Smokers outside the fairway

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #1 door cf73
Beantwoord door cf73 in topic Smokers outside the fairway

Di11 schreef : Ik vind dat jij je medicijnen op tijd moet innemen.

mag jij van mij "vinden" (artikel 7) , luister er echter niet naar (artikel 11)

www.denederlandsegrondwet.nl/ :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #2 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Smokers outside the fairway
Leven en laten leven. Het principe dat een ander weet wat goed voor je is, en omdat die persoon / instantie de back up heeft van autoriteit of (eenzijdige / gefinancieerde) wetenschap, dan mag bepalen wat een ander beter kan / moet doen, gaat er bij mij erg slecht in.

Dus als je wilt roken, doe je ding. Als je topsporter bent en je wilt roken doe ook vooral je ding. Moet er niet aan denken dat een 12 jarige mij de les gaat lezen, hoe goed bedoelt ook. Ik zou er spontaan extra peuken van op gaan steken:)

Maar wat me nog aanzienlijk meer stoort is dat kunstmatige gedoe om roken buiten beeld te houden. Wat een farce en wat een selectieve verontwaardigdheid. Bah. Prima om in de zandbak, waar de mensrechten continue getreden worden, een golftoernooi te spelen en dat uit te zenden. En het gelul wat ze allemaal brengen om wat fout is goed te praten maakt t alleen maar erger. Maar oh wat erg als er dan iemand rookt in de baan, dat kunnen we natuurlijk niet uitzenden.

Nog nooit gerookt trouwens, blij mee!

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, x-elf, 84425, cf73

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Di11
  • Di11's Profielfoto
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • Een groot handicap
Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #3 door Di11
Beantwoord door Di11 in topic Smokers outside the fairway

cf73 schreef :

Pedro schreef : ....verboden...De meeste spelers worden ook steeds meer atleten, daar past het ook niet bij.....verboden.... "overtreding" ....zware sancties....


ik vindt dat vetkleppen op de baan verboden moeten worden, drinken op de 19e hoort ook niet bij topsport, graag zware sancties. Suikerhoudende etenswaren op de baan zijn slecht en geven niet het goede voorbeeld...verbieden..... atleten die niet zelf hun tas dragen...verbieden.../sarc

Wat een ellende :(


Ik vind dat jij je medicijnen op tijd moet innemen.

Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #4 door eeka
Beantwoord door eeka in topic Smokers outside the fairway
Mijn zoon speelde ooit als 12 jarig jochie in een jeugdwedstrijd met een vent van een jaar of 19. Die vent stak de ene sigaret met de andere aan. Zoon heeft nog een hele verhandeling gehouden over hoe ongezond roken is maar hij ging gewoon door :P In jeugdwedstrijden is het nu verboden inmiddels. Wat mij betreft mag het ook verboden worden op de tour. Ik vind het werkelijk geen gezicht. Ook de e-smokers niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #5 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Smokers outside the fairway

cf73 schreef :

Pedro schreef : ....verboden...De meeste spelers worden ook steeds meer atleten, daar past het ook niet bij.....verboden.... "overtreding" ....zware sancties....


ik vindt dat vetkleppen op de baan verboden moeten worden, drinken op de 19e hoort ook niet bij topsport, graag zware sancties. Suikerhoudende etenswaren op de baan zijn slecht en geven niet het goede voorbeeld...verbieden..... atleten die niet zelf hun tas dragen...verbieden.../sarc

Wat een ellende :(


Ik vind dat als je ‘ik vind’ met dt schrijft, je geen recht van spreken hebt. Of geen recht van spreken hep/s

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #6 door cf73
Beantwoord door cf73 in topic Smokers outside the fairway

Pedro schreef : ....verboden...De meeste spelers worden ook steeds meer atleten, daar past het ook niet bij.....verboden.... "overtreding" ....zware sancties....


ik vindt dat vetkleppen op de baan verboden moeten worden, drinken op de 19e hoort ook niet bij topsport, graag zware sancties. Suikerhoudende etenswaren op de baan zijn slecht en geven niet het goede voorbeeld...verbieden..... atleten die niet zelf hun tas dragen...verbieden.../sarc

Wat een ellende :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #7 door Foreinone
Beantwoord door Foreinone in topic Smokers outside the fairway
Een club breken is minder slecht voor de gezondheid dan roken. Ik baal er enorm van dat ik er als jonge jongen mee begonnen ben. Niet beginnen is makkelijker dan stoppen.

Zeker als je golf aantrekkelijker wilt maken om naar te kijken en ook voor de jeugd dan kan dit gewoon echt niet. En daar is de regie ook verantwoordelijk voor. Dit was bovendien niet eens in de baan maar op de oefengreen. En meneer Colsaerts was niet eens een bal aan het slaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pedro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #8 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Smokers outside the fairway
Laat gaan! To each his own. Veel sterieler als t nu is kan t niet worden. Rook, smijt, breek wat. Laat zien dat je mens bent. People can relate to that. Die betutteling kan wel een beetje minder.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging
Laatst bewerkt 3 jaren 6 maanden geleden door Jimi Thing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #9 door Pedro
Beantwoord door Pedro in topic Smokers outside the fairway
Tourpro's zie je steeds minder roken. Caddies nog wel regelmatig.
Het is wel apart dat roken mag, maar een korte broek bv niet.

Trouwens een sport die zichzelf serieus neemt, zo het niet toe moeten staan dat er gerookt wordt. Dus ben het helemaal eens dat het verboden moet worden.

De meeste spelers worden ook steeds meer atleten, daar past het ook niet bij. Daarnaast zou het ook verboden moeten worden bij publiek.

Ben het met @Pol eens dat breken van clubs een zwaardere cat. "overtreding" is. Daar zouden zware sancties op moeten staan.
Laatst bewerkt 3 jaren 6 maanden geleden door Pedro.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • taxgolf
  • taxgolf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
3 jaren 6 maanden geleden #10 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Smokers outside the fairway

Pol schreef : Dan plaats ik het bewust breken van clubs na.een slechte slag nog in een zwaardere categorie...

Plus 1

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven