Goedemiddag allemaal,
Gezellig dat jullie je hebben ingeschreven en a.s. zaterdag komen spelen op Liemeer. Beloofd een gezellig Golfchat-middag te worden! Er is nog 1 plekje beschikbaar door een lastminute afmelding.
Er zijn wat wegwerkzaamheden in de polder, dus het kan zijn dat je een landweggetje mag omrijden. Het wordt mooi weer, dus houdt ook rekening met de bruggen die kunnen open staan in de polder. Ontvangst vanaf 13:00 uur in het clubhuis met koffie/thee en wat lekkers, aanmelden mag direct bij binnenkomst bij de caddymaster aan de linkerzijde.
De flight indeling (onderstaand) is doorgegeven aan de caddymaster. In elke flight zit een speler die de baan als eens gespeeld heeft, de handicaps zijn gemiddeld verdeeld over de flights. We hebben voor en achter ons twee ballen in de baan. Het verzoek aan de laagste handicap in de flight om de aansluiting in de baan te bewaken.
Ik heb op dit moment voor de prijzentafel 2 flessen wijn, mocht je nog iets leuks in de aanbieding hebben voor de prijzentafel laat het mij dan even weten. We spelen stableford, eigen tee keuze (rood, blauw, geel of wit).
Tot zaterdag! (bij vragen weten jullie mij via de bekende wegen te vinden)
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
14:00FLIGHT 1
Cesare (Cesare) 0,2
Canth (canth) 12,5
Samantha te Nijenhuis (Samantha) 16,4
notup (notup) 20,1
14:10FLIGHT 2
bart lokhoff (swinging daddy) 6,9
Sven Brouer (SevenUp75) 9,4
Coeneman (Coeneman) 13,2
Claudia Adrichem (ClaudiaA) 23,6
14:20FLIGHT 3