KONINGSDAG 2022

• Tjakko Hoeve
  • Tjakko Hoeve's Profielfoto
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
23 uren 7 minuten geleden #1 door Tjakko Hoeve
Beantwoord door Tjakko Hoeve in topic KONINGSDAG 2022

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, Dr golf, okidoki, x-elf, notup, taxgolf, Samantha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 weken 12 uren geleden #2 door notup
Beantwoord door notup in topic KONINGSDAG 2022
Het wasinderdaad een mooie, zonnige dag on Duitsland. Speelde met Tjakko, Piglet en vriend van Dr. Golf. Verschrikkelijke start, 1 punt (we speelden stableford) en na afslag op 6 stap ik in een put en flink last van m'n rug. Gekke is dat daarna de punten wel kwamen met hoogtepunt op hole 17, met 2e blinde slag tot een halve meter van de vlag (put net te kort). Gezellige nazit en tot een volgende ronde

The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, Dr golf, x-elf, taxgolf, swinging daddy

Lees meer
2 weken 4 dagen geleden #3 door canth
Beantwoord door canth in topic KONINGSDAG 2022
Lekker gespeeld vandaag op Wildenrath. Eerste 9 holes waren de par 4 holes of 350 of 370 meter. Beetje apart. Greens zijn gezand en geprikt. De gaten zijn zo groot dat je bal er soms haast in verdwijnt. Jammer. Verder lag de baan er echt prima bij. Ik speel met Flutputter en Dr. Golf. Hard werken voor bogeys en parren. Shot of the day is op de korte par 3 13de. We moeten 131 meter naar een vlag die op een iets verhoogde green staat. Ik sla een bal links van de pin, maar denk eerst dat hij in de bunker gaat. Hij blijkt echter de bunker gecarried te hebben en ligt op 20 cm van de pin. Easy birdie. Maak uiteindelijk een ronde 84. Flutputter loopt nog iets beter en maakt een 82 met 3 birdies. Dr. Golf maakt een 87, maar dan vergeten we alle strafslagen. Oefenswings in bunker (met zand raken), niet uitholen, bal goed leggen, ik denk dat Dr. Golf ongeveer 3 strafslagen per hole had. Wel een gezellige ronde gehad!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, Dr golf, okidoki, x-elf, nieuwlander, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy

Lees meer
3 weken 5 dagen geleden #4 door piglet
KONINGSDAG 2022 werd gestart door piglet
Op Koningsdag gaan we een oude traditie weer in ere herstellen: Golfen in het buitenland.
Dit jaar naar Wildenrath
Er zijn nog wat plekken over. We starten wel vroeg. 9.50
(tenzij de herrentag slecht bezet is en we na hun kunnen vertrekken, hoor ik de 25ste)

Time flies like an arrow;
fruit flies like a banana.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: canth, Artbij, Frank@Andalus, Tjakko Hoeve

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.058 seconden

logogolfchat

advertentie

Ga naar boven