Starttijd

Lees meer
6 dagen 16 uren geleden - 6 dagen 16 uren geleden #1 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Starttijd

Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is veels te echt.

the conditions of a solitary bird are 5.
Laatst bewerkt 6 dagen 16 uren geleden door Dr golf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf, taxgolf, Frank@Andalus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 dagen 17 uren geleden #2 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic Starttijd
Rhoon terras was/is ook open; kennelijk is dat dan weer een andere situatie dan op Zeegersloot
www.ad.nl/alphen/lunch-en-koffie-op-het-...eel-vreemd~aa5164f1/

Rotterdam is een toonbeeld van vele mooie dingen; Covid-19 en/of landskampioen voetbal horen daar dan weer net niet bij :)

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, taxgolf

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
6 dagen 18 uren geleden #3 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Starttijd
Ik noem het maar even hier.
Op Royal Rozenstein is het terras dicht. Zondag was ik op Delfland (par 3 baan, niet verslagwaardig, mepte ontstellend  slecht). Terras open, snelformulier invullen en bestellen maar. Vreemd. Meen te begrijpen dat het onder de verantwoordelijkheid valt van de burgemeester. Nu hield iedereen zich vrij goed aan de maatregelen op het terras op Delfland. Anders dan onze juichende voetbalsupporters in Amsterdam. 
Ik verwacht dat men zich op de terrassen in Rotterdam keurig aan de maatregelen zal houden. Juichende supporters zal men daar vermoedelijk niet of nauwelijks aantreffen. Net als in Den Haag trouwens. 

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf

• Pol
  • Pol's Profielfoto
  • Head pro
  • Head pro
  • plus handicap - eajdngmijwaw
Lees meer
3 weken 1 dag geleden #4 door Pol
Beantwoord door Pol in topic Starttijd
Uitgehold? Is maar hoe je het bekijkt. Hier gold tijdens de lockdown max 1.starttijd, 1 week op voorhand, 9 holes. Is nu terug  uitgebreid naar 3 tijden over 14 dagen.

Wat ik me wel afvraag: 9u? Wie kan er dan reserveren? De gepensioneerden?

Gelijk krijgen vraagt méér dan gelijk hebben.

• swinging daddy
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
3 weken 1 dag geleden #5 door swinging daddy
Beantwoord door swinging daddy in topic Starttijd
Indien deze nieuwsbrief niet juist weergegeven wordt,  klik hier  voor de online versie. 

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Beste heer Lokhoff,

Boeken van starttijden 

Het golfjaar 2021 is enthousiast gestart, waarbij U allen gelukkig in grote getalen gebruik maakt van de golf mogelijkheden, welke wij U op onze 6 locaties bieden.
Het aantal leden, welke met plezier de locaties bezoekt, maakt een gezonde groei door. 

Om u allemaal het komende seizoen de mogelijkheid te geven gebruik te maken van onze faciliteiten wordt het reserveringssysteem met ingang van 19 april aanstaande aangepast:

- Vanaf 19 april kan er vanaf 9.00 uur ’s-ochtends in plaats van 0.00 uur’s avonds voor de daaropvolgende 14 dagen gereserveerd worden.

- Alle privé leden hebben de mogelijkheid om 4 starttijden te boeken in de opvolgende 14 dagen

- Indien reeds 4 reserveringen zijn gemaakt, kan er als er starttijden vrij zijn- op diezelfde dag- een extra reservering worden gemaakt

- Als op één of meerdere van de gereserveerde starttijden een ronde is gelopen kunnen er weer nieuwe starttijden gereserveerd worden met inachtneming van het bovenstaande regelement

-  Mocht u onverhoopt niet in de gelegenheid zijn te golfen op de gereserveerde tijd dient u zich 24 uur vooraf af te melden

- Wanneer u 3 x verzuimd heeft tijdig af te melden volgt er een no-show charge ter hoogte van de waarde van de greenfee. 

Wij hopen dat ál onze leden nu voldoende gelegenheid krijgen om een boeking te maken en te genieten van een heerlijke golfronde op de BurgGolf banen van uw keuze
Vanzelfsprekend respecteren wij de afgekondigde maatregelen en verzoeken.

ook bij de Purmer zijn de spelregels veranderd! Wat ik mij afvraag is of er niet eerst met de leden overlegd moet worden? Ik ben lid vanwege de voorwaarden die toen golden. Nu blijkt je lidmaatschap uitgehold te worden? Ik ga maar eens in overleg met de manager.

Lees meer
3 weken 1 dag geleden - 3 weken 1 dag geleden #6 door okidoki
niet weten = te vroeg opstaan :) (oud-hollands gezegde)
om zeker te zijn van een mooie startijd volgende week en nav wat ik gehoord meende te hebben, had ik de wekker gezet om 7 uur.
Inloggen, helaas - tijden nog niet open.
Half 8 niks, 8 uur noppes, half 9 nada - online gaat op Rhoon dus ook pas vanaf 9 uur open net als bellen. Goed om te weten ! :)
Klokslag 9 uur was ik iig goed wakker en heb ik de tijd geboekt die ik wilde. 

Missing a short putt does not mean you have to hit your next drive out of bounds.
- Henry Cotton
Laatst bewerkt 3 weken 1 dag geleden door okidoki.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing, Frank@Andalus, SevenUp75

• taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
3 weken 4 dagen geleden #7 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Starttijd
'De komende tijd zal er intensief gecontroleerd worden op naleving van de regels, zowel voor de start als in de baan. Als een flight in de baan niet is samengesteld zoals in het boekingssysteem vermeld staat, moet de HELE flight de baan verlaten.'

Men wordt ook beduidend strenger. Komt gewoon omdat er misbruik gemaakt wordt. Voor de Covid, kon je rustig (met het langer licht weer in het verschiet) rond 18.00 aankomen en spelen. Baan was verlaten. NU wordt dit meegeteld in het aantal starttijden. 

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Lees meer
3 weken 4 dagen geleden #8 door okidoki
op Rhoon hetzelfde, kan week van tevoren online boeken; kennelijk vanaf zonsopgang - helaas niet vanaf 00.00 uur.
Als ik zaterdag ochtend rond 9 uur kijk ben je al veroordeelt om week erna vóór 8 uur of na half 4 te spelen.
Op zich vinden wij het met zomertijd niet zo erg om loop/late middag te beginnen.
Meeste kans op een eerdere tijd is laat vrijdag/of zaterdag ochtend te bellen (of weer online te kijken) dan zijn er vaak tijden terug gegeven.
Hetzelfde is trouwens voor weekdagen.  Altijd druk.

- Henry Cotton

• GarField000
  • GarField000's Profielfoto
  • Pro
  • Pro
  • HCP 38 ongeveer
Lees meer
3 weken 4 dagen geleden - 3 weken 4 dagen geleden #9 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic Starttijd
De Kroonprins heeft nu 750 leden dacht ik. Het is wel druk op de baan maar er zijn niet echt regels.
Het is wel zo dat als ik reserveer ik een hele starttijd blokkeer, ook als ik alleen ga. Je kan niet bij iemand in een flight inschrijven ...
Aan de ene kant fijn, aan de andere kant minder fijn want je leert verder niemand kennen.
Leden kunnen 7 dagen vooruit boeken, greefee spelers 5 dagen.
Kijkend naar het weekend zie ik af en toe een gaatje, en redelijk beschikbaar vanaf 16.00 uur.
Ook de par3 werkt met het reserverings systeem ... echter daar is het nooit druk met reserveren .. je kan rustig gaan om te oefenen, en later bedenken is er nog plek ... dat lukt meestal wel.

Bij ons is het vooral van 9 tot een uur of 4/5 druk. Kijk ik bv naar morgen, kan ik nog van 7.40 tot 8.20 boeken (ze zijn terug naar 10 min).
Er zijn zelfs nog 2 gaatjes voor vandaag over 9 holes18.10 eerste 9, 18,50 2e 9.
De flights zijn wel weer terug naar 3 spelers, en je kan weer 18 holes boeken (dat kon eerst niet ivm drukte)

Ik ben niet zo ervaren in de club dus ik weet niet of er misbruik gemaakt wordt met dubbele boekingen enzo. Als ik voor 2 reserveer hoef ik geen naam op te geven.

EDIT:
Ik ga net voor de grap wat invullen en ik moet wel aangeven met wie ik speel.
EN .. ik kan zelf de flight openen voor andere spelers .. iedereen, dames, heren ... of iedereen hcp 36+ of 0-36, of dames of heren van dat nivo.

Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
Clubs: Wilson D9 serie
Laatst bewerkt 3 weken 4 dagen geleden door GarField000.

Lees meer
3 weken 4 dagen geleden #10 door 84425
Beantwoord door 84425 in topic Starttijd
Durf het voor AOC niet te zeggen eigenlijk. In de paar maanden pre-corona (eind 2019 begin 2020) kon ik telkens zonder moeite de baan op zonder enig geregel vooraf, maar dat was winter. Als ik nu in reserveringssysteem kijk kan ik komend weekend niet spelen, geen tijden vrij. Morgen en overmorgen nog wel genoeg plek. En zo te zien staat volgende week nog niet open. 
Voor mij persoonlijk is vooraf reserveren hel. Ik ben niet zo georganiseerd dat ik paar dagen van tevoren precies weet wanneer ik tijd heb (los gezien dat met een gezin met drie kinderen je dat feitelijk nooit weet/hebt), dus ik reserveer zelden. In 2021 pas 1 keer 9 holes gespeeld (en moet voor Utrechtboog komende 2 weken nog 4 potjes spelen, wat dus denk ik niet gaat lukken...), vorig jaar had ik in januari en februari bijna elke week minimaal 1 keer gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: x-elf

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.039 seconden

logogolfchat

Ga naar boven