Wat gaat Tiger doen tijdens de Hero World Challenge?

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #21 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Wat gaat Tiger doen tijdens de Hero World Challenge?
Iets geheel anders: Jason Dufner brandt Brandel Chamblee echt helemaal af. Geweldig. BC heeft een soort van vierluik op twitter gezet met allerlei BS over de analyse van de swing van TW over de jaren.

Waarop The Duff antwoord dat BC totaal niet deskundig is, slechts een eigen agenda heeft en alleen maar over TW twittert om in de publiciteit te komen. Dit is gestart toen BC de coach van the Duff aanviel. Chuck Cook een gerespecteerde teacher. Duff ging los oa dat hij er zeer aan twijfelt of TW en zijn coach Como ooit met BC gesproken zouden hebben. Vele tourspelers hebbe een uitzonderlijke hekel aan BC.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #22 door x-elf
toch wel gaaf hoe een ieder op zijn eigen manier uitkijkt naar Tiger's comeback. X-elf ook hoor.
Wat ik zo lees op de www en social media is toch dat het dit keer anders is dan voorgaande keren. Ook Tiger praat er anders over. X-elf kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen als het niet zo zou zijn.
We gaan het zien.

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
  • Hola, Frank aqui
Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #23 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Wat gaat Tiger doen tijdens de Hero World Challenge?
Als goedwillende amateur is dat natuurlijk (voor mij zeker) niet te zien met het blote oog. Wat ik helaas wel denk te zien in de swing, is de ‘going for it’ swing met de drivert. Dat deed ie ook veel te veel tijdens recente comebacks om dan snel weer geblesseerd af te haken.

Fingers crossed, ik hoop van ganser harte dat we aankomend jaar een Tiger zien die weer mee kan op top niveau. Maar eerst maar eens kijken of hij dit toernooi heel blijft. Nog één nachtje slapen. :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: SF-1 Rhobbit

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #24 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Wat gaat Tiger doen tijdens de Hero World Challenge?
Gek genoeg heeft hij volgens mijn bescheiden (ahummm) mening zijn driver swing niet op orde. Ik zie nog steeds een issue in de downswing. Ben benieuwd of die driver t houdt in competitie. Dan komt er toch spanning op. Als hij t tempo kan houden, prima. IJzers zullen t ptobleem niet zijn. Vroeger was hij veel meer open op impact.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #25 door Pedro
Ik las vandaag in een artikel over de 10 holes die hij met Dustin Johnson en Trump speelde dat de drivers die ze sloegen, de helft Woods voorbij Johnson en de helft amdersom.

Gelukkig dat Trump niet voorbij hun beiden sloeg :)

• swinging daddy
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #26 door swinging daddy
Beantwoord door swinging daddy in topic Wat gaat Tiger doen tijdens de Hero World Challenge?
Hij gaat helaas hard onderuit en start de 2e dag niet. Hoop het niet trouwens maar voor een fles moet je out of the box denken hhaaa

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #27 door Di11
Ik ga voor optie nr. 8.

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #28 door piglet
Ben bang dat het optie 2 wordt.

Time flies like an arrow;
fruit flies like a banana.

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #29 door notup
Verwacht dat hij de wedstrijd uitspeelt. Wel veel getraint maar verwacht nog geen topscore

8. Hij eindigt ergens op plek 10-13

The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #30 door Pedro
Als echte Tiger fan verwacht ik een plek in top 3..
Dan zeg ik optie 12. 2e

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden

logogolfchat

Ga naar boven