Plus ronde van vandaag 2024

Lees meer
6 maanden 3 dagen geleden - 6 maanden 3 dagen geleden #151 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Plus ronde van vandaag 2024
Gisteren op uitnodiging een rondje op Aloha mogen spelen. Zonder uitnodiging door een lid, kan je het shaken. Met uitnodiging alsnog 100€, maar dat betaal je tegenwoordig ook al voor een 'gewone' baan dus een koopje.
Wil je daar lid worden, betaal je 25k voor een aandeel en nog eens 25k entree kosten. En dan nog je jaarlijkse fee, dus je snapt veel fout geld en opgespoten lippen op het terras.
Het is de baan waar Anne een paar jaar terug nog een wedstrijd op de LET won. Eigenlijk geen moeilijke baan als ik het vergelijk met Alhaurin. Je raakt er geen ballen kwijt en lang niet zo bergachtig.
Wel allemaal lange par3 holes. Op 3 daarvan had ik mn driver nodig en wist op de green te komen. Maar die greens zijn wel erg lastig als je er nooit speelt.
Ik wist er nog een rondje 89 uit te persen ondanks al de 3 putts.
Al met al een leuke afwisseling, morgen gewoon weer met het plebs op Alhaurin.
Laatst bewerkt 6 maanden 3 dagen geleden door Frank@Andalus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, okidoki, x-elf, Cesare, Jimi Thing, taxgolf, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 1 week geleden #152 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Plus ronde van vandaag 2024
heb vandaag weer eens 9 holes gelopen. Groendael. Veel last van de rug, tot vanochtend. Goed opwarmen. Op de DR wat ballen slaan. Probeer de ijzers te deloften met een ever so slightly biwed wrist. en dat gaat prima. Wat een verschil in lengte levert dat op. Niet pielen op de DR, je gaat zo spelen. Dus opwarmen, even met de 7w. Heerluk. Even putten en dan de baan in. Stimp 10, stevige wind. Rustig swingen. De 7w doet zijn werk, althans, druk de bal pardoes rechts weg. Manoman. I6 de bunker in, waar ik slecht uitkom. Chip terug en 2 puts. Oké, welkom thuis. Hole 2, babydraw i7 chip en 1,5 meter put over. Got it. Put training helpt! Dan hole 3 met de 3w. Dus net voorbij de blauwe tee. Welkom thuis. Sla een nonchalante punch. Goede tussenslag. Maar hou flink over naar de hoge gelegen green. Het is wat druk, ik moet wachten en aangezien ik nog niet heel veel vertrouwen in mijn spel heb, besluit ik een verstandige tussenslag te maken, 4e slag op de green en een lange put over, die ik pardoes met wat geluk uithole. Hole 4, 500 meter par 5. Nauwe fw, water links. Op bepaalde plekken verbreedt de fw en dat zijn de landing spots. Niet vandaag. De 3w is niet bij de les. Ik swing zo sloom dat ik een soort van shankaslice produceer. Op de voorgreen van 3. Een tussenslag en nog 1 om met de 4e slag op de green te liggen. Mis net de par. Hole 5 wijst men op de tee box van 3 dat ik kan. Ik punch de i3 tegen de wind. Strakke bal. De green ligt 150 meter schuin rechts. Met een paar nare bomen die de hole niet toegankelijk maken. Ik moet wachten en calculeer dat een i5 dit niet gaat redden. Dus ik chip met de i5 flink vooruit en hou een PW over. Heerlijke bal, helaas geen spin. Mis net de par put, ergens wel goed course management op deze hole. Hole 6 is die 3w wederom nergens bij de les. Een push op rechts. Mot terug chippen en terwijl ik sla, begint een dame te krijsen dat ik haar bal sla (niet dus) zij sloeg zelfs een verkeerde bal, Enfin, i6 naar de green. De gebogen pols is heerlijk, chip en put. Prima. Hole 7 de korte par 3. Eerste bal tekort, maar goede up en down. 2e bal beter, easy par. Hole 8 is niet verslagwaardig, wat een gepruts. Fuk de 3w. Dan moeite rammen op hole 9. Ontspannen. Er komt een 4 bal aan, waar ik 1 speler van ken. Gaat het goed? Mwah, moet nu de 3w tikken, maar dan moeten jullie achter me gaan staan. Anders ben je het leven onzeker. Met de ferm wind tegen sla ik eindelijk de bom van de dag, hou voorkant green 105 meter over, achterkant 123 meter. Ik denk, i9 te kort, beter met die wind een korter gegript i8. Die sla ik strak over de vlag, met 120 meter afstand. Hou een 15 meter put over voor birdie (easy par) en met de 2e bal put ik van die afstand voor birdie. wat uiteraard een Lucky bal is. 

Spelen met de vinger in de cast went. Het helpt enigszins zelfs om losser , ontspannen te grippen. Verder is Groendael een ingewikkelde baan om te spelen. Je moet de baan leren kennen, de mis weten. De greens zijn. een feest om op te putten. Er is welwerk aan de winkel. 13 slagen boven de par 35. Poeh. Maar goed, ik kom van ver.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, okidoki, x-elf, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • x-elf
  • x-elf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
6 maanden 1 week geleden #153 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Plus ronde van vandaag 2024
Gisteren mocht x-elf weer invallen bij ons HS1 team. 
Spelen op de Amsterdamse Golf Club tegen Houtrak. 
De AGC vind x-elf een leuke baan om te spelen. Mooie afwisseling van holes qua lengte en qua lay out. Niet blind rammen, na denken. Strategie. De baan lag er prima bij. Greens ook prima met een stimp 9. Het weer was zonnig met een kneiterharde wind. Pittig.

Het spel. Wat een drama. Mn vanaf de tee kreeg ik geen bal goed weg. Waar de driver een zekere club is was het nu D R A M A. Slechts 2 fairway hits.
Eerst 9 holes singles. Tegenstander zelfde leeftijd, vergelijkbare hcp. De (hout)rakker produceerde een lage drive met lengte. In deze condities een welkome resultaat. Bij x-elf waaide de ene na de andere drive weg. Met de ijzers was het precies andersom. De (hout)rakker sloeg zijn ijzers belachelijk hoog, vrij spel voor de wind om de bal mee te nemen en ergens door de baan te verstoppen. X-elf kan een redelijke punch slaan, de ijzers bleven beter op lijn. Zonder geluk vaart niemand wel. X-elf ligt in de greenside bunker, de (hout)rakker er naast. De (hout)rakker topt zijn chip over de green. X-elf blade mijn bunker shot, die laag had nog net de lip raakt, omhoog gaat en naast de vlag neer komt. Na 8 holes hebben wij allebei 3 gewonnen holes. De holes waar x-elf de drive in het water slaat, wint de (hout)rakker. De laatste hole, hole 18 van de AGC (niet te verwarren met de AOC) wij zijn op 10 gestart, is een par 5. X-elf drivet in de rough. De (hout)rakker midden fw. X-elf kan niet veel meer dan de bal zo ver mogelijk op de fw richting hole krijgen. De (hout)rakker slaat ook midden fw. Het schot naar de green kan tricky zijn met het vele water rechterkant green. X-elf speel veilig links net naast de green. De (hout)rakker produceert zo’n hoog ijzer schot. De lijn is op rechts, beide denken wij dat de bal in de bunker zal verdwijnen. De wind had een ander plan, houdt de bal tegen welke pardoes in het water plonst. De (hout)rakker is vol ongeloof, ‘dat kan toch niet, dat kan toch niet’. Blijkbaar wel is mijn respons.
X-elf wint met 4 gewonnen holes tegen 3. 

Dan volgt de 9 holes greensome. Nu tegen 2 (hout)rakkers. Mijn slechte spel vanaf de tee breidt zich uit tot door de baan. Er is geen redden aan voor mijn partner. Die produceert de ene na de andere verre drive die x-elf vervolgens niet benut. Met een paar goede putts weet ik nog wat te redden. Na 8 holes is de stand 3-3. Hole 9 op de AGC is een leuke korte par 4. Rechts veel water, links een fw bunker. X-elf zijn drive wordt door de wind gevangen, beoordeeld en helemaal rechts in het water gedropt. ‘Dat kan toch niet, dat kan toch niet’ klinkt het. Blijkbaar wel laat de (hout)rakker horen! Mijn maatje drived de fw bunker. X-elf heb 100m naar de vlag. In overleg besluiten wij om zo ver mogelijk richting green te gaan. Goed contact, bal vertrekt op lijn en wederom denkt de wind er anders over. De bal gaat halverwege rechts af om met de laatste stuiter het water in te huppelen. Pure spel fout van mijzelf. De (hout)rakker die hun 2e slag moets doen was de minst steady plyer van de 2. Die mist ook de green waardoor zij een listige chip moeten spelen. Domme dure fout. 4-3 verlies.

Als team dik gewonnen. 18-4. 
Als team winnen wij alle singles plus de 2 extra punten voor het totaal aantal gewonnen holes. Hierdoor zijn de greensomes niet meer nodig, omdat daar minder punten te halen zijn. Mijn conclusie na 2 x invallen: 18 holes competitie is het niet voor mij.
 

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dr golf, okidoki, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #154 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Plus ronde van vandaag 2024
Zeker weten. Beeld vertekend erg op TV.  Dan Grieve heeft hele mooie instructie clips. 

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #155 door Frank@Andalus
Beantwoord door Frank@Andalus in topic Plus ronde van vandaag 2024

Vooral het chippen, laag, hoog, draw, echt leuk.

Chippen met draw? Geloof niet dat ik dat wel eens op de tour gezien heb?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #156 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Plus ronde van vandaag 2024
Vandaag met Haagse Bandido op Royal Rozenstein. Afgelopen woensdag naar het ziekenhuis. Brace mag er overdag af, in de nacht om de vinger. Als je dingen gaat doen waar je bang bent om de vinger dubbel te klappen of.te stoten, Brace om. Voorlopig 3 weken. Bij problemen terugkomen, Boksen mag nog niet. Dus reed ik gisteren naar Groendael om eens ballen te slaan. Zonder Brace. Heeeeerrrrrluk. Echt, aller erop en er aan. Alleen in het begin deed de vinger verrot zeer, zo stijf als een spijker. Toen ik daar aan gewend was, ballen aan de lijn. 

Hoe anders vandaag. Voor de zekerheid de Brace omgedaan. Maar bij het opstaan, schoot het in de rug. Hoe dan. Waarom?? Om gek van te worden. Start om 11.24. Chippen, prima. Rustig swingen warm worden, easy does it. Scheelt, het waaide best. Enfin. Hole 1. 1e bal, water, 2e bal, hazenmaaier (of voor het zelfvertrouwen: de Tiger Stinger ). Ijzer naar de green, hazenaaier 2. Chip dood bij de vlag, draw it in. Hole 2. de 3w mag los. 1e bal aqua (hoe dan??), 2e bal aqua. Zucht. Bal naast bandido gedropt. rustagh i8. Hazenaaier. Eindelijk een i9 die naast de green belandt. Chip is dood bij de vlag. Hole 3 (en badido steunt, puft en zucht). Wind tegen lange par 3, vlag op 165 meter. Eigenwijs sla ik een i5. Die vindt de green, goede slag!. 2 puts par. Mooi. Hole 4, lichte dogleg naar rechts. Wind schuin tegen, de 3w doet zijn werk, goede swing, rotatie, hehe. wind heeft nauwelijks effect. Matig PW, rustig wedge. Par put lip out. Nice. Hole 5, sla een lage 3w bal. Nice, de hybride voor 175 meter is rukkeputtie. Aqua. De kort getripte i9 slaat de bal strak over de pin. Lange put terug, lip out 2. Toen zijn we gestopt.

Gek, last van de rug (spier) die na wat holes wat losser werd. Toen werden de swings beter. Heb vooralsnog in de baan geen idee qua richting, gerant. Chippen en putten gaat echt goed. Heel tevreden mee. Vooral het chippen, laag, hoog, draw, echt leuk. Rondom de greens, top. Kon gelijk vergelijkend waarde onderzoek Groendael - \Rozenstein doen. Da's niet helemaal eerlijk. De greens op G zijn zoveel beter. En moeilijker ook. Greens op R zijn simpelweg traag. ook de fw zijn minder, toch andere ondergrond. Enfin, het was leuk om wat holes te lopen.

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, x-elf, Jimi Thing, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • x-elf
  • x-elf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
Lees meer
6 maanden 2 weken geleden #157 door x-elf
Beantwoord door x-elf in topic Plus ronde van vandaag 2024
Vandaag mocht x-elf invallen bij HS1 van de AOC voor de competitie.
Locatie Almeerderhout
Tegenstander De Kennemer

X-elf speel geen competitie. Heb er te weinig plezier aan (en dat klopte vandaag ook weer) Invallen als het nodig is kan. 
De nieuwe competitie variant van 18 holes. Eerst 9 holes single, dan 9 holes greensome. Om het interessant te houden is eer andere telling bedacht. Het gaat om het aantal gewonnen holes over 9 holes. 5&4 winst bestaat niet meer. Alle 9 holes worden gespeeld en je houdt bij hoeveel holes je wint. Zo ook bij de greensome. Win je jouw 9 holes partij dan krijg je 2 punten. Als iedereen binnen is tel je van elke speler het aantal gewonnen holes bij elkaar op, het team met de meest gewonnen holes krijgt 2 punten extra. Zo ook bij de greensome. In totaal 22 punten te winnen (12-6-4). 
Tja……

De wedstrijd. X-elf speelde als 2e single, tegen een vergelijkbare tegenstander qua leeftijd en hcp. Het weer was niet best. Harde wind en giga buien. Alleen draagtassen. Trolleys alleen op het pad. De Kennemeraar speelde ala iemand die al jaren op De Kennemer speelt. Gedateerde stokken in een dito tas. Kort venijnig swingetje, laag houden en recht door. Zonder geluk vaart niemand wel, zo ook De Kennemeraar. Green missen en door een onverklaarbare bounce links af naast de pin terecht komen. Hazen naaier vol in de waterhindernis om de bal keurig te zien bouncen en midden fairway terecht te komen. Hazen naaier vol de bunker om er netjes aan de achterkant weer uit te stuiteren de green op. Zucht. Dat afgezet tegen mijn lip outs, green raken en toch rechtsaf gaan om net in de rough terecht te komen. Het werd uiteindelijk een putt wedstrijd en daar was De Kennemeraar beter in. Hij wint 3 holes en x-elf 1. 
Dan de greensome. Onze 1e single was ook vergelijkbaar met hun 1e single. Mooie gelijk opgaande partij. X-elf was beter op tik dan bij de single. Helaas kreeg onze 1e single er geen putt in. Na 8 holes beide teams 3 holes gewonnen. Hole 9, waterpartij voor de green, leuke hole. X-elf drive linkerkant fw. Onze 1e single mist de green links, pin staat rechts. De Kennemeraren missen de greens rechts. Bij de green aangekomen blijkt hat water flink langs de green door te lopen. Bal in de aqua. Tegenstander topt z’n chip over de green. X-elf drop en chip tot 1,5 meter. De Kennemeraren chippen te hard terug en mogen als eerste putten. Mis. Onze 1e single heeft 1,5m putt voor de winst. Mis. 3-3 terechte uitslag.

Almeerderhout was goed te spelen. Baan was op sommige plekken nat, fairways waren prima, gras wel wat lang. Greens waren traaaaaaaag. 

11.30 gestart. 16.00u in het clubhuis. Om vervolgens het lange wachten tot alle partijen binnen zijn. 18.45 buffet. 19.15 in de auto.
Dat hoeft dus voor mij niet. 


 

.
"Niet de speler die weet waar de club hoort te zijn, is succesvol, maar de speler die weet waar zijn club is"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #158 door okidoki
Beantwoord door okidoki in topic Plus ronde van vandaag 2024
het paas-weekend begon goed, niet alleen met Goede Vrijdag, maar ook met het nieuws dat ik ipv een uurtje eerder weg of alleen de middag nu de hele dag vrij mocht zijn. Dat maakte dus het weekend als 4 zondagen kwa werk - alleen beetje in de gaten houden wanneer het zo uitkomt. Scheepvaart kent helaas geen dichte loketjes.
Blijkt ook dat toch ook weer niet iedereen zo maar een vrije dag heeft, maar buurman Rik (van een paar huizen verderop en de last minute invaller voor de TS) kon zijn ''werkschema'' er op aanpassen en als tijdelijk potentiele klant konden we afspreken om een ronde op de Keppelse te spelen; extra bonus is dan ook nog dat Rik's bedrijf daar business-cards hebben, dus de goede vrijdag werd een beste vrijdag!
De lente probeert een begin te maken, er stond een beetje wind, maar het was niet koud en de zon probeert het ook zo af en toe. De baan is zo goed als droog, maar nog steeds erg zacht door de regen die nog steeds af en toe valt en verzadigde grond.
Ik was nog snel even op de DR geweest, waar ik geen bal goed sloeg; we startten op hole 10 en ik begon met par, par - zeg het maar !!
Het werd een leuke en gezellige ronde, we speelden allebei  ok+, allebei 18 holes met 1 bal, maar alles bij elkaar toch weer laag 90.
Kon de pret niet drukken en al helemaal niet omdat we na de ronde lekker buiten op het terras konden zitten.

Eerste paasdag - de eerste zondagochtend met zomer-tijd - starttijd 0933 red je dat ? Jazeker wel, op dat moment semi-beseffend dat ik vroeg op moest en terug-rekenend was dat (voor het gevoel) om 6 uur. Waar moezzie zijn dan ??!
Ik kon met Tjakko en Lucia meespelen op Anderstein bij Maarsbergen. Tweede keer dat ik daar was en ik heb nu alle 3 de lussen mogen spelen. Mooie baan ook om te spelen en zoals alle banen in de omgeving zal het genoegen alleen maar weer toenemen als alles weer in bloei komt en groen wordt. Ook hier was de baan droog, maar nog zacht; greens erg mooi en egaal groen. 
De lichte regen was om 9 uur gestopt, we begonnen met bewolking, maar gedurende de ronde kwam ook hier steeds meer de zon door en dat voel je gelijk - hup, trui uit !!
Tjakko speelde mooi degelijk en werd beloont met 36 stbfd punten; Lucia had haar ups en een paar downs, maar het chippen-1putt en het putten van afstand is wel degelijk een wapen van haar aan het worden. Leuk om te zien.
Mijn eigen spel was helaas embarmelijk, maar werd goed gemaakt door het gezelschap, de plaag-steekjes onder water, het lachen en dus had ik het gewoon uitstekend naar mijn zin. Het wordt wel tijd om een lesje te gaan nemen, dat is wel duidelijk intussen.
En na een heel gezellige nazit op het terras begon het weer te regenen toen ik in de auto stapte. Goede timing dus!

Tjakko en Lucia - nogmaals dank voor de mooie golfdag!

 

The Universe is under no obligation to make sense to you!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: piglet, x-elf, Jimi Thing, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden - 6 maanden 3 weken geleden #159 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic Plus ronde van vandaag 2024
 Het afgelopen lange weekend 2 keer gespeeld hier in Sydney, een mooie belevenis. Veel Aziatische mensen op de golfbaan, gek van golf, gek van spullen. Leuk om in de tassen te kijken en te zien wat daar zoal in zit. Veel JDM materiaal, leuk om te zien. Zaterdag een rondje op Bankstown GC, half uurtje buiten Sydney CBD. Een public course, goed aangeschreven en dan krijg je voor 42e echt een prachtige baan voorgeschoteld. Greens snel en hard, in erg goede conditie. En gras wat zo anders is als wij kennen. Stug, dikke sprieten en erg moeilijk om uit te spelen. Lies leren lezen uit deze rough is een must, een beetje power meebrengen ook. Erg wennen. Vegetatie en wildlife op de baan is prachtig. Zoveel andere bomen weer, veel vogels en veel geluid van de natuur om je heen, prachtig. Geen idee hoeveel slagen ik had, vooral veel lol gehad met m'n Koreaanse broeders. Zondag op Mona Vale GC, baan aan de zee al is die vanaf de baan bijna nergens in zicht. Baan ligt achter de duinen, is geen links, meer parkland. Krijg de condities meer en meer door en begin na een hole of 3 serieus golf te spelen. Ook weer niet geteld maar speel 5 of 6 boven de baan. Ook nu weer met 3 koreaanse medespelers ingedeeld maar na hole 2 heb ik een 2-bal voor me gevraagd of ik met hen de rest van de ronde af kon maken. De koreanen waren net begonnen en na op 2 holes 2 van de 3 spelers niet voor de dames tee te zien komen bedacht ik me, ik kan beleefd doen of gaan voor een leuke ronde. Heb me verontschuldigd bij de heren en was welkom bij de 2-bal voor me wat engelse gasten bleken te zijn. Lekker staan spelen en in mooie tijd, nog voor het echt heet werd de ronde afgemaakt. Portugal is een golfbestemming voor toeristen maar een golfwoestijn voor enthousiaste portugeese golfers, tenminste als je van gear en al dat soort dingen houdt. Wat dat betreft is het hier weer je neus ophalen aan indoor facilities, grote golfshops en banen van een hoog niveau voor een paar tientjes. Mooie opwarming voor een weekje knallen met Raaf straks in Ierland.

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 6 maanden 3 weken geleden door Jimi Thing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: nico, piglet, Dr golf, okidoki, x-elf, taxgolf, Frank@Andalus, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #160 door taxgolf
Beantwoord door taxgolf in topic Plus ronde van vandaag 2024
Zowel gisteren als vandaag even op Groendael geweest. 
Zaterdag op de DR. Ballen aan het spreekwoordelijke touwtje. Tilt & turn. Pushdraw al the way. Relaxte grip, nul last van de vinger. Het kon niet op. Rond 12.00 zou het droog zijn. Lichte miezer. Ik waag het erop. Zijn 3 a 4 flights in de baan. Ik sla af en ros de 1e bal in het water. Ach ach ach. De 2e bal is een streep. i8 verdwijnt rechts naast de green, pin high. Ik wandel op en de regen komt gestaag. Meer nog, de vinger irriteert. Koud en dood kloppend gevoel. Niets nada noppes. Manmoedig sla ik op 2 nog af. Het is niets helaas. Komt wel erg fraai uit de bunker. Kort spel, daar ligt het niet aan. De vinger weigert. het is niet anders.
Dan zondag. De ballen aan het spreekwoordelijke sleeptros. Ze gaan de bedoelde richting wel op, maar minder fijn dan gehoopt. de 7w en hy gaan uitstekend, de i8 wil ook wel. Vervolgens maar gaan putten, maar kan de putter. niet in de gewenste grip grijpen. Desondanks is de stroke ok. Leg 1 bal op 1,5 meter voor birdie en 2 ballen op 2,5 meter voor par. Zo loop over de putting green en speel 4 holes. Ik eindig plus 3.

Vrijdag bewoog ik per ongeluk mijn vinger toen de cast schoon gemaakt werd, Da's pijnlijk. Woensdag naar het ziekenhuis. Dan zien we verder. Desondanks genoten van de buitenlucht. Wat een feest, een baan zonder starttijd. Greens hadden stimp 10. 

De autoriteit van de leraar schaadt maar al te vaak degenen die leren willen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, x-elf, Jimi Thing, Frank@Andalus, Di11, swinging daddy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: ElsModerator
Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven