TS in december - interesse peiling!

Lees meer
4 weken 2 dagen geleden #31 door Boesjev
Beantwoord door Boesjev in topic nieuwe poging voor een toernooi
Allereerst de bewondering voor het doorzettingsvermogen en ideeën om een TS te organiseren.

Voor mij wordt doordeweeks bijna onmogelijk ivm werk. In het weekend zo goed als geen probleem, de 2de staat nog steeds vast gelegd in de agenda
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Samantha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 weken 2 dagen geleden #32 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic TS in december - interesse peiling!
Hier het antwoord van De Scherpenbergh:
=======
Dan kan ik het volgende voorstellen. Ik heb nog 6 starttijden beschikbaar met ene start vanaf hole 10.

Normaal is onze greenfee € 72,50 ik mag de aanbieding van € 75,- p.p. doen incl. winterhap maar dit geldt voor minimaal 20 personen.
Komen jullie onder de 20 personen dan geldt het normale greenfee tarief en kunnen we een daghap voorstel doen van€ 23,50.

Ik hoor graag of jullie gebruik willen maken van onze faciliteiten.
=======
Doen er 5 teams mee?

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, Samantha

Lees meer
1 maand 13 uren geleden #33 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic TS in december - interesse peiling!
Waar en wanneer maakt mij niet uit. Maar bij  - 2 graden en een compleet bevroren baan maak ik de keuze niet te spelen voor de hoofdprijs.
Vorig jaar was de baan onbespeelbaar en de wedstrijd had uitgesteld moeten worden.

the conditions of a solitary bird are 5.

Lees meer
1 maand 1 dag geleden - 1 maand 1 dag geleden #34 door Faiz
Beantwoord door Faiz in topic TS in december - interesse peiling!
Nice, 9/12 gaat hem voor mij niet worden. 16/12 staat genoteerd :)

ahhh ik zie dat ik bij de openingspost ben gestart. Alles na 12/2 is voor mij prima (Ohja en of ze goeie kipsaté hebben) :)

Always have fun, no matter what you do ;-)
Laatst bewerkt 1 maand 1 dag geleden door Faiz.

Lees meer
1 maand 1 dag geleden #35 door nieuwlander
Beantwoord door nieuwlander in topic nieuwe poging voor een toernooi
Ik ben geïnteresseerd , ik kan zowel doordeweeks (voorkeur) als in het weekend, behalve 9 december (weten jullie trouwens dat Nico dit jaar in december 65 wordt?)

mijn beperking is de afstand, niet verder dan 45 minuten rijden. 

groet

Hans

echte wijsheid is weten wat je niet weet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

• okidoki
  • okidoki's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
1 maand 1 dag geleden #36 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic nieuwe poging voor een toernooi

X-elf heb de vraag uitgezet bij De Scherpenbergh. 
is het mogelijk bijv op 2-12? Past een arrangement greenfee + winterhap voor ca 75€

Dankjewel Pieter
Zou wat mij betreft ook zeker een goed alternatief zijn. 
Wij reden van de week nog toevallig op die weg langs het  kanaal en dat het een leuke/mooie baan is. 
2 december tot nu wel een datum die de meeste mensen aanspreekt

The Universe is under no obligation to make sense to you!

Lees meer
1 maand 1 dag geleden #37 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic nieuwe poging voor een toernooi
X-elf heb de vraag uitgezet bij De Scherpenbergh. 
is het mogelijk bijv op 2-12? Past een arrangement greenfee + winterhap voor ca 75€

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki

Lees meer
1 maand 1 dag geleden #38 door Tjakko Hoeve
Beantwoord door Tjakko Hoeve in topic nieuwe poging voor een toernooi

Ik lees ook weer eens een keertje op golfchat. Heb optie 't Zelle genoteerd en ook meteen weer verwijderd, haha. Doordeweeks lastiger voor mij, maar als dat de datum wordt doe ik mijn best erbij te zijn. 

Wat response in dit draadje betreft en de conclusie dat er dus weinig animo is, moet ik zeggen dat ik weet dat er meer zijn zoals ik die te weinig op golfchat kijken, maar wel degelijk wedstrijdjes willen meedoen als die er zijn ... Moeten we alleen even andere comm. kanalen inzetten denk ik om die mensen te bereiken. 

Ik ben het eens met je analyse en conclusie. Ik zat al eens te denken aan bijvoorbeeld een (wedstrijd)nieuwsbrief. Misschien een apart topic starten voor de brede gedachtewisseling? 

Voor dit topic hoop ik dat er zo veel mogelijk mensen reageren, dus zegt het voort!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Martin

• Martin
  • Bijna een handicap
  • Bijna een handicap
  • Hcp 14
Lees meer
1 maand 2 dagen geleden #39 door Martin
Beantwoord door Martin in topic nieuwe poging voor een toernooi
Ik lees ook weer eens een keertje op golfchat. Heb optie 't Zelle genoteerd en ook meteen weer verwijderd, haha. Doordeweeks lastiger voor mij, maar als dat de datum wordt doe ik mijn best erbij te zijn. 

Wat response in dit draadje betreft en de conclusie dat er dus weinig animo is, moet ik zeggen dat ik weet dat er meer zijn zoals ik die te weinig op golfchat kijken, maar wel degelijk wedstrijdjes willen meedoen als die er zijn ... Moeten we alleen even andere comm. kanalen inzetten denk ik om die mensen te bereiken. 
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tjakko Hoeve

Lees meer
1 maand 2 dagen geleden #40 door roughseeker
Beantwoord door roughseeker in topic nieuwe poging voor een toernooi

het RvN was inderdaad erg enthousiast om ons weer te ontvangen, maar helaas kan dat niet op de zaterdagen 2,9 of 16 december :(

Op een (kleine) groep enthousiastelingen na, moet ik zeggen dat er verder weinig response was van het 10- tot 12-tal teams wat we in voorgaande jaren hadden.
Misschien omdat men 't Zelle te ver vind - misschien omdat er daadwerkelijk minder interesse is of moeite heeft om de teams weer samen te krijgen.

Hierbij dus nu de vraag of er interesse is voor een doordeweekse dag.

Ik hoor graag van een ieder.
Fijn dat je dit oppakt Paul. Ik vind het zeker leuk om aan een TS mee te doen. Mijn voorkeur gaat uit naar RvN, maar een andere baan is niet per se een show stopper. Zodra er een definitieve datum is, ga ik kijken of er een team bij elkaar te brengen is. Dat zal ongetwijfeld ook dit keer wel weer lukken. Maar.... op een doordeweekse dag gaat het wel lastig worden, Donderdagen vallen voor mij sowieso af. Ik heb geen religieuze bezwaren tegen het spelen op een zondag.

Ga met golf de grootste uitdaging aan.......,
........blijf vrolijk in de baan.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.053 seconden

logogolfchat

advertentie

Ga naar boven