Eigenlijk mijn ronde vaan eergisteren.
De Texelse – what a glorius day
Afgelopen weekend was x-elf (weer) op Texel. Op maandag, de mooiste dag gelukkig, op De Texelse gespeeld.
Er was een prima aanbieding. Koffie met lekkers, onbeperkt golf, 2 gangen keuze menu voor €95,=
Wat heerlijk om weer eens rol op je bal te hebben. De AOC is de grond nog te zacht om goede rol te krijgen.
Het was een prachtige dag met zon en 4bft wind. Heerlijk om op zo’n mooie dag te spelen, geen dikke jas aan. Gewoon 2 of 3 laagjes.
As usual waren de afslagen weer goed. Slechts 1 wilde drive, verder prima. Door de wind is de approach lastig in te schatten. Weinig greens geraakt. Veel kort spel kunnen oefenen en dat is echt wel nodig. Putten op goede greens en voor daar langzame greens is ook wennen.
Al met al een heerlijke golf dag voor begin maart.
Laat het seizoen maar komen!