Zaterdag is het zover en gaan we gezellig een rondje golfen op De Gelpenberg
Willen jullie alsjeblieft € 87,45 afrekenen bij binnenkomst in het clubhuis? Ik heb eerder aangegeven dat ik een bedrag van € 5 heb gerekend voor wat prijzen, deze graag gepast contact aan mij geven of anders kan ik je een tikkie sturen.
De koffie met appelgebak bij aankomst is inbegrepen evenals het diner na afloop. De drankjes na de ronde en tijdens het diner moet je apart afrekenen. Het diner is drie gangen en heeft wat keuzes:
• Vooraf: soep van de chef of luxe brood met smeersels
• Hoofdgerecht: Kip steak saté, Sam’s burger of verse vangst van de week
• Nagerecht: Vanille ijs met slagroom of koffie of thee
Als jullie de keuzes aan mij kunnen doorgeven bij het aanmelden, dan kan ik dat vast doorgeven aan de keuken.
De eerste startijd tijd is om 14:04
Flight 1 starttijd 14:04 uur
Canth
Roughseeker
Mischa
Flight 2 starttijd 14:12 uur
Swinging Daddy
Dean
Kees de Cock
Flight 3 starttijd 14:20 uur
Lars
Tjakko Hoeve
Okidoki
Flight 5 starttijd 14:36 uur
Notup
Boersma
Dr Golf
Flight 6 starttijd 14:44 uur
Coeneman
Little Bertha
Frank@andalus
We spelen een Stablefordwedsrijd met een Longest drive op hole 5 en een neary op hole 12.
Ik heb van de baan begrepen dat de rough nogal hoog is. Het verzoek is om een provisional bal te slaan als je bal enigszins in de buurt van de rough terecht komt. Dit om het speltempo te bevorderen.
Er is ook een afgezet stuk waarin schapen rondlopen. Het is niet toegestaan dit gebied te betreden. Het is GUR en mag op die manier ontwijken.
Ik ben er zelf vanaf een uur of twaalf en kijk er naar uit om jullie te verwelkomen op wat ik één van de mooiste banen van Nederland vind.
Tot zaterdag.
Coen
Don't be afraid to make miss steaks.
Laatst bewerkt 4 maanden 1 week geleden door Coeneman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, okidoki, roughseeker, notup, boersma, Di11, swinging daddy, Tjakko Hoeve, SevenUp75, Boesjev
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Als niet Golfchatter, maar toch bekend bij velen vanwege zijn deelname aan het Andalusian invitational en het tournooi van Paul te Portugal, schrijft Kees de Cock zich hierbij in voor de Golfchat Masters op de Gelpenberg.
Waar blijven al die anderen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: notup, Jimi Thing, Di11, swinging daddy
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.