The batle of Rozenstein

Meer
5 maanden 3 weken geleden #21 door Cesare
Altijd in voor een leuk toernooitje.
Persoonlijk zou ik niet teveel vreemde dingen er in mixen, dan wordt het en verwarrend en gaat het steeds minder op een rondje golf lijken maar alleen maar op een lollig-hark-en-ploeg-rondje, en daar zou ik geen 60 euro voor over hebben.

"Just Another Single Digit Player..."
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, Artbij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Headpro Member
  • Headpro Member
Meer
5 maanden 3 weken geleden #22 door taxgolf
Het is mij gegund dat ik op 6 juni 2020 een 'toernooi' mag organiseren.

Vooraf even al de mededeling van het secretariaat: 6/6 is oké, mits de groep minimaal bestaat uit 12 personen. start vanaf 14.00. Alternatief is 20 juni. Als de groep uit maximaal 12 personen bestaat, maar dan moeten we spelen via de spiraal en ben je afhankelijk hoe druk het die dag is. De ervaring leert dat het op zaterdagmiddag vaak rustig is.

Ik heb nog geen idee over een toernooivorm. Ik dacht om 1 par 5 louter te spelen met ijzers. Afslaan met als laagste ijzer een I4. Rondom de green niet chippen met een wedge, putten met de wedge. Een par 3 afslaan met alles wat wood is (7-5-4-3 of 1). Verder dacht ik om 4 holes van Rood en 4 van geel te spelen (en de rest van geel). Op de holes van Rood mag je alleen afslaan met een ijzer. 1 bunker hole. Bewust spelen in/naar de bunker voor de green en dan up&down, anders strafpunten & stokslagen. Enfin.

Ik kan met de keuken een afspraak maken voor een daghap. Annulering 1 week van tevoren, anders moet je gewoon de kosten voor het eten betalen. Ik schat een prijs van rond de € 20 a € 25 voor het eten. Ik heb nog geen beeld bijj de greenfee. Ik verwacht € 60.

Alvorens het toernooi aan te maken, zou ik graag de belangstelling van jullie allen willen vernemen. Dan zal ik de vastlegging bij het secretariaat moet maken.

Ik hoor graag!!
'

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: boersma, Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden

logogolfchat

Ga naar boven