- Ontvangen bedankjes 86
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
cf73 schreef :
Tijd omzettten naar snelheid?Mc Price schreef : De gemakkelijker te hanteren meetmethode is uiteindelijk direct gerelateerd aan een COR van 0,83 . Of men daar een metronoom-achtig instrument voor neemt of een echter driver is m.i. geen werkelijk verschil. Men heeft een vergelijkend iets om een faktor tijd te meten, een faktor tijd die om te zetten is naar snelheid. Plaats, tijd en snelheid.
Een "metronoom-achtig instrument of een echteDeze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.rdriver"Probeer het nog eens want zoveel onzin dat heb ik nog niet vaak meegemaakt op dit forum.Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Mc Price schreef :
okidoki schreef :
jawel, dat merk heeft (of iig had) ook nog XXL grips.Mc Price schreef :
Significant is ook de gemonteerde grip, XL size ( dikker is er stnd niet )
Ik heb paar jaar geleden in eerste instantie de L grips gehad en daarna de M-versie - de L was al een smalle honkbal-knuppel-formaat, de M paste mij iets beter en ik was er als zodanig wel blij mee. Fijne grips alleen niet erg slijtvast, dus werd iets te kostbaar voor mij vanuit de US. Maar zit nog steeds in mijn gedachten om tzt toch weer eens te proberen. Lange handen/vingers, dus voor mij een uitkomst dat ze er zijn. De NL-jumbo grips kennen net, maar dikker is beter in mijn geval.
De aanduidingen die jij geeft zullen stellig juist zijn. Ik meen gelezen te hebben dat BdC de grootste grips gebruikt die het merk te koop heeft.
Klopt dat als ik het zo stel ?
Klopt idd nu - XL is de grootste. Denk dat XXL niet zo goed liep
Tijd omzettten naar snelheid?Mc Price schreef : De gemakkelijker te hanteren meetmethode is uiteindelijk direct gerelateerd aan een COR van 0,83 . Of men daar een metronoom-achtig instrument voor neemt of een echter driver is m.i. geen werkelijk verschil. Men heeft een vergelijkend iets om een faktor tijd te meten, een faktor tijd die om te zetten is naar snelheid. Plaats, tijd en snelheid.
okidoki schreef :
jawel, dat merk heeft (of iig had) ook nog XXL grips.Mc Price schreef :
Significant is ook de gemonteerde grip, XL size ( dikker is er stnd niet )
Ik heb paar jaar geleden in eerste instantie de L grips gehad en daarna de M-versie - de L was al een smalle honkbal-knuppel-formaat, de M paste mij iets beter en ik was er als zodanig wel blij mee. Fijne grips alleen niet erg slijtvast, dus werd iets te kostbaar voor mij vanuit de US. Maar zit nog steeds in mijn gedachten om tzt toch weer eens te proberen. Lange handen/vingers, dus voor mij een uitkomst dat ze er zijn. De NL-jumbo grips kennen net, maar dikker is beter in mijn geval.
cf73 schreef :
Lezen, de COR (coefficient of restitution) wordt niet meer gemeten, het is vervangen (al sinds 2004) door de CT (characteristic time)Mc Price schreef : Voor iedereen is de info beschikbaar op welke wijze COR wordt gemeten.
PS En:Starting this season, the PGA Tour will begin testing drivers in play at events. The attached memo was sent to players in advance of Greenbrier.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Lezen, de COR (coefficient of restitution) wordt niet meer gemeten, het is vervangen (al sinds 2004) door de CT (characteristic time)Mc Price schreef : Voor iedereen is de info beschikbaar op welke wijze COR wordt gemeten.
Starting this season, the PGA Tour will begin testing drivers in play at events. The attached memo was sent to players in advance of Greenbrier.