Geen 15de Herfstwedstrijd op Prise d' Eau

Meer
10 maanden 2 weken geleden #21 door x-elf

roughseeker schreef : Eerder hebben we bijvoorbeeld ook een herfsttoernooi op Best gespeeld, en dat is ook best een leuke baan.

Moet dat niet Oosterhout zijn, Ed?
Proost
:ohmy:

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: roughseeker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• orion1900
  • orion1900's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • overambitieuze hakker
Meer
10 maanden 2 weken geleden #22 door orion1900

roughseeker schreef : De herfstwedstrijd is niet altijd op Prise geweest. Pas toen TAFKAR Roger het ging organiseren is het daar gespeeld. Eerder hebben we bijvoorbeeld ook een herfsttoernooi op Best gespeeld, en dat is ook best een leuke baan. Of de Efteling, ooit de locatie toen er nog één GC toernooi per jaar was? Of de Edese, daar heeft Els connecties ;) Of bijvoorbeeld de locatie van de allereerste M&M: Bleijenbeek? Prise is een leuke baan, maar niet per se de traditionele plek van het herfsttoernooi.

Volgens mij was de enige traditie dat de wedstrijd in Brabant gehouden werd, als mijn geheugen me niet in de steek laat deed een van de FabFour het voor TAFKAR.

Drumming and Golf: it's all about rhytm

Meer
10 maanden 2 weken geleden #23 door taxgolf
Ik wil wel een balletje opgooien bij het secretariaat van Royal Rozenstein te Wassenaar. Ik betwijfel echter of ik korting kan krijgen op de greenfee. De baan zou goed speelbaar moeten zijn. Zandgrond. Lamawetuh

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Els

Meer
10 maanden 2 weken geleden #24 door roughseeker

notup schreef :

Dr golf schreef : Hoe vaak is de herfstwedstrijd op Prise d'eau gespeeld?

Dit zou de 15e editie zijn, dus 14 keer?

De herfstwedstrijd is niet altijd op Prise geweest. Pas toen TAFKAR Roger het ging organiseren is het daar gespeeld. Eerder hebben we bijvoorbeeld ook een herfsttoernooi op Best gespeeld, en dat is ook best een leuke baan. Of de Efteling, ooit de locatie toen er nog één GC toernooi per jaar was? Of de Edese, daar heeft Els connecties ;) Of bijvoorbeeld de locatie van de allereerste M&M: Bleijenbeek? Prise is een leuke baan, maar niet per se de traditionele plek van het herfsttoernooi.

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, x-elf, Martin

Meer
10 maanden 2 weken geleden #25 door notup

Dr golf schreef : Hoe vaak is de herfstwedstrijd op Prise d'eau gespeeld?

Dit zou de 15e editie zijn, dus 14 keer?

Als Prise d'Eau niet meewerkt met een goede aanbieding, maar vol tarief wil vragen ipv winter tarief, is het zeker tijd om rond te kijken na een alternatieve baan. De gezelligheid van de Herfstwedstrijd is niet gebonden aan de baan, meer aan de deelnemer :silly:

The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Martin

Meer
10 maanden 2 weken geleden #26 door Vraagbaak
Het is wel duidelijk dat de banen weer makkelijker aan hun geld komen.
Ze hoeven dus minder moeite te doen om spelers aan te trekken en kunnen zich weer een bepaalde "arrogantie" veroorloven.
Heb dat zelfde ervaren toen ik bij ons op de baan iets wilde organiseren.

Dat ze niet echt iets willen doen geeft voor mij ook wel aan dat ze dan ook niet echt op ons zitten wachten.
Ga dan net zo makkelijk op een andere baan spelen waar we nog wel echt welkom zijn.
Ik stel voor dat we allemaal even rondkijken waar we nog voor een leuke prijs kunnen spelen.
Zien we misschien meteen ook weer een andere baan (ook zo leuk).

Even een vlugge Google actie leverde al b.v. het volgende op:
www.golfdegulbergen.nl/nl/gasten/golfarrangementen
www.landgoedbergvliet.nl/golf/golf-spelen/wintertarieven

Zouden ook met deze banen contact op kunnen nemen wat er geregeld kan worden en kijken of de herfstwedstrijd traditie dan gewoon daar kunnen voortzetten.

---
Dat je doet wat je weet betekend niet dat je ook weet wat je doet en dat je weet wat je doet, houd niet in dat je ook doet wat je weet.

Meer
10 maanden 2 weken geleden #27 door Dr golf
Hoe vaak is de herfstwedstrijd op Prise d'eau gespeeld? Mijn geheugen zegt dat de twee bij elkaar horen..
Enne, die daghap waaide van mijn bord de laatste keer dus daar mis ik niks aan.
Het lustrum vieren op prise Wmb. En de komende 15 jaar op een andere course.

the conditions of a solitary bird are 5.

• Els
  • Els's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
Meer
10 maanden 2 weken geleden - 10 maanden 2 weken geleden #28 door Els
Zojuist bevestiging gekregen dat er dit jaar geen Hap&Holes arrangement is op Prise d'Eau.

Dat zet me aan het denken:
1. ga ik dit jaar de 15de Herfstwedstrijd organiseren of sla ik een jaartje over ? (ivm extreem druk met werk/training eind oct/begin nov)
2. stel dat er toch een Herfstwedstrijd komt met notup als backup - WELKE BAAN ?

Prise kan arrangement vrijdag 8-nov aanbieden koffie (niets erbij); 18h en dagprak voor 60,= maar misschien weet iemand een mooie uitdagende baan waar we een beter arrangement kunnen krijgen? Denk daarbij wel aan het seizoen, dus geen polderbaan ofzo.

Denk eens echt mee...

groet
Els

Er is maar een iets wat een droom onmogelijk maakt: de angst om te falen. (P. Coelho)
Laast bewerkt: 10 maanden 2 weken geleden door Els.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden

logogolfchat

Ga naar boven