Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024

Lees meer
3 maanden 1 week geleden - 3 maanden 1 week geleden #1 door Tjakko Hoeve
Beantwoord door Tjakko Hoeve in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024

Ik was er niet bij maar heb mij op donderdagavond via PM afgemeld.
Het was niet te regelen via de inschrijving (tip!) en heb verder helaas geen bevestiging van ontvangst van de afmelding gekregen.

Tsja, het is gebruikelijk en noodzakelijk voor de organisatie om een paar dagen voor de wedstrijd de inschrijving en uitschrijving te sluiten. Voor een late afmelding ligt een telefoontje of appje meer voor de hand en heeft meer kans van slagen dan een pm via het forum.  (tip!)  

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Laatst bewerkt 3 maanden 1 week geleden door Tjakko Hoeve.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cesare, Frank@Andalus

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #2 door Dr golf
Beantwoord door Dr golf in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Ik was er niet bij maar heb mij op donderdagavond via PM afgemeld.
Het was niet te regelen via de inschrijving (tip!) en heb verder helaas geen bevestiging van ontvangst van de afmelding gekregen.

the conditions of a solitary bird are 5.

• Samantha
  • Samantha's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Op naar +1
  • Op naar +1
Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #3 door Samantha
Beantwoord door Samantha in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Het Poldertoernooi ook weer gespeeld. Ik heb ontzettend genoten van jullie enthousiasme! Het was geslaagd met super mooie score van Martin! 41 punten, een dikke krul voor Martin! :)

Het was een gezellige opkomst; helaas viel 1 flight uit door blessure, werk, ziek en niet gekomen. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben een ontzettende gezellige nazit gehad, toetjes besteld, voldoende gehydrateerd en voldoende kunnen lachen. Uiteindelijk het licht uitgedaan in het clubhuis, dat zijn toch de betere avonden.

Iedereen bedankt voor het meedoen en uiteraard bedankt voor de mooie prijzentafel. Tot de volgende ronde!

Homecourse: Liemeer [2020]
Putter: Odyssey Stroke Lab Seven
Clubs: Titleist T300 | TSi2
Gespeelde golfbanen: www.google.com/maps/d/embed?mid=1mQjPr4C...yEkKi82z&ehbc=2E312F"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, swinging daddy, Tjakko Hoeve, SevenUp75, Martin

• Martin
  • Bijna een handicap
  • Bijna een handicap
  • Hcp 12,5
Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #4 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Ja dat was heel leuk ende gezellig! 
Dank voor de organisatie inderdaad, Samantha! 
Erg leuke baan om te spelen en zeker als de slagen een beetje gaan zoals bedoeld, loopt het ineens lekker. En dan is het niet erg dat er niet zoveel meedoen, want dat vergroot de kansen voor de winst. 

Ondanks een hele mooie 40 stablefort van Samantha (!!!) ga ik er met een heule mooie en grote fles wijn vandoor. Ik liep mijn beste rondje ever (+11). En dan te bedenken dat ik op 7 van de 18 holes +13 liep ... (voor de snelle rekenaars: die andere waren dus 9 parren en 2 birdies). 
Geheim van de smid in 2 delen:
  1. Ik had een gameplan gemaakt van hoe elke hole te spelen (driver pas op hole 5 uit de tas etc). 
  2. Ik heb me aan mijn gameplan gehouden ... 

Kortom, het voornemen is deze strategie meer toe te passen en ben er de volgende keer dan ook graag weer bij! 

KRÛÛL !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, notup, swinging daddy, SevenUp75, Samantha

Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #5 door notup
Beantwoord door notup in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Bedankt Samantha voor het organiseren, jammer dat er wein8g inschrijvers waren en dan ook nog een aantal afmeldingen.
Over mijn spel zal ik kort zijn, miserabel slecht, vaak de bal niet goed geraakt en in het hoge gras niet gemakkelijk te vinden. Volgend jaar (als het doorgaat) ga ik ervoor om minder ballen kwijt te raken .
Gezellige nazit met enkel nieuwe GC'ers en wederom reuze gezellig.

The secret of good golf is to hit the ball hard, straight and not too often.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: swinging daddy, SevenUp75, Samantha

• SevenUp75
  • SevenUp75's Profielfoto
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
  • Hcp was onder 10
Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #6 door SevenUp75
Beantwoord door SevenUp75 in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Ik heb het gisteren bijzonder naar mijn zin gehad op het Poldertoernooi in Liemeer. 
Samantha nogmaals bedankt voor het organiseren!
Mijn spel was niet stabiel genoeg voor een topklassering, maar de ronde bevatte voldoende "geluksmomentjes" om met een prettig gevoel de baan rond te gaan. Deze baan bevatte een hoop interessante holes. Ik had Liemeer 1 keer eerder gespeeld, maar daar merkte ik niet veel van. Geen enkele hole kwam mij bekend voor. Later hoorde ik dat de baan deze uitwerking op meer mensen had

.
Met Bart en Coen samen zat ik in een top-flight. Beiden eindigden zij boven in het klassement en Bart won volgens mij alles wat op -eary eindigde. Hartelijk dank ook voor gezelligheid heren!
De nazit was prima. Lekker eten en prima gezelschap waar zinnige en onzinnige onderwerpen besproken werden.
Rest mij nog de winnaar te benoemen en feliciteren: Martin. Top gespeeld jongen en een dikke krul voor jou.

Als jij een balletje was, waar zou jij je dan verstoppen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: swinging daddy, Martin, Samantha

Lees meer
3 maanden 2 weken geleden - 3 maanden 2 weken geleden #7 door Coeneman
Beantwoord door Coeneman in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Samantha, dank voor de organisatie.

Met Sven en Bart in goed gezelschap een gezellige ronde gelopen op een hele leuke baan. 

De nazit was ook weer heel erg gezellig.

Ben er volgend jaar graag weer bij.

Don't be afraid to make miss steaks.
Laatst bewerkt 3 maanden 2 weken geleden door Coeneman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, swinging daddy, SevenUp75, Martin, Samantha

• swinging daddy
  • Zeer goede golfer
  • Zeer goede golfer
Lees meer
3 maanden 2 weken geleden #8 door swinging daddy
Beantwoord door swinging daddy in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Wat een gezellige dag met ( veel te weinig!) chatters op de mooie baan van Liemeer.
uitdagende baan, beetje regen ( verwaarloosbaar) en een paar hele goede scores!
volle prijzentafel ( gulle gevers bedankt :);)).
mooie nazit met prima eten en heerlijk toetje.
Samantha bedankt voor de organisatie en hopelijk volgende jaar weer op de kalender.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: SevenUp75, Martin, Samantha

• Samantha
  • Samantha's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Op naar +1
  • Op naar +1
Lees meer
3 maanden 3 weken geleden - 3 maanden 3 weken geleden #9 door Samantha
Beantwoord door Samantha in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Goedemiddag allemaal,

Gezellig dat jullie je hebben ingeschreven en a.s. zaterdag komen spelen op Liemeer. Beloofd een gezellig Golfchat-middag te worden! Er is nog 1 plekje beschikbaar door een lastminute afmelding. 

Er zijn wat wegwerkzaamheden in de polder, dus het kan zijn dat je een landweggetje mag omrijden. Het wordt mooi weer, dus houdt ook rekening met de bruggen die kunnen open staan in de polder. Ontvangst vanaf 13:00 uur in het clubhuis met koffie/thee en wat lekkers, aanmelden mag direct bij binnenkomst bij de caddymaster aan de linkerzijde. 

De flight indeling (onderstaand) is doorgegeven aan de caddymaster. In elke flight zit een speler die de baan als eens gespeeld heeft, de handicaps zijn gemiddeld verdeeld over de flights. We hebben voor en achter ons twee ballen in de baan. Het verzoek aan de laagste handicap in de flight om de aansluiting in de baan te bewaken. 

Ik heb op dit moment voor de prijzentafel 2 flessen wijn, mocht je nog iets leuks in de aanbieding hebben voor de prijzentafel laat het mij dan even weten. We spelen stableford, eigen tee keuze (rood, blauw, geel of wit). 

Tot zaterdag! (bij vragen weten jullie mij via de bekende wegen te vinden) 

14:00FLIGHT 1
 Cesare (Cesare) 0,2 
Canth (canth) 12,5 
Samantha te Nijenhuis (Samantha) 16,4 
notup (notup) 20,1

14:10FLIGHT 2 
bart lokhoff (swinging daddy) 6,9 
Sven Brouer (SevenUp75) 9,4 
Coeneman (Coeneman) 13,2 
Claudia Adrichem (ClaudiaA) 23,6

14:20FLIGHT 3
Little Bertha (Little Bertha) 8,8 
Martin (Martin) 13    
James Helder (JamesC) 30,3

14:30FLIGHT 4 
Manuel Mulder (ManuGolf) 8,2 
Dr Golf (Dr golf) ? 
Rutger te Nijenhuis (Clicks) 19 
Mischa Lokhoff 0

Homecourse: Liemeer [2020]
Putter: Odyssey Stroke Lab Seven
Clubs: Titleist T300 | TSi2
Gespeelde golfbanen: www.google.com/maps/d/embed?mid=1mQjPr4C...yEkKi82z&ehbc=2E312F"
Laatst bewerkt 3 maanden 3 weken geleden door Samantha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: notup, canth, Coeneman, swinging daddy, ManuGolf, SevenUp75, Martin

Lees meer
8 maanden 3 weken geleden #10 door Boesjev
Beantwoord door Boesjev in topic Het Poldertoernooi bij Liemeer - 3 augustus 2024
Erg leuk initiatief. Daar het mijn 1ste week vakantie is en ik nog niet weet waar ik ben hou ik het even in de pen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Samantha

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.043 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven