- Ontvangen bedankjes 483
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
GarField000 post=297753 schreef : Je schijnt steeds te vergeten dat ik een beginner ben. Een echte beginner. HCP 37 .....
Ik heb sowieso GEEN constante swingsnelheid. Ik bak er nog niks van. Ik heb nog geen constante swing.
Dat probeer ik juist te krijgen ... een constante swing zodat als ik een i7 sla ik weet waar hij ongeveer terecht komt, en niet ergens tussen de 50 en 110 mtr.
cf73 post=297751 schreef :
GarField000 post=297746 schreef : Ik was dinsdag bij GolfPlaza geweest om ballen te slaan, en we hebben toen ook naar lengte en lie gekeken.
Shaft zou met mijn huidige snelheid eigenlijk lichte flex moeten zijn, maar ik ben nog in ontwikkeling dus regulair flex was beter.
Dit leest meer als "we hebben een reg flex wel in voorraad dus dan die verkopen we die maar aan u" en ook "huidige snelheid, lichte flex" is wel weer om heel zachtjes te gaan huilen.
cf73 post=297751 schreef :
Als je de verkeerde shaft (en ook clubkop) neemt dan zal je merken (op een laucnmonitor) dat je swingsnelheid niet constant is. Oftewel de lengte van de bal vlucht is niet in te schatten. Zodra je de correct shaft echter te pakken hebt zullen de swingsnelheid cijfers direct stabiel worden.
GarField000 post=297746 schreef : Ik was dinsdag bij GolfPlaza geweest om ballen te slaan, en we hebben toen ook naar lengte en lie gekeken.
Shaft zou met mijn huidige snelheid eigenlijk lichte flex moeten zijn, maar ik ben nog in ontwikkeling dus regulair flex was beter.