interesse-peiling voor een toernooitje op zaterdag 13 augustus op Rhoon

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #1 door Samantha
Ik heb een erg leuke dag gehad, al was het wel ontzettend warm! Ondanks de hitte toch nog redelijk goed van de baan gekomen en een goede nachtrust gehad. Paul dank voor de goede organisatie! Je hebt het vuurtje weer aangewakkerd. Voor iedereen: ik heb een nieuwe topic aangemaakt voor de volgende bijeenkomst op Liemeer op zaterdag 15 oktober. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Homecourse: Liemeer [2020]
Putter: Odyssey Stroke Lab Seven
Clubs: Titleist T300 | TSi2
Gespeelde golfbanen: www.google.com/maps/d/embed?mid=1mQjPr4C...yEkKi82z&ehbc=2E312F"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, Frank@Andalus, Di11, SevenUp75

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• okidoki
  • okidoki's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #2 door okidoki
dank jullie allemaal voor de enthusiaste berichten. Ik vond het leuk om het weer eens te doen/organiseren  en hoop dat het golfchat-toernooi vuurtje weer iets aangewakkerd is, zodat we nog meer van deze gezellige dagen kunnen hebben.

Ikzelf had ook een leuke flight met Boudewijn, Marcel en Sander; het is erg jammer dat het zicht van Boudewijn op dit moment erg slecht is en dat hij niet kan zien dat hij (nog steeds) de mooiste ballen van ons 4-tal sloeg. Tel daarbij op dat de afstand inschatten voor de chips e.d. ook heel moeizaam gaat en dus begrijpelijk dat hij het na 9 holes genoeg vond. Ik hoop dat het gauw nog goed gaat komen om dan het plezier van golfen vast te houden.

Wij drieeen konden het verder niet waarmaken - schitterende slagen gezien maar het was niet genoeg om in de prijzen te vallen. Wij kunnen de warmte de schuld geven, want ik heb gisteren nog een keer (vrijwillig) 18 holes gespeeld en dat was ook niet best :)

Je weet dat de baan droog is als ik met een ijzer 5 (weliswaar perfect slag met baby-draw) op 191 meter net in het water gerold ben (hole 14). Het voelde natuurlijk veel beter dan een mishit op 60 meter te slaan, maar toch!   I love my irons, maar zal straks na alle regenbuien en een normale baan de afstanden opnieuw in moeten tunen :)

De baan was droog, dat wisten we, maar grootste zorg van organiseren zijn de greens en achteraf het eten. Ik heb van de meeste begrepen dat beide in orde waren, dus dat is dan altijd een zucht van verlichting.

Sponsoren nogmaals bedankt voor de prijzenkast!
Iedereen nogmaals bedankt voor wéér een gezellig toernooi. Ed kan er spijt van hebben, dat hij toch niet vervroegd van vakantie naar huis is gekomen!

Tot de volgende keer!

The Universe is under no obligation to make sense to you!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roen, Dr golf, x-elf, taxgolf, Coeneman, Frank@Andalus, Di11, swinging daddy, SevenUp75, Gijs_Bos

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #3 door Coeneman
Paul dank voor het regelen van een gezellige golfdag. Het was weer vanouds gezellig met allerlei mensen die al veel te lang niet heb gezien.

Frank en Martin dank voor de hele gezellige ronde. Gelukkig hebben we veel ballen onder de bomen geslagen voor een beetje verkoeling. Over mijn eigen golfspel kan ik kort zijn. Ik had een par op 17.

Zon gezellige warme golfdag smaakt naar meer.

Don't be afraid to make miss steaks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #4 door Di11
Paul dank je wel voor de organisatie was super geregeld , eten prima en het gezelschap in de baan heb ik niets over te klagen.
Allelei onderwerpen zijn de revue gepasseerd tijdens de 18 holes.
Op hole 18 was de pijp leeg en de water flessen en gelukkig zicht op het clubhuis.

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #5 door canth
Het was gezellig afgelopen zaterdag! Leuk dat Roen terug was en ik heb zelden zulke goede ijzer 5 slagen gezien als van Gijs. En Ton sloeg ook 4 prima ballen ;)
Zelf liep ik wisselvallig, maar wist het wel goed bij elkaar te houden. Maak uiteindelijk een 81, nog goed voor 34 punten. Dank voor de organisatie Paul!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roen, okidoki, Gijs_Bos

• swinging daddy
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #6 door swinging daddy
Paul bedankt voor de organisatie, prima geregeld?
leuke dag gehad, natuurlijk erg warm en dat sloopt je uiteindelijk wel. 22.30 in bed 9.30 eruit ??.
spel niet best ondanks drie birdies maar gezellige flight maakt veel goed!
Misschien zou de golfclub wat tappunten in de baan moeten plaatsen of een buggy met koud water laten rondrijden?

Leuke nazit met goed eten.

Hopelijk snel weer een leuk initiatief via Golfchat ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, notup, Frank@Andalus

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #7 door piglet
Dat was even geleden, zoveel chatters bij elkaar. Erg leuk, dus dank Paul!
Heerlijk relaxte flight met Frank en Coen, geweldige hole 17!
Over het weer, het water bij hole 12 en de handdoeken in de kleedkamers hebben we het niet.
Ben benieuwd wanneer de volgende GC bijeenkomst gaat zijn. Want is voor herhaling vatbaar!
Gracias pour everyone!

Time flies like an arrow;
fruit flies like a banana.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, notup, Frank@Andalus, Di11, swinging daddy

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #8 door Roen
Paul, bedankt voor het organiseren. Top geregeld en je hebt zelfs voor mooi weer gezorgd, maar het mag de volgende editie 10 graden koeler hoor?
Bijna 5 liter water gedronken en alles eruit gezweet?
Het was leuk om weer een paar bekenden te zien en voor mij nieuwe GC’ers.
Cornelis, Gijs en Ton, bedankt voor de gezelligheid vandaag. Ik ga hard oefenen om de volgende keer de laatste plaats voor iemand anders te reserveren.
Tot een volgende keer!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, okidoki, canth, Jimi Thing, Di11, swinging daddy, Gijs_Bos, GarField000

• GarField000
  • GarField000's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #9 door GarField000
Ook ik ben thuis en zit nog na te puffen.
Vond het super leuk en gezellig.
In het begin had ik erg veel moeite met de greens. 1e 9 had ik maar 13 punten. 2e 9 ging een stuk beter en 19 punten. Totaal 32. Hadden er veel meer moeten en kunnen zijn.
Par op hole 18 ... helaas met de 2e bal dus een 7. Hole 14 dacht ik .... drive ging niet heel goed, houten richting green ging wat links maar leek goed te liggen.
Daar aangekomen, net OOB. drop met 2 strafslagen .... lage bal i7 naar de green die een beetje om de bosjes heen moet, maar in de bosjes land OOB. Ok laat maar.

Maar erg leuk, hopelijk doen we het nog vaker dit jaar.

Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, okidoki, Jimi Thing, Di11, swinging daddy

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #10 door Frank@Andalus
Rhoon was zoals een Golfchat wedstrijd hoort te zijn. Leuk om bij te praten met de mensen die we via Golfchat hebben leren kennen. Het was wat warmpjes, dat wel.
Ik begon dramatisch met 3 strepen op de eerste 6 holes. Daar nog wat 3 putts achteraan en een rondje 89 voor 32 Stables. Het was weer ‘het zit er wel in, maar komt er niet uit’.
Coen, Martin het was weer ouderwets gezellig in de flight. Paul dank voor de organisatie, alles liep gesmeerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, okidoki, x-elf, notup, Jimi Thing, swinging daddy, GarField000

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

logogolfchat

advertentie

Ga naar boven