Nicolas Colsaerts

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #21 door bula
Beantwoord door bula in topic Nicolas Colsaerts

Pedro schreef : roken, vetklep, fysiek, natuurlijk zien we hier een daar een enkel buikje en zelden een heel dik persoon die topgolf bedrijft.
Maar opvallend is wel dat de topspelers meestal wel de fitste spelers zijn en dat zal alleen maar meer worden, zoals in alle sporten.

Heb je weleens naar omvang van de topgolfers gekeken ?

All the best,
Piet
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #22 door bula
Beantwoord door bula in topic Nicolas Colsaerts

84425 schreef : golf =/= sport als je het mij vraagt maar een spelletje (net als schaken, dammen, darts, curling, cricket, enz.) Dus om dan het topsport argument op te werpen om te stellen dat een golfer niet zou moeten roken, maakt op mij (niet-roker) geen indruk.

:lol:

All the best,
Piet

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #23 door Pedro
Beantwoord door Pedro in topic Nicolas Colsaerts
roken, vetklep, fysiek, natuurlijk zien we hier een daar een enkel buikje en zelden een heel dik persoon die topgolf bedrijft.
Maar opvallend is wel dat de topspelers meestal wel de fitste spelers zijn en dat zal alleen maar meer worden, zoals in alle sporten.

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #24 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic Nicolas Colsaerts
de woorden van Kiradech Apibharnrat:
“I don’t work out a lot. I just try to play good golf. You don’t have to have a good body for that,” Kiradech explained

topgolf als topsport heeft dus niet direct met je fysieke conditie te maken (wat hier al eerder is aangehaald)

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #25 door 84425
Beantwoord door 84425 in topic Nicolas Colsaerts
Ga me niet mengen in de discussie wat nou slechter is: roken of (te veel) eten.
Werp wel een nieuwe discussie op: golf = topsport?
Uiteraard hangt het af van wat je onder topsport verstaat, maar golf =/= sport als je het mij vraagt maar een spelletje (net als schaken, dammen, darts, curling, cricket, enz.)

Je fysieke gesteldheid heeft slechts marginale invloed op je golfkwaliteiten. Dat topgolfers tegenwoordig meer focus op fysiek hebben hangt denk ik meer samen met het feit dat het constante reizen beter is te verstouwen als je in een goede fysieke conditie verkeerd (hetzelfde argument wordt gebruikt door dj's die de hele wereld afreizen), maar op je golfprestatie heeft het slechts geringe invloed. Durf zelfs te stellen dat met modern materiaal fysiek minder belangrijk is geworden dan vroeger (<insert gross exaggeration>toen 1 driver hetzelfde woog als een halve set tegenwoordig</gross exaggeration>).

Dus om dan het topsport argument op te werpen om te stellen dat een golfer niet zou moeten roken, maakt op mij (niet-roker) geen indruk.

:evil:

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #26 door cf73
Beantwoord door cf73 in topic Nicolas Colsaerts

Pedro schreef : Ik vind dat je als sport roken eten op de baan moet verbieden en als de verslaving bij [] of wie dan ook die hier topsport in bedrijft toch te groot is, dan zijn ze niet geschikt als voor dat niveau op dat vlak. Hoe goed ze verder ook zijn.

Graag zou ik dan ook zien dat de touren roken vetkleppen verbieden. En wie daar niet mee om kan gaan heeft pech.

• Pedro
  • Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #27 door Pedro
Beantwoord door Pedro in topic Nicolas Colsaerts
Ik ken de Insider en verslaving voor roken zal er echt wel zijn. Alleen wat mensen thuis doen, wat of waar dan ook, daar gaat het hier niet om.

Alleen mijn topid begon over een topsporter die aan het roken was tijdens een europese tour wedstrijd. Daar gaat het mij om, niet om weet ik wat voor maatschappelijke dilemma's.
Ik vind dat je als sport roken op de baan moet verbieden en als de verslaving bij Colsaerts of Jiminez of wie dan ook die hier topsport in bedrijft toch te groot is, dan zijn ze niet geschikt als voor dat niveau op dat vlak. Hoe goed ze verder ook zijn.

Graag zou ik dan ook zien dat de touren roken verbieden. En wie daar niet mee om kan gaan heeft pech.

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #28 door cf73
Beantwoord door cf73 in topic Nicolas Colsaerts

Di11 schreef : Nu zie ik alleen nog maar heren met teveel vrije tijd , die elkaar proberen de loef af te steken.:sick:

vrouwen mogen ook mee doen, dus we zien jouw inhoudelijke reactie graag tegemoet....

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden #29 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Nicolas Colsaerts
Dit ging toch over een rokende Belg in de baan.
Nu zie ik alleen nog maar heren met teveel vrije tijd , die elkaar proberen de loef af te steken.:sick:

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Lees meer
4 jaren 1 maand geleden - 4 jaren 1 maand geleden #30 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Nicolas Colsaerts
Sorry Ed, maar je post raakt kant noch wal.
Neem de selectieve quote:

De inhoud is natuurlijk secundair, het gaat er vooral om dat de verslaafde het recht heeft en moet houden om zichzelf en anderen te bedotten en vol te houden dat het een volstrekt legitieme keuze is om te roken, te spuiten, te slikken, of wat dan ook.

Deze tekst haakt eerder aan bij wat Pedro zegt.

the conditions of a solitary bird are 5.
Laatst bewerkt 4 jaren 1 maand geleden door Dr golf.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden

logogolfchat

Ga naar boven