Golfchat Amsterdam Open 2017 – 13e Jos Paehlig Memorial toernooi

• Little Bertha
  • Little Bertha's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Handicap Member
  • Handicap Member
  • jasdp
Meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #1 door Little Bertha
En tot slot nog even de uitslagen :cheer:

Het was wederom een fantastische dag! Iedereen bedankt voor deelname, inzet en enthousiasme!
Dankzij de sponsoren: Leftie, Tjakko Hoeve, ManuGolf, X-11, Little Bertha, Redcap en de prijzenpot hadden we een hele mooie prijzentafel. Super!
Ollie bedankt voor je hulp bij het verwerken van alle scores!

Cat. I
1e prijs en overall winnaar ManuGolf
2e prijs Leftie
3e prijs X-11

Cat. II
1e prijs Catneering
2e prijs Doby
3e prijs Notup

Neary hole 1: Nieuwlander
Neary hole 4: X-11
Neary hole 8: Cesare
Neary hole 11: Roughseeker
Neary hole 16 en 17: Notup

Longest Heren Dirk
Longest Dames Cheeky

Aanmoedigingsprijs: Els
De birdies waren voor: Jeroen, Nieuwlander, Roughseeker, Canth, ManuGolf, X-11 en Okidoki (2)

Alle winnaars van harte gefeliciteerd !!

We hopen iedereen weer snel te zien op het volgende toernooi. Tot dan! B)

Groetjes,
Fleur
Laatst bewerkt 3 jaren 6 maanden geleden door Little Bertha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, redcap, okidoki, x-elf, nieuwlander, Pol, Frank@Andalus, ravi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #2 door redcap
Het is weer gelukt! :-)
De 13e editie was een mooie Duits Nederlandse organisatie met heel veel aangevraagde en ongevraagde assistentie; echt super!

De uitslag wordt door Fleur meegedeeld.
Bij LEFTIE was de teleurstelling van de 2e plaats echt te groot kennelijk: hij heeft zijn 2e prijs laten liggen... :sick: :silly: :blink:
(ik stuur je een PB :-))
Ik ben heel blij dat 9 holes weer goed gegaan zijn met de schouderblessure...
Dank allemaal voor een fantastische dag!

PS: gezien dat golfchat in Golfers Magazine staat?
PPSS: al ingeschreven voor de RyderCup?

meer passie is meer lol
Laatst bewerkt 3 jaren 6 maanden geleden door redcap. Reden: tekst
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Els, okidoki, Little Bertha

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #3 door Dr golf
Was een leuke herkenbare dag!
Altijd mysterieus. Zeker deze dertiende editie.

Er is altijd valwind op hole 8 en hole 4. Fading punch #6: nog steeds te kort. :huh:
Je hebt wintergreens en waterlandgreens. Het aantal 1-putts bleef dan ook (traditioneel) nul.
Approaches uit de zachte volle rough waren eenvoudiger dan van de harde kale fairway.
En dan die approach op Hole 6. Niemand ziet de bal vallen of plonzen. Bal waarschijnlijk afgevangen en in beslag genomen door meneer Jos.

Dirk was er ook die met een vette scheur in de kop van zijn driver de longest drive won. Het bewijs dat speedslots werken! :)
En de winnaar die traditioneel onder zijn niveau speelt maar gewoon de wedstrijd wint.
Mannen dank voor de plezierige ronde. Armand veel dank voor de lift.
En Ed die een prijs wint!
Lieve dames dank voor jullie puike organisatie.

the conditions of a solitary bird are 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: redcap, x-elf, Little Bertha

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #4 door roughseeker
Een toptoernooi. Ook daarboven is er kennelijk onrust en tweespalt (is er een populist gaan hemelen?), maar uiteindelijk trok Jos duidelijk aan het langste eind en werd het traditioneel prachtig golfweer. Fleur en Marie, en ook Paul en alle mensen die spontaan hebben gesponsord, dank voor het organiseren. Mijn flightgenoten (die dit waarschijnlijk pas lezen als ze weer uit crisistherapie mogen) dank voor een gezellig rondje met af en toe zelfs fantastisch golf.

Aan alle deelnemers: vergeet niet om je ook aan te melden voor de rydercup op 8 juli aanstaande. Want zonder jullie kan het natuurlijk nooit echt leuk worden.

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: redcap, Little Bertha

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #5 door okidoki
Marie en Fleur, mede ook namens Lisa bedankt voor weer een geweldig toernooi!

Erg leuke/gezellige ronde met "leuk dat ze er weer bij was"-Els, Jan en Tjakko.
De regenbui was denk ik mijn schuld. De heer Paehlig zal een traantje/wat traanjes hebben moeten wegpinken toen
ik begon met een birdie op 2 en een mooie par op 3. Niet eerder ben ik zo dit toernooi begonnen. Het was daarna ook gelijk weer afgelopen vandaar dat het dus verder droog is gebleven :)

Ook hole 19 was weer erg gezellig. Top dag dus.
Tjakko, bedankt weer voor de foto's.

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, redcap, Little Bertha

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #6 door Mac Fly
Weer een gezellige golfdag gehad dankzij het organisatietalent van Fleur en Marie, dank! Zelf een paar mooie houtjes geslagen op 9 en 10 en uiteraard als het er niet meer toe doet op 18. Waardoor ik van de gelegenheid gebruik heb gemaakt tijdens mijn rondje om zoveel mogelijk putts te maken, omdat ik opzoek ben naar de perfecte puttinggrip. Wat Roughseeker de vraag ontlokte waarom ik zoveel bewoog tijdens het putten. Na mijn logische verklaring kreeg ik de tip om dan eerst mijn putter neer te zetten en dan te grippen. Deze tip werkte vandaag al wonderwel met een aanzienlijke kleiner mis bij mijn consequent bijna gemaakte putts en zelfs 2 verdwaalde birdies. Van X11 inzicht gekregen in de marges van onze clubs en dat wij iig 60 % te veel betalen voor onze clubs en dat afdingen echt geen kwaad kan de volgende keer! En GENOTEN van de par 3 taktiek van Not up en begrijp nu ook waarom hij aka not a Neary? op golfchat genoemd wordt! Daarom ben ik wel blij dat ik met Not up aka Not a neary? heb kunnen afspreken om onze komende MP over 36 te spelen, om zo toch een kans te maken, tegen deze par 3 king! Wederom een relaxte nazit met oude bekenden en nog tips voor mij latere carrière van Tjakko aan overgehouden (denk ik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, redcap, x-elf, notup, Little Bertha, Frank@Andalus

• Chris
  • Chris's Profielfoto
  • Pro Member
  • Pro Member
  • Handicap 13,7
Meer
3 jaren 6 maanden geleden #7 door Chris
Leuke gezellige golfdag gehad. Was weer top georganiseerd. Ondanks een zwaar geval van de shankeritus het laatste anderhalf jaar toch besloten om mee te doen. Op de DR shankte ik nog alles dus ging met zweet in de naad de baan in. Geen shank geslagen gelukkig. Wel veel slechte ijzers geslagen. Houtjes ok en best aardig kort spel en putten, dus toch nog dertig punten binnen gesleept ondanks drie waterballen. neem die positieve punten van het spel mee. Behalve dat was de flight met cornelis en sander erg gezellig en hebben we veel gelachen, vooral om onszelf... bedankt voor de gezelligheid in de flight en organisatie bedankt voor het managen van het toernooi.

hbnatltesdp
De volgende gebruiker (s) zei dank u: redcap, tumtiedum

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #8 door notup
Het is inderdaad een top dag geweest,
Persoonlijk een hele verbetering van mijn spel van de afgelopen weken, maar nog steeds onvoldoende om in mn buffer te spelen. Resultaat van de MP met X-elf, was ondanks de eerste 7 holes (toen 6 down) zoals verwacht een verdiende winst voor X-elf. Resultaat in de Stablefort op 1 punt en de mindere laatste 9 een mooie 3e stek, en dar blij mee.

Organisatie, Marie en Fleur, flightgenoten, sponsoren en de andere GC'ers bij de 19e hole, hartelijk bedankt

The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #9 door Cesare
Het was weer top!
Mooi weer gehad (gestart na die heftige bui ;) ), goed gezelschap en een gezellige na-zit! Leuk om weer nieuwe mensen erbij te zien komen!

Fleur en Marie weer bedankt voor de organisatie!

"Just Another Single Digit Player..."

Meer
3 jaren 6 maanden geleden #10 door Martin
Allen bedankt voor het ervoor zorgen dat mijn eerste Golfchat toernooi een hele leuke ervaring is geworden.

En dan ook nog met een prijs naar huis gaan ...

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden

logogolfchat

Ga naar boven