ga maar. Ik mep mijn driver prima speelbaar. Heel fijn als je lang bent van de tee, maar als je de fw steeds mist, dan heb je er weinig aan. Ik sla een slechte, zonder kracht 7w. Mijn pw is easy, 2 put par. Hole 11, 12, 13 speel ik goede drives, maar put ik ruk. 3 Bogey. Hole 14, leuke par 3, easy par. Hole 15, eveneens. Ben niet heel kapot van de hole, vrij smal. Hole 16, korte hole, flut ik mijn pitch. Bah. Double. Hole 17 en 18 zijn weer ouderwets par. Verre drive, kort ijzer, 2 puts wegwezen. Had op 18 nog een 4 meter put voor birdie, maar dat was wat teveel gevraagd. In 3 uur 10 minuten rond, rondje 81. 

De baan bevalt me wel, gastvrij, goed onderhouden, goede weg wijzer, Soms loop je veel tussen de holes en 1x moet je een drukke weg oversteken. Greens waren strak gemaaid, veel beter dan de meeste banen in NL. Heel slecht waren de tee boxen. De gele boxen waren echt slecht, bobbelig, bol, gewoon niet goed. Zie ik niet vaak. De witte tee boxen waren daarentegen zeer strak, kan dus wel. Ik had mazzel, zeer weinig wind. Dus erg goed te doen. Nooit gelijk al die zwaluwen tellen. Zo langzamerhand ga ik die MP18 ijzers vergeten, Deze T ijzers geven veel terug. Zijn erg vergevingsgezind. Door het tungsten, behouden slecht geslagen ballen hun lijn. Ook had ik eens geen moeite met de voor mijn gevoel smalle grips. Putten was ok, chippen ging wel.

Nog wel 1 regel ding. Op de korte par 3 14e sloeg ik een i9 die ik net niet goed raakte, de bal stuitte op de voorkant van de green en rolde de bunker in. In de bunker lag niet veel zand. De bal rustte op wat ik eerst dag een takje, maar het bleek een wortel. Ik voelde er niet veel voor tegen die wortel te slaan. Zo lang heb ik mijn clubs niet en ik was ook een beetje bang me te bezeren. Nu vroeg ik me af of ik vrij mocht droppen. Het was een wortel die door te weinig zand in de bunker uit het zand stak. Het is geen los voorwerp. Ik vermoed spelen zoals die ligt. Klopt dat? De foto’s volgen.

Laatst bewerkt 1 maand 5 dagen geleden door taxgolf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, canth, Jimi Thing, 84425, Di11, swinging daddy

• nico
  • nico's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • HCP 11 and counting
Lees meer
1 maand 6 dagen geleden #14 door nico
Beantwoord door nico in topic Min ronde van vandaag 2023
Wat leuk! Ik liep er langs tijdens mijn kust camino naar Santiago. Vond nog een bal :) Suc6 Paul

ps roep geen FORE bij een te harde PUTT
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing

Lees meer
1 maand 6 dagen geleden #15 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Min ronde van vandaag 2023
Geen ronde van vandaag, maar wel leuk bericht. Ga begin September voor Quinta do Peru meedoen aan de Portuguese nationale kampioenschappen voor teams. Eerder al in het senioren team voor QdP gezeten, dit is zeg maar de reguliere kampioenschappen. Was al eerder gevraagd of ik mee zou willen doen, of we zouden gaan hing af van 1 van onze teamleden die caddy is voor Ricardo Santos op de European tour. Gisteren werd duidelijk dat die niet in de Irish open zal gaan spelen en zijn we als team compleet met nu 6 spelers. Erg veel zin in. Kampioenschappen is 4 dagen. Dag 1 is 18h strokeplay om de team posities in de Matchplay te bepalen. Die gaat de volgende 3 dagen plaatsvinden. Winnen is een ronde verder verliezen is niet volledig uitgeschakeld, je gaat alleen voor een steeds lagere klassering spelen. We spelen op Estela golf course, uurtje of 3 naar het noorden, boven Porto. Echte links baan, naast de baan is het strand en dan de zee. Schijnt een stevige uitdaging te zijn, zeker ook nu we die van wit spelen. Zo’n 6150m. Grote mensen golf. Ook wel beetje imponerend, de baan, 4 dagen op rij golfen (hoe gaat dat fysiek tegenwoordig?) en de medespelers / tegenstanders zijn serieuze spelers. Wij hebben een aantal spelers op hcp 1.x en Andre en ik als oudjes op 5.x. Ik zag team van Porto met alleen maar plus hcp’s. Maar ga maar gewoon m’n ding doen, daar heb ik in MP in ieder geval al een paar keer een 1.x speler mee verslagen. Heel leuk, veel zin in. Volledig verzorgde 5 daagse golftrip naar erg gave baan, ik voel me gezegend.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, okidoki, x-elf, boersma, nieuwlander, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy, GarField000

Lees meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #16 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Min ronde van vandaag 2023
X-elf @ De Hilversumsche

The struggle continues!

Wat lag de baan er fantastisch bij. Super mooie en goede greens. Prachtige doorkijkjes. Mooie plaatjes.
Jammer dat er gegolfd moest worden.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"

Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door x-elf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing, taxgolf

• taxgolf
  • Afwezig
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
1 maand 1 week geleden #17 door taxgolf
Gisteren naar Hilversum gereden. Having kun op een prachtige oude 9 baan, samen met X-elf. Mijn golfleven bevindt zich in een happy Place. Het is er erg rustig. Sowieso weinig gespeeld, het weer speelt hierin een grote roi. Verder moet ik erg wennen aan mijn nieuwe set. Ik heb de overtuiging nog niet in mijn hoofd zitten. Deze ijzers vind ik zo vergevingsgezind. Slechte ballen houden de lijn, vliegen iets minder ver, maar dan is dat het wel. Twee issues. Het gewicht van de Shaft. Licht. Da's prima. Maar het tempo moet ik er nog in vinden. Of het vertrouwen. Mijn swing moet iets beter worden. Nu halen de handen soms het clubhoofd in. Daar kom ik wel uit. De 2e 9 speelde ik zo veel beter. Ik heb meer problemen met de grip. Standaard grip erop. Ook dit zit tussen de oren. Ik vind het zo dun. Bij de wedges, i9, i8, geen probleem. Bij de i7-i5, is het geestelijk proces fascinerend. Ik denk afstand en ga dus knijpen in de club want ik ben bang dat ik de club verlies. Ik moet hier comfortabel mee worden of iets dikkere grip plaatsen. 

Enfin. Op naar de H'sumsche. In 1 woord, een prachtige baan. Schitterend. Het Big Green Egg Open gaat er in september gespeeld worden. Men is bezig met de baanpreparatie. Je merkt er niets van of het moet zijn dat de greens in zeer goede staat verkeren. De hei is redelijk in bloei. Kortom, een plaatje van een baan. Niets op aan te merken? 1 tee box zag er niet uit, volgens mij kapot geprikt door vogels en denkelijk in repair. Maar dan hefjet het wel gehad. We zouden rond 15.00 afslaan. toen was het nog redelijk druk voor de maandag. Bij de 2e 9 was de baan vrijwel leeg. Visueel wordt je getrakteerd op mooie bosgangen, fairways meanderend door het naaldbos. De fw zijn onberispelijk, de greens van zeer hoge kwaliteit. Kritiek? Jawel, ik speel zelden op deze ingewikkelde greens. Soms bollend, subtiele breaks, ondulaties, echt geweldig. Mooie constante snelheid, eerlijk en geniepig soms. Heel goed lezen is het devies. Daarbij zijn de fw rollend als een kalme zee door het landschap. Iets wat ik dus niet gewend ben. Rozenstein is vlak en plat. Zelden ligt een bal gelijk, Vaak boven of onder de voeten. De greens zijn veel grover van opzet. Kortom, deze baan is A1 en vraagt veel van mijn spel.Afwijkende ballen zijn goed te vinden, al moet je soms geluk hebben. Tot hole 17 speelde ik met dezelfde bal. OP hole 18, na enig wachten op de flight voor ons, ging het mis. Ik roste mijn bal wat linksig weg. Wel de tok tegen een boom gehoord, maar nooit gevonden. Mijn prooi 2e bal lag prima. de 7w, die ik goed stond te raken, sloeg de bal enigszins naar rechts. We meende de bal te zien landen, maar die hebben we nooit meer gevonden in het hoge gras. Misschoen lag de bal in de GUR hei. Overigens was lang niet alles gur. 

Op deze zeer zonnige dag was lekker ballen het devies. Ik besloot om alles net buiten de green te gaan chippen. Normaal goed onderdeel van mijn spel, dit x iets minder. In mijn beleving. Ik begon vrij goed, back to back par. Maar op hole 3 kwam ik in de bunker. Weinig zand, hard, past wellicht bij de bos baan. Ik had een Fried erg ligging en kwam er pas bij de 3e keer uit. Poeh. De afstanden van de holes lijken kort, maar de baan speelt geniepig lang van geel. Tussen sommige holes moet je ook nog wat lopen. Verder moet je ook wel de fw raken. Even buiten de fw is vaak medicijn slikken. Tikkie terug, slag naar de green en hopen op par. Hole 5 is een mooie lange par 3. hole 6 een zeer lange par 4. Enfin, veel water drinken en gaan. De drives liepen redelijk. dus was ik best  content. Maar op de 2e 9 ging het wat beter lopen. Het spel van de les op de DR kan ik nog niet goed naar de baan brengen. Iets meer de linker voet gesloten. De balvlucht werd iets strakker, de drivers gingen wat verder. Grappig dat golfshot zo'n vertrouwen in mij heeft Sla je drive zo'n 240 meter dan heb je een wedge over. Geestig is het als dit inderdaad gebeurd. Dan wordt par maken een easy game. hole 11 sla ik bijvoorbeeld best een goede drive, iets teveel op links maar speelbaar. Ik denk, dit is een par 5, maar nee, langge par 4. De 7w is genadeloos. Ik raak de green maar de bal ligt net buiten de green, doorgerold. De chip is matig, en moet bogey noteren. We chippen wat om te oefenen. Hole 12 vind ik erg gaaf, daar loopt zo'n zandwal door de fw. De hole is niet lang, maar het blinde schot naar de green is gaaf. Op hole 2 zie je waar de vlag staat. Tegen die tijd dat je 12 speelt, ben ik dat weer vergeten. Mijn i3 is midden fw en heb een i8 over. Bang on. Heerlijk. De zeer korte par 3 van 100 meter is zo gaaf. Lijkt zo makkelijk maar is het niet. Moeilijke green en veel potentieel gevaar als de green niet raakt. Ik scoor met goede afslagen van de tee nog mooie parren om hole 18 er een zootje van te maken. Maar toen geloofde ik het wel. Het was erg warm, 2 waterpunten bij hole 7 en 13. Gretig bijgetankt. Helaas was er geen mogelijkheid om te eten, behalve een bitterbal. Dat maakte de nazit met de ondergaande zon niet minder aangenaam. Ik heb een heerlijke dag gehad, babbelend over het golfspel, keuvelend over de toekomst en het leven. Zo langzamerhand ga ik bosbanen ruim prefereren boven links. Volgens week maandag staat Belle Dunes op het program. Dat your hart out. 
Veel dank X-elf!!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, okidoki, x-elf, Jimi Thing, Frank@Andalus, Di11, swinging daddy

Lees meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #18 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Min ronde van vandaag 2023
Alweer een aantal rondjes gespeeld in Nederland. Gisteren de eerste keer dat ik tm hole 18 met energie door de baan ging. Het zitten in een buggy maakt lui.
Rondje met Kevin op Almeerderhout en jawel vanaf blauw. Met Kev. speel ik altijd matchplay en ik verlies altijd, dus dit keer eens met volledige hcp verrekening gespeeld.
Ik begon uitstekend en Kev had wat pech. Hij slaat zn drive op een par 4 in de greenside bunker, maar downhill ligging terwijl ik mn 2e slag vanaf 80m op 2m van de vlag speel. Normaal ga je met die ligging geen risico nemen, masr hij moest wel en slaat zn bal in de andere greenside bunker.
Op een makkelijke par3 heb ik een bagger afslag en heb geluk dat hij een geplugde lie in de bunker vindt. Na 9 holes sta ik 5 up en door de turn. We halven 10 en dan stap ik op de dubbel bogey train. Vreselijke afslagen, liggingen in de hoge rough en 3 holes op rij verlies. Het moet gezegd, Kev maakt daar ook 2 birdies, dus uitstekend golf van zijn kant.
Dan een hole waar ik een slag krijg en met de derde slag nog 76m naar de vlag vanuit de first cut. Ik raak de bal erg goed, landt 5m voor de pin en butst in de bunker achter de green. Kev ligt weer op 2m voor birdie. Maar ik hole mn bunkershot bijna uit en de birdieputt wordt gemist.
Met nog 2 holes te gaan sta ik nog 1 up, korte par 3 128m naar de vlag. Een vreselijke slag van mijn kant komt op 3m van de vlag en met deze onverdiende birdie win ik de match.
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door Frank@Andalus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, Dr golf, okidoki, x-elf, canth, Cesare, Jimi Thing, taxgolf, swinging daddy, SevenUp75

Lees meer
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #19 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Min ronde van vandaag 2023
Wat een sport dat golf! Schiet mij maar lek.

De strugles met het lijf, de rug, het spel, enfin bij jullie bekend en herkenbaar voor velen.
Afgelopen dagen een aantal keer 9 holes gespeeld op de AOC. Wisselend succes, scores varierend van 39 tot 46. 

Vandaag senioren clubkampioenschap op de AOC. 3 x 9 holes. 
Ronde 1 - 46
Ronde 2 - 50 
Ronde 3 - 35 !!! First time 1 under.

Schiet mij maar lek. 

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door x-elf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, Dr golf, okidoki, Cesare, Jimi Thing, taxgolf, 84425, Frank@Andalus, swinging daddy

• SevenUp75
  • SevenUp75's Profielfoto
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
  • Hcp zou eigenlijk lager moeten zijn dan.....10.9
Lees meer
1 maand 3 weken geleden #20 door SevenUp75
Beantwoord door SevenUp75 in topic Min ronde van vandaag 2023
@Jimi Thing: Frank bedoelde oude én huidige baan van mij. Meer als contrast met het nieuwe voor Paul en Lisa.
Ik ben nog steeds met veel plezier lid op 't Zelle.

Als jij een balletje was, waar zou jij je dan verstoppen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden

logogolfchat

advertentie

Ga naar boven