- Ontvangen bedankjes 203
Pedro schreef : roken, vetklep, fysiek, natuurlijk zien we hier een daar een enkel buikje en zelden een heel dik persoon die topgolf bedrijft.
Maar opvallend is wel dat de topspelers meestal wel de fitste spelers zijn en dat zal alleen maar meer worden, zoals in alle sporten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
84425 schreef : golf =/= sport als je het mij vraagt maar een spelletje (net als schaken, dammen, darts, curling, cricket, enz.) Dus om dan het topsport argument op te werpen om te stellen dat een golfer niet zou moeten roken, maakt op mij (niet-roker) geen indruk.
Pedro schreef : Ik vind dat je als sport
rokeneten op de baan moet verbieden en als de verslaving bij [] of wie dan ook die hier topsport in bedrijft toch te groot is, dan zijn ze niet geschikt als voor dat niveau op dat vlak. Hoe goed ze verder ook zijn.
Graag zou ik dan ook zien dat de tourenrokenvetkleppen verbieden. En wie daar niet mee om kan gaan heeft pech.
vrouwen mogen ook mee doen, dus we zien jouw inhoudelijke reactie graag tegemoet....Di11 schreef : Nu zie ik alleen nog maar heren met teveel vrije tijd , die elkaar proberen de loef af te steken.
Deze tekst haakt eerder aan bij wat Pedro zegt.De inhoud is natuurlijk secundair, het gaat er vooral om dat de verslaafde het recht heeft en moet houden om zichzelf en anderen te bedotten en vol te houden dat het een volstrekt legitieme keuze is om te roken, te spuiten, te slikken, of wat dan ook.