dank jullie allemaal voor de enthusiaste berichten. Ik vond het leuk om het weer eens te doen/organiseren en hoop dat het golfchat-toernooi vuurtje weer iets aangewakkerd is, zodat we nog meer van deze gezellige dagen kunnen hebben.
Ikzelf had ook een leuke flight met Boudewijn, Marcel en Sander; het is erg jammer dat het zicht van Boudewijn op dit moment erg slecht is en dat hij niet kan zien dat hij (nog steeds) de mooiste ballen van ons 4-tal sloeg. Tel daarbij op dat de afstand inschatten voor de chips e.d. ook heel moeizaam gaat en dus begrijpelijk dat hij het na 9 holes genoeg vond. Ik hoop dat het gauw nog goed gaat komen om dan het plezier van golfen vast te houden.
Wij drieeen konden het verder niet waarmaken - schitterende slagen gezien maar het was niet genoeg om in de prijzen te vallen. Wij kunnen de warmte de schuld geven, want ik heb gisteren nog een keer (vrijwillig) 18 holes gespeeld en dat was ook niet best
Je weet dat de baan droog is als ik met een ijzer 5 (weliswaar perfect slag met baby-draw) op 191 meter net in het water gerold ben (hole 14). Het voelde natuurlijk veel beter dan een mishit op 60 meter te slaan, maar toch! I love my irons, maar zal straks na alle regenbuien en een normale baan de afstanden opnieuw in moeten tunen
De baan was droog, dat wisten we, maar grootste zorg van organiseren zijn de greens en achteraf het eten. Ik heb van de meeste begrepen dat beide in orde waren, dus dat is dan altijd een zucht van verlichting.
Sponsoren nogmaals bedankt voor de prijzenkast!
Iedereen nogmaals bedankt voor wéér een gezellig toernooi. Ed kan er spijt van hebben, dat hij toch niet vervroegd van vakantie naar huis is gekomen!
Tot de volgende keer!