uǝʌoqǝʇsɹǝpuO, so go on!

• Woordenbrei
  • Woordenbrei's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • HCP'er
  • HCP'er
Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden - 4 jaren 6 maanden geleden #1 door Woordenbrei
uǝʌoqǝʇsɹǝpuO, so go on! werd gestart door Woordenbrei

Golfers zijn bevlogen, onverstoorbaar. Ondersteboven, so go on!

Meer lezen: dayone.me/2HpozuD

Woordenbrei. Opa van Ilian, Boyd, Senn+ en Fenn. Wordaholic en Portugal-junkie. Want, helemaal verknocht aan dit prachtige land. Met voorkeur voor de zonnige Algarve, waar het superfijn golfen is in het voor- en najaar.

Nog maar beginnend als golfer, maar al snel verslingerd geraakt aan het spelletje. Genoeg inspiratie om stukjes over te schrijven.
Voor eigen plezier en wie het leuk vindt om te lezen.

Scheef van de tee

Hulpmiddel

Een houten stokje. Om je golfbal op te zetten. Op de afslagplaats (tee-box). Heb je nodig om de eerste slag naar de hole te kunnen spelen. Als dat alles is.

Golfen. Iedereen heeft er wel eens van gehoord. Maar hoeveel mensen kunnen daadwerkelijk zeggen dat ze 't spelletje echt kennen? Te weinig. Golf heeft een elitaire naam, maar dat is inmiddels allang achterhaald. Golf is meer, dan een spelletje. Waarbij de plaatselijke elite een balletje slaat. Gelezen in een interview met een golf-bobo.

Een belofte aan mijzelf. Om dat doel te halen. Nooit, echt nooit meer. Scheef van de tee.

Meer lezen: dayone.me/2Gapz9D

Mysterieus

Ontegenzeggelijk

Voor mij geldt 't zeker, die uitspraak op de foto. Stond boven een interview met Rob Hoogland. Een columnist die schrijft in Golfers Magazine. Gemakshalve geleend voor dit stukje.

Zou het niet in m'n hoofd halen, ertegen ingaan. Een groentje, pas komen kijken op een golfbaan. Nou ja pas, oké bezig aan m'n vierde seizoen. Vooreerst de ongemakkelijkheid afgeschud. Waarmee elke beginneling kampt in aanvang.

Tja, je brengt wel jezelf mee, hoor. Wat een fascinatie, waarlijk mysterieus.

Meer lezen: dayone.me/2H3yzqF

Schrijven is fotograferen met woorden

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 4 jaren 6 maanden geleden door Woordenbrei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Els
Tijd voor maken pagina: 0.073 seconden

logogolfchat

Ga naar boven