Presidentscup

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Headpro Member
  • Headpro Member
Meer
11 maanden 2 weken geleden #1 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Presidentscup
Ik heb helaas niet zoveel gezien. In reflectie moet ik erkennen dat het een toernooi is tussen hele goede golfers. Ik zag een hele goede TW, als captain, als speler. Nr. 83 lijkt welhaast onvermijdelijk. Mooi golf, hele mooie baan.

Ik kijk niet zoveel voetbal meer. Maar Brugge Anderlecht keek ik wel, Ceulemans, wat een sjpeler, zoals De Mos dat zegt.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
11 maanden 2 weken geleden #2 door Els
Beantwoord door Els in topic Presidentscup

Frank@Andalus schreef : Ik ben op de bank in slaap gevallen voordat het begon.

Frank dat kan echt niet he?! Er gaan al stemmen op om je een gele kaart te geven voor deze non-aktie.

gr
Els

Er is maar een iets wat een droom onmogelijk maakt: de angst om te falen. (P. Coelho)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, Frank@Andalus, Martin

Meer
11 maanden 2 weken geleden - 11 maanden 2 weken geleden #3 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Presidentscup

Weet je wat? Klassiekers zijn ook ooit moeten starten. Maar totdat het klassiekers zijn boeit het weinig .

Als Feyenoord uit een dorp in de provincie zou komen dan zou Feyenoord -Ajax nooit een klassieker zijn. Het gaat om Rotterdam -Amsterdam. etc.
Vergelijk de Seve Trophy; dat is een mislukt initiatief. De grondslag van de Ryder Cup heeft al veel lading bij de start. Het is zoals Nicklaus zegt: de verbinding tussen 2 golfing bodies die daar gemaakt wordt en en dan op dat moment ver uit elkaar staan en uit elkaar groeien. (zie bijv. evolutie equipment) de start markeert een kritisch moment in de evolutie van de golfsport. Of je er naast staat of niet; dat maakt niet uit.

the conditions of a solitary bird are 5.
Laatst bewerkt 11 maanden 2 weken geleden door Dr golf.

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • Hola, Frank aqui
Meer
11 maanden 2 weken geleden #4 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Presidentscup
Ik ben op de bank in slaap gevallen voordat het begon. Daarna de highlights gezien. Tiger was slim, dagje rust en knallen. Hij gaat dit seizoen weer winnen, ook een major. Ik zat er wel ver naast met mn voorspelling mbt de Presidentscup, jammer.

Een landentournooi hoeven we niet te houden, winnaar vooraf bekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: taxgolf

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Meer
11 maanden 2 weken geleden #5 door Pol
Beantwoord door Pol in topic Presidentscup

Dr golf schreef : Non-etiket op volkomen platgeslagen non evenement met een gejat format zonder enig spoor van traditie georganiseerd door de PGA of America.
Ik ben voor vernieuwing maar deze goedkope onzin heeft geen waarde. Dit is zo plat als een dubbeltje. Leuk kermispotje met een plastic bekertje als prijs.
Ontwerp dan een betere formule voor het wereldkampioenschap voor landenteams. Verdient meer aandacht

Eigenlijk staan we allemaal wat te huilen naast de zijlijn. We zijn geen betrokken partij, dus de spanning is vanzelf minder. Of denk je dat er veel Belgen warm worden van Ajax -Feyenoord, en Nederlanders van Club Brugge- Anderlecht?

Al zijn dat natuurlijk wél klassiekers, en geen afgekeken copy paste.

Weet je wat? Klassiekers zijn ook ooit moeten starten. Maar totdat het klassiekers zijn boeit het weinig .

"The most important shot in golf is the next one."

Ben Hogan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf

Meer
11 maanden 2 weken geleden #6 door Dr golf
Non-etiket op volkomen platgeslagen non evenement met een gejat format zonder enig spoor van traditie georganiseerd door de PGA of America.
Ik ben voor vernieuwing maar deze goedkope onzin heeft geen waarde. Dit is zo plat als een dubbeltje. Leuk kermispotje met een plastic bekertje als prijs.
Ontwerp dan een betere formule voor het wereldkampioenschap voor landenteams. Verdient meer aandacht

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing

• Jimi Thing
  • Jimi Thing's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • hcp 7.6
Meer
11 maanden 2 weken geleden #7 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Presidentscup
Ja, dat was mooi na een aardige comeback. Maar overall is het wat matter. Wel vermakelijk hoor.

Verrassend gisteren in de foursomes. Zat tot hole 9 Fowler en Thomas te kijken, dat leek echt gelopen race 4 of 5 up. Maar vooral, Leishman leek helemaal leeg. Geen beste ballen maar vooral mentaal leek t kaarsje uit. Zie ik deze morgen dat ze die match halven. T beste gemist

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging

• Frank@Andalus
  • Frank@Andalus's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • Hola, Frank aqui
Meer
11 maanden 2 weken geleden - 11 maanden 2 weken geleden #8 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Presidentscup
Nou, geen vuur bij de spelers? Wat dacht je van Justin toen ie de winnende hole maakte op 18, eerste dag? Tiger inzetten als coach is uberhaupt een grote fout. Die moet je nooit als coach inzetten.

Verder is het natuurlijk nietszeggend om de Presidentscup ‘platsgeslagen’ te noemen. Dat is een non-etiket, niemand die begrijpt wat je daar mee bedoelt Dr. Golf. Als dat de bedoeling was, complimenten. :blink:

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Tiger in de eerste flight :woohoo:

Edit: ik voorspel een ruime overwinning voor de Internationals.
Laatst bewerkt 11 maanden 2 weken geleden door Frank@Andalus.

• Jimi Thing
  • Jimi Thing's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • hcp 7.6
Meer
11 maanden 2 weken geleden #9 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Presidentscup
Ik heb er best wat van gezien, tenminste van de featured matches en dat is vaak precies de match die de USA wint, wel grappig.

Ik vind het leuker om te kijken als ik had verwacht, maar dat is vooral omdat ik matchplay een leuk format vind. T is wat lauwtjes als ik naar de spelers kijk, niet echt veel vuur. Ze spelen niet echt en dus kun je ook niet echt verliezen. Jammer als je verliest meer niet.

T is gissen waarom Tiger zelf gisteren de hele dag niet speelt. Beste speler USA eerste 2 dagen met JT. Ik kan t niet laten te denken dat bij de RC ie dat toch wel anders gedaan had. Nu gaat t verhaal dat ie niet speelde omdat ie altijd flinke opwarm tijd nodig heft en eerste start 7am was. 2e start in de middag en dan zou hij een flinke tijd z'n teams uit de ochtend niet kunnen coachen. Zou ie bij de RC ook zo gehandeld hebben. T lijkt me sterk.

Ik zie USA nog wel winnen overigens. Vooral hoe de greenside bunkers in de greens snijden vind ik erg mooi van mr Allister. Aan de baan ligt t niet al zou ik wel wat meer punishment op de tee schoten willen zien.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging

Meer
11 maanden 2 weken geleden #10 door Dr golf
Ontwerp van Allistair MacK

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden

logogolfchat

Ga naar boven