Bij ons zijn de wedstrijden NON Qualify, behalve je als je zelf met de hand er een Q op zet.
Ik zet dus direct de Q erop .... de anderen zetten de Q erop als ze een goede ronde hebben.
Ow weet je dat nu al zegt mijn marker afgelopen keer .... Ik zeg ja, ik vul alle kaarten in.
Ik begrijp echt niet waarom. De beste 8 vd 20 tellen mee. Vul je alles in heb je dus een representatief beeld van je handicap. Alleen de betere kaarten invullen betekend dat je een betere handicap en gebaseerd is op je betere kaarten. Dus de beste 8 van de 20 geode kaarten. (is je handicap wel stabiel
).
Als ik een marker heb, vul ik hem in .... als ik alleen speel helaas niet .. maar zelfs dat zou ik doen als dat mocht (als je vooraf bepaald dat het geen oefenrondje is).
Ik heb zelfs een keer gecheat
. Ik liep een rondje en mijn vriendin liep mee. Maar halverwege was haar energie op en ben ik alleen verder gegaan, maar toch de ronde ingevuld en ze heeft getekend. Het was geen hele goede ronde (16 punten), maar toch. Echt jammer dat mijn vriendin het lichamelijk niet meer kan anders zou ik nog veel meer kaarten invullen.
Ze zegt wel eens dat ik gewoon de kaarten moet invoeren en zij tekent wel, je doet het toch voor jezelf ....... maar dat vind ik dan weer te want het mag niet.