ArjandeV schreef : Ben ik de enige die de volgende zin opmerkt:
laten we vandaag maar gewoon van het weer genieten en happy zijn dan met golfen bezig te zijn
Klinkt misschien wat afgezaagd, maar een van de dingen die mij altijd helpt; beleef gewoon plezier.. als het geen plezier geeft, doe het dan ook niet (en dat is met de meeste dingen zo in het leven volgens mij).. Soms moet je je ook maar beseffen dat het een spelletje is en dat je gewoon moet genieten van de natuur, het feit dat je even het hoofd leeg kan maken en gewoon lekker een balletje slaan, toch?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
taxgolf schreef :
Artbij schreef : Een goede stroke gaat volgens mij wel door de bal heen, waar de hoogste snelheid ligt, geen idee. Maar volgens mij is het NOOIT een goed idee met welke slag dan ook om te deaccelereren.
Daar gaat het niet om, het gaat erom op welk punt de club zijn hoogste snelheid bereikt. Het accelereren door de bal (met putten) brengt mee dat het hoogste punt waar de snelheid van het clubhoofd zich ontwikkelt, na het balcontact komt. Betoogd wordt dat juist op impact de snelheid het hoogst is en dat heeft niets met de-accelereren te maken.
taxgolf schreef :
Artbij schreef : Een goede stroke gaat volgens mij wel door de bal heen, waar de hoogste snelheid ligt, geen idee. Maar volgens mij is het NOOIT een goed idee met welke slag dan ook om te deaccelereren.
Daar gaat het niet om, het gaat erom op welk punt de club zijn hoogste snelheid bereikt. Het accelereren door de bal (met putten) brengt mee dat het hoogste punt waar de snelheid van het clubhoofd zich ontwikkelt, na het balcontact komt. Betoogd wordt dat juist op impact de snelheid het hoogst is en dat heeft niets met de-accelereren te maken.
Dave73nl schreef :
Heb ik nog iets geleerd? Ja sla gewoon door de bal heen en probeer niet 'te' gecontroleerd te spelen want dan hou ik gewoon in, accelereer ik niet dor de bal heen zowel bij het swingen als het putten.