het lijkt dit jaar wat stiller geworden met één GC toernooi tot dusver en verder alleen de Ryder-cup op de agenda.
Afgelopen zaterdag hadden wij het hier ook o.a. over en het speelt al even in mijn gedachten om eventueel op 't Zelle nog iets te regelen.
Het zal een stukje rijden zijn voor sommigen, maar van wat we van iedereen gehoord hebben is de baan het zeker waard; dus dat is
niet alleen onze eigen mening omdat we hier toevallig/expres lid zijn
Wij hebben nu ook meegemaakt hoeveel water de baan kan absorberen zonder dat er echt plassen of modderbaden op fairways onstaan.
Natuurlijk toen er zoals afgelopen donderdag 7 cm water viel binnen een uur, was de baan voor de rest van de dag gesloten ter bescherming. Merkten we er zaterdag iets van ? Helemaal niets, behalve dan misschien wat minder rol tov droge keiharde fairways als het weken niet geregend heeft, maar geen gesop.
Ook in het meest natte voorjaar ooit is de baan misschien 1 of 2 dagen dicht geweest; stond er iets meer water (tijdelijk volgens Sven

) bij de greppels, maar geen enkele keer dat we in modder liepen en/of de trolleys moesten schoon-spuiten.
Kortom, ik zou niet aarzelen om hier tegen het eind van het jaar iets te organiseren tov het fameuze Rijk van Nunspeet.
De ezelsbrug is daarmee gelegd:
Martin zal het de komende tijd en rond die periode vrij druk hebben met het één .... en ook het ander, dus zou ik nog wel een keer het Texas Scramble toernooi op mij willen nemen en dan te spelen op 9 of eventueel 16 December. Ik wil dat dan wel alleen doen voor spelen op 't Zelle, Jullie zullen er geen spijt van krijgen.
Ik verwacht dat we wel een mooi arrangement kunnen afspreken voor een greenfee en een boerenkool-daghap of iets dergelijks (ja ja, saté voor Bart, tosti bruinbrood voor Boudewijn), maar daar kom ik dan nog wel op terug.
Het is nog vroeg, maar de tijd vliegt dus hierbij de uitnodiging om te laten weten of er interesse is om de diverse teams weer samen te brengen voor wat altijd een mooi toernooi is geweest.