- Ontvangen bedankjes 63
Frank@Andalus schreef : Ik dacht dat dit topic over Tiger ging toch?
Tax gaf het goede op de quizvraag. Wist je niet he Mac. Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
taxgolf schreef : Ik lees een typo: er is geen speler die zijn flightgenoten zo beschermd als TW. Het is naief mijnerzijds te denken dat TW nimmer de golfregels bijgebogen heeft. Bij hem is de uitvergroting vele malen groter dan nummer 65 op de cut.
Ik vind demuziekkennis van Derksen fenomenaal. Ben eens naar zijn theatershow geweest met The Clarks etc. Topavond gehad, zijn presentatie was rustig, integer. Theater, wat was dat ook al weer?
Frank@Andalus schreef : Klopt dat de pers dat van die yips heeft benoemd. Maar de èchte kenners wisten dat het geen yips was. Yips herken je idd in één oogopslag, dat was het dus niet. Ook niet volgens de swingcoach die in de periode van de zo genaamde yips Tiger weer op weg hielp. Quizvraag, wie was dan die coach?
taxgolf schreef : Ik dacht dat het Como was.
pro's missen allemaal wel eens een bal. Ook een kenner ziet dat.
Het is naief te veronderstellen dat het vroeger allemaalbeter eneerlijker was. Geloof ik geen bal van. Ik heb Van Hanegem wel eens horen roepen dat het voetbal in zijn tijd veel en veel harder was. Geen TV die alle smerige overtredingen kon registreren. So it goes. TW kan geen stap zetten of de camera registreert het. Er is geen speler in het veld die zijn flightgenoten beschermd
taxgolf schreef : Hoezo, heeft TW de chipping yips? Als hij de yips heeft, doe mij die dan ook zeg. Hij traint te weinig? Ik kom net iets te weinig op Jupiter Island om dat te bevestigen.