Nog een nagekomen bericht van Derksen: nos.nl/artikel/2504344-oud-golfer-derkse...prestaties-doet-pijn
Misschien dat we een nieuw topic 'bondscoach' nodig hebben voor speculaties voor de toekomst (Lafeber gaat het in ieder geval niet worden dus in dit topic hoort het verder niet meer thuis).
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hij was bondscoach. Schijnt het. Nooit wat van gehoord. Deed wellicht veel achter de schermen. Niet meer sinds 1/1. Zijn wijze van communiceren leidde kennelijk tot klachten. Exit Lafeber. Bron, 4 regels in de Telegraaf
De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf
Frank@Andalus schreef : Doet ie wel vaker. Hij heeft dit seizoen zeker 4x een WD-tje gedaan. Misschien kunnen we dat vanaf nu een Lafebertje noemen.
Lafeber denkt nog een topgolfer te zijn, die binnen de top 100 van de wereld thuis hoort.
Niet dus.
Lafeber was vroeger een topgolfer, zo zal ik hem ook waarderen.
Maar niet als bondscoach. Hij eist volledige overgave in golf van de jongens, alleen begrijp niet dat hij dat eist, als hij zelf dit niet kan geven in de 2 werelden waar hij zich nu in begeeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Foreinone
Vanuit Lafeber zijn kant zou je kunnen denken, ik krijg toch een basisloon, kan nog wat wedstrijden spelen en heb een fijne bondscoach baan.
Wat ik daarin niet begrijp, waar is zijn ehrgeitz, zijn winnersmentaliteit van vroeger. Steeds ergens in de achterhoede eindigen van de 2e divisie is toch ook niet wat je wil?
Hetgeen hij zijn talenten verwijt, zelfkritiek, heeft hij zelf totaal niet. Hij gaf enige tijd geleden aan dat hij nog bij de beste 100 spelers in wereld zou behoren.
Als je dat nu nog denkt, dan heb je dus geen zelfkritiek.
Dus C de NGF zit te prutsen. Zij zijn er altijd al meer voor de verenigingen en de banen en niet voor de golfers. De bobo's denken meer aan zichzelf dan aan golf in Nederland, dus ben bang dat dit niet zal veranderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, Jimi Thing, Foreinone