Apart, die mr. Mcilroy

Lees meer
5 jaren 1 week geleden #1 door Foreinone
Beantwoord door Foreinone in topic Apart, die mr. Mcilroy
Mooie overwinning van McIlroy gisteravond tijdens een fantastische 4e ronde op The Players. Waanzinnige putts op hole 17, spelers die te veel risico nemen en de bal meerdere keren het water in slaan. Genoeg te beleven.

En nu die laatste major Rory!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden - 5 jaren 6 maanden geleden #2 door Pol
Beantwoord door Pol in topic Apart, die mr. Mcilroy

Pedro schreef :

taxgolf schreef : Pieters brak zijn putter in Crans Montananogwat.

Dat doet Pieters dus vaker. Daar moet ie echt mee stoppen. Geen goed voorbeeld voor jeugdspelers


Niet alleen dat, is ook een teken dat er mentaal iets schort. Heeft er al hulp voor gezocht , maar werkt precies nog niet. Is allicht ook een van de redenen dat ie nu niet aan de rc mee doet - althans, als ik als captain kon kiezen tussen twee evenwaardige spelers, koos ik degene die het minst makkelijk uit zijn lood te slaan is.


Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.
Laatst bewerkt 5 jaren 6 maanden geleden door Pol.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pedro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #3 door Pedro
Beantwoord door Pedro in topic Apart, die mr. Mcilroy

taxgolf schreef : Pieters brak zijn putter in Crans Montananogwat.

Dat doet Pieters dus vaker. Daar moet ie echt mee stoppen. Geen goed voorbeeld voor jeugdspelers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #4 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Apart, die mr. Mcilroy
Ik zie hem net weer waanzinnig slecht chippen. Echte meeeetttteeerss voorbij de hole en gaat er af met een double bogey nadat hij een put mist van ruwweg 2,5 meter. Short game is echt zijn weakness.
Reageert desalniettemin rustig coole and collective. Pieters brak zijn putter in Crans Montananogwat.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #5 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Apart, die mr. Mcilroy
Vanochtend hield iemand mij een spiegel voor. Verwachtingspatroon. Hoe vaak kan je oefenen en wat denk je dan als resultaat te krijgen. Ik heb geen tijd om elke avond op de range te staan en toch verwacht ik birdies TEC bij de vleet.

In 2015 sloeg RM de pollen uit de grond, won alles. Relatie met Wozinacki over. Golf golf golf was wat de klok sloeg. Alle tijd materiaal trainers en wat al niet meer tot zijn beschikking. Sinds dat jaar heeft hij nauwelijks een rol van betekenis gespeeld. Heeft die lijn niet door kunnen trekken. Hij is getrouwd, sponsor gedoe, management gedoe, rechtszaak etc. More to golf. Dat blijkt, resultaten blijven achter en dat is zonde met dat enorme talent.

Ik heb niet zoveel tijd, noch materiaal staf enzovoort. Verbetering van techniek duurt bij mij dus ietwat langer dan bij RM (als die een swingaanpassing Zoë doen).

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #6 door FrancoisLohuis
Beantwoord door FrancoisLohuis in topic Apart, die mr. Mcilroy
6 birdies achter elkaar toch, back to back to back to back to back to back birdies :)

Ik kijk eigenlijk elke week Ziggo golf en ben het eens met taxgolf. Hij laat het te vaak liggen met het putten, al het andere spel is superieur. Paar weken geleden (of is het al iets langer) heeft hij in 1 ronde geloof ik 3 mensen geraakt vanaf de tee, dus dat is soms ook niet helemaal stabiel ;)

Echt kleurloos wil ik hem niet noemen. Je kan zien dat hij afgetraind is en vaak erg enthousiast (tegen Reed in de RC bv) maar tegenwoordig zie je hem niet vaak meer in beeld. Kan komen door instabiel spel en hij lijkt niet alles meer te spelen. Uit het oog uit het hart?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #7 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Apart, die mr. Mcilroy
Ik kijk wel graag naar RM. Klein menneke. Lijkt alsof hij in zijn swing valt. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Heel soms heb ik zo'n gevoel in de ronde. Dan voelt het alsof alles klopt. Let wel, op mijn bescheiden niveau. Het driven van RM staat denk ik in de top 3 all time (Molinari hoort daarin thuis). soms een afzwaaier, maar in de regel zo stabiel en ver. Poetry in motion. Alleen denk ik dat zijn carrière korter zal zijn dan Woods of andere grootheden. Fysiek te belastend. zijn Achilles is denk ik het putten en soms zijn korte spel. Drive en irons zijn fenomenaal in mijn optiek.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: FrancoisLohuis

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #8 door Foreinone
Beantwoord door Foreinone in topic Rory McIlroy
Er wordt hier weinig geschreven over McIlroy. Kleurloze speler? Wat mij betreft een van de beste golfers allertijden. Maar het komt er zo weinig uit. Motivatie? Interesse? Heb in een interview met hem wel eens gelezen dat hij het leven als topgolfer niet geweldig vindt...

Gisteravond leek alles weer te kloppen, birdie na birdie, unstoppable. Maar dan toch weer 2 bogeys in de laatste 3 holes.

Blijft mijn favoriete speler, zo'n mooie swing...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #9 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Apart, die mr. Mcilroy
"Did you do any squats today?" McIlroy was asked.
"Not yet, but I'm planning to . . . maybe with Brandel on my back," he responded.

Meesterlijk.

the conditions of a solitary bird are 5.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #10 door Frank@Andalus
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.045 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

Ga naar boven