Hogan vs Snead

Meer
1 week 10 uren geleden #1 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Hogan vs Snead

Ik heb hier drie keer naar gekeken.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 maanden 3 weken geleden - 7 maanden 3 weken geleden #2 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Hogan vs Snead

Pol schreef : Op internet circuleert er ergens een stelling dat elke forumdiscussie vroeg of laat Hitler ter sprake brengt.

Vertaald naar golfchat zou je kunnen stellen dat elke discussie vroeg of laat herleid wordt tot een welles-nietes tussen dr. en tax ...

Dat heet een Godwin Pol.Is een-web fenomeen bedacht door Meneer Godwin.
De Godwin-variant hier is S&T.

De lol die ik hier aan beleef is dat 10 jaar terug ik een vriend van Canth ende hele kliek aan tafel - allemaal IT-ers- moest uitleggen wat een Godwin/ Godwin's law was.
Waarom is dat grappig? Die vriend/collega van Canth heet Godwin.maar nog nooit van het fenomeen had gehoord.

the conditions of a solitary bird are 5.
Laatst bewerkt 7 maanden 3 weken geleden door Dr golf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank@Andalus

Meer
7 maanden 3 weken geleden #3 door taxgolf

Pol schreef : Op internet circuleert er ergens een stelling dat elke forumdiscussie vroeg of laat Hitler ter sprake brengt.

Vertaald naar golfchat zou je kunnen stellen dat elke discussie vroeg of laat herleid wordt tot een welles-nietes tussen dr. en tax ...

Mijn excuses

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Headpro Member
  • Headpro Member
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Meer
7 maanden 3 weken geleden - 7 maanden 3 weken geleden #4 door Pol
Beantwoord door Pol in topic Hogan vs Snead
Op internet circuleert er ergens een stelling dat elke forumdiscussie vroeg of laat Hitler ter sprake brengt.

"The most important shot in golf is the next one."

Ben Hogan
Laatst bewerkt 7 maanden 3 weken geleden door Pol.

Meer
7 maanden 3 weken geleden #5 door taxgolf
This Day in Hogan history:
On April 5, 1954 Life Magazine published an article by Ben Hogan claiming that he revealed his “secret” that he discovered for his successful golf. “I have a secret,” he said, “It is easy to see if I tell you where to look.”

Hogan came upon his secret during, what he considered a slump in his game. He withdrew to his home in Ft. Worth, Texas to work on his smothering hook he had battled his whole career. The idea came to him one night and he rushed to the course the next morning and it worked even better than he thought it would. He started consistently hitting his shots with nice high controllable fades

Life Magazine interviewed different pros asking them what they thought the secret was claimed by Hogan.

The reigning PGA Champion at that time was Walter Burkemo. He thought it had to do dropping his hands during the downswing promoting a flatter plane through the hitting area, producing a controlled fade.

Claude Harmon, one of Ben’s very good friends on the tour thought it had to do with a lateral slide of the hips on the downswing.

George Fazio, a tour pro and professional teacher thought it had to do with his shoulders remaining level all through the backswing.

The ever skeptical Sam Snead said “Anybody can say he’s got a secret if he won’t tell you what it is.”

Fred Gronauer thought it was his right leg acting as an axis that Hogan would use as his pivot.

Mike Turnesa thought it was as simple as opening the face of his club when gripping it.

The senior member of golf at that time, Gene Sarazen, actually came very close to Hogan’s secret when he said it had to do with the old Scottish habit of pronating his wrists during the backswing, but also thought it had everything to do with his temperament and course management.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf

Meer
7 maanden 3 weken geleden - 7 maanden 3 weken geleden #6 door Dr golf

taxgolf schreef :

Dr golf schreef : zet het beeld stil op 2 seconden en kijk naar zijn rechterbeen.

Oh brother:dry: :dry: je gaat het pas zien als je het door hebt. Cruijff, valt vast niet goed in Rotterdam.

Voor Taxgolf.

''Ik maak eigenlijk nooit fouten omdat ik enorme moeite heb om me te vergissen. Ik ben altijd door de heersende opvattingen heen gegaan. Ik hou van werken zolang het werken is waar ik van hou. Ik kijk nooit achterom''.--Behalve nu dan.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Laatst bewerkt 7 maanden 3 weken geleden door Dr golf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank@Andalus

Meer
7 maanden 4 weken geleden #7 door Dr golf

taxgolf schreef :

Dr golf schreef : zet het beeld stil op 2 seconden en kijk naar zijn rechterbeen.

Oh brother:dry: :dry: je gaat het pas zien als je het door hebt. Cruijff, valt vast niet goed in Rotterdam.

Druk op het rechterbeen! NIET OP HET LINKERBEEN.

Meer
7 maanden 4 weken geleden #8 door taxgolf

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Meer
7 maanden 4 weken geleden #9 door taxgolf

Meer
7 maanden 4 weken geleden #10 door Dr golf
zet het beeld stil op 2 seconden en kijk naar zijn rechterbeen.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden

logogolfchat

Ga naar boven