Blog 2: Eind 2015 onder hcp 24?

• Artbij
  • Artbij's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • There always is time for another 18.
Lees meer
6 jaren 3 weken geleden #51 door Artbij
Beantwoord door Artbij in topic Blog 2: Eind 2015 onder hcp 24?
Ik zou als hcp 30-er niet zo veel doen met allerlei info van mensen om je heen en internet. Volgens mij heb je gewoon nog niet genoeg controle over je swing om uit te voeren wat je wilt proberen. Iemand als Ricoderg weet exact wat er gebeurd tijdens zijn swing en kan daarin ook een aanpassing maken. De meest golfers kunnen dat simpelweg niet.

Wil je 7 punten zakken in een jaar? Ga dan lessen bij een goede Pro. Train op wat hij vertelt en speel veel q-kaarten. Met hcp 29 kan er zomaar een kaart van meer dan 40 punten tussen zitten.

Golf is deceptively simple and endlessly complicated; it satisfies the soul and frustrates the intellect. It is at the same time rewarding and maddening and it is without a doubt the greatest game mankind has ever invented.
- Arnold Palmer
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dave73nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• RicoDerg
  • RicoDerg's Profielfoto
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
  • hcp 5,6
Lees meer
6 jaren 3 weken geleden #52 door RicoDerg
Beantwoord door RicoDerg in topic Blog 2: Eind 2015 hcp 20?
Als je een info slurper bent, daar heb ik ook een beetje last van, wat ik doe met de info is:\
Ik ga het proberen op de range of green of het werkt voor mij, dat probeer ik een aantal dagen en dan besluit ik of het werkt of niet , op naar de volgende info :P :P :P :P :P

Callaway Big Bertha 815
Taylormade SLDR mini driver
Taylormade Rocketballz hybride 3&4&5
Callaway x2 hot 6-pw
Scor wedges, 50, 54, 58 gr.
Scotty Cameron GOLO 5 Dual Balance
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Dave73nl

Lees meer
6 jaren 3 weken geleden - 6 jaren 3 weken geleden #53 door Dave73nl
Blog 2: Eind 2015 onder hcp 24? werd gestart door Dave73nl
Welja laten we maar gewoon beginnen met het maken van een SMART doel voor dit jaar maar ook meteen uit de comfortzone stappen door de lat meteen hoog te leggen en er maar meteen bijna 7 punten af te gaan snoepen. Immers als je op safe speelt kom je natuurlijk nergens dus we gaan er dit jaar weer eens helemaal voor!

Heb ik de laatste maanden met het stilvallen van mijn vorige behaalde doel voor mijn blog niets meer gedaan dan? Nee natuurlijk ben ik wel volop nog in de weer geweest met trainen, lessen en spelen maar ik heb gewoon ook weer de behoefte jullie lastig te gaan vallen met mijn dingetjes, wat er in mijn toch al rommelige breintje rondglooid maar ook waar mijn vragen en mss ook wel oplossingen liggen met andere woorden hup hier is het voor je ogen; doe ermee wat je wilt ;)

Okay stand van zaken... Mijn slagen zijn nog steeds niet consistent maar gaan wel zienderogen vooruit... Goed gevoel bij? Ja het begint al meer en meer wat te lijken. Sinds kort gebruik ik ook mijn houten 3 en het lijkt erop dat ik het slice-en nu een beetje eruit aan het krijgen ben. Lijkt erop, ben nog lange na niet ver genoeg. Korte ijzers en wedges lopen wel aardig en haal ik zelf soms geruststellende resultaten mee, echter merk wel dat het de laatste tijd wat te weinig aandacht krijgt met het doorontwikkelen van de volle swing (opletten Dave je geeft hier al een heel mooie tip aan jezelf... OEFENEN!!!). Het putten is nog niet optimaal maar het vertrouwen blijft groeien en gemiddeld speel ik ondertussen zo 37/38 putt's per ronde... Dit alles brengt me tot een hcp van 29.6.

Ik slurp ook informatie op alleen lijk ik dan weer niet alles neer te kunnen leggen in de training of in de baan op de plekjes waar het hoort in mijn brein. Misschien diagnoticeer ik nu wel een lichte storing in mijn autistisch spectrum? Nee het zit hem vooral denk ik dat veel elkaar ook tegen spreekt... Al met al hoop ik dat er toch mensen zijn die zo af en toe eens de moeite nemen om mijn vorderingen in de gaten te houden ;)

"Talent is ook een vorm van heel graag willen." (Huub van der Lubbe)
Laatst bewerkt 6 jaren 3 weken geleden door Dave73nl.

Moderators: Els
Tijd voor maken pagina: 0.070 seconden

logogolfchat

Ga naar boven