GarField's Blog

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden - 1 jaar 8 maanden geleden #71 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Ik had niet helemaal verwacht dat het zo heet zou zijn vandaag.
Jeetje wat was het benauwd en warm ... mijn poriën staan helemaal open en ik loop leeg.

Vandaag weer 9 holes om te 'oefenen'. Dus geen Q want ben alleen.

Ik zal eerlijk zeggen, ik was terug en had het idee dat het heel slecht was. Voelde toch een beetje frustratie door een aantal slechte slagen. Maar na de ronde zegt mijn horloge 49 slagen. 49??? Dat is helemaal niet slecht ... dus nu even de kaart en arccos nakijken :).

Hole 1. par4. drive ging een beetje naar rechts en kort157 mtr, maar voorbij de eerste en voor de 2e bunker. Wel op de fairway. Te ver naar de green over water dus 'veilig' opleggen. 90 meter naar de vlag maar helaas .... een 3 put :(. Double.
Hole 2. par4. Ik moet wachten. Zit een 3bal voor me die a) 6 oefenslagen doen b) en daarna 50 mtr slaan. Drive gaat weer iets naar rechts en kort ..... 161 mtr. Nog 140 naar de green dus normaal zou ik zeggen hybride, maar die is er nog niet dus ijzer 6. Hij komt een mooie 128 mtr. Chip naar de green en die ligt een mtr van de pin. 1 put par.
Hole 3. Hele mooie drive links op de fariway. 200 mtr. Ik loop naar mijn bal. 2 hebben geput en staan op de afslag van 4. De 3e was aan het kloten om het water over te gaan. Hij loopt naar de andere 2 (dacht ik). Ik wil mijn bal slaan maar de 3e moet nog naar de green ....... zucht. Sla maar roept hij, je mag voor. Nog 110 naar de green dus dat moet ik halen. Helaas top ik de bal en hij komt in het water :(. drop 3, slag 4 naar de green. 2 put double.
Snel naar hole 4 par 3. Ze staan te kijken en ik sla eerst de grond .. vergeet helemaal mijn slag/gewicht/draai .... gelukkig wel veilig vooruit. Snel een chip naar de green en 2 put bogey.
Ok ... rust.
Hole 5. par4. Mooie drive van 190 mtr. Wel iets rehts maar veilige tussen de bunkers. ok. nog 175 naar de pin dus mijn 5wood. Ik raak hem goed en hij gaat recht op de vlag af. Bij de green aangekomen ligt hij net rechts 10 mtr van de green. Beetje rare rol gehad dus. Chip naar de green en 2 put bogey.
Hole 6. par5. Drive slice naar rechts 146 mtr. grrr. Ok .. geen gekke dingen marc, gewoon 2 x een ijzer 7 en dan met slag 4 naar de green voor bogey. 1e x 7 sla ik in de grond en gaat 56 mtr. 2e 7 sla ik in de grond en gaat 43 mtr. Ok beetje hoog gras dus een 9. Die raak ik dan weer wel goed en dat ding rolt 133 mtr ???? Dan met een P naar de green .. die top ik weer en hij gaat voorbij de green en plons. drop Chippie terug. een dikke vette streep (9).
Hole 7 par 4. Raak hem goed. Toch gaat hij maar 165 mtr. Nog 140 naar de green over een bunker. Weer hybride die er niet is dus dan maar ijzer 6. Hij vliegt goed en ligt 20 cm voor de green in de fringe. put gaat veel te hard, maar maak toch bogey.
Hole 8. DANGER DANGER. par4. veilig met houten 5 afslaan. raak hem niet goed en komt maar 135 mtr. Wil met de ijzer 8 naar de andere fairway maar ... plons. drop en slag 4 naar de green raak ik weer te dun en vlieg over de green. Chip naar de green en 2 put triple.
Hole 9. par3. pin staat lastig achter de bunkers. 114 mtr. Marc ... je kan het. ijzer 8 en hij gaat fantastisch. Daar aangekomen ligt hij net rechts op de fringe. 2 put par.

Doordat ik best vaak voor mijn gevoel slecht slagen heb gemaakt ging ik naar huis met de gedachte dat het prut was.
In totaal 49 slagen. 17 puts. 2xpar. 3x bogey. 6/7 FIR als is 1 een twijfel geval. dus zeg 5/7 FIR. 0 x GIR. 21 punten, dagresultaat 28,5 ... dat had ik dus echt niet verwacht. Geen Q dus handicap blijft 30,4.

Ik heb voor vrijdag 9.00 uur een starttijd, maar die ga ik annuleren. Veel te warm deze dagen. Swing gaat nog echt niet goed dus zaterdag 11.00 uur eerst maar les en duidelijk aangeven waar het volgens MIJ mis gaat (gewichtsverplaatsing .. ik heb me opgenomen, en bij impact sta ik 50/50 met gewicht).
Kijken of we daar wat mee kunnen.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
Laatst bewerkt 1 jaar 8 maanden geleden door GarField000.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #72 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Vandaag de laatste dag van de par3 avonden.
Ik moest om 19.02 starten dus ervoor oefenen op gewichtsverplaatsing en draaien.
Uiteraard ook nog met de lange stokken geoefend want meneer met R10 was er ook.
Driver 20 slagen geen mishits zeg maar. Soms wat te veel naar rechts, maar geen gekke dingen. Afstand was gemiddeld 150mtr. met een max van 175 (met DR ballen dus korter).
Ook nog even met ijzer 8 geslagen met de R10. Afhankelijk hoe ik hem raakte ging het van 90 tot 110 mtr met zelfs een uitschieter naar 121. Ik probeer steeds hetzelfde te doen maar schijnbaar zit er nog veel verschil in hahaha. Ik heb voor zaterdag weer een uur les geboekt.

Par3 wedstrijd.
Ik begon helaas met een double. Ik probeer de hole voor me te halen maar ik weet het niet meer .. slag 1 was iets te kort .... maar waarom geen bogey.
Verder ging het goed vond ik. 4 x par en 4 x bogey. Alleen op de laatste hole een 3 put. De eerste was zo lang en hobbelig dat hij 2 meter rechts kwam. Verkeerd uitgelijnd.
Totaal 18 punten. Handicap gaat naar 30,4 omdat er een goede score weg valt.
Maar het ging best goed vond ik. Chippen ging goed. Afslagen waren alleen te kort soms .......
Vind het nu wel een stuk lastiger om mijn handcap hier te halen. Ik krijg 6 slagen mee op 9 holes, of 13 over 18. Ow, nu ik boven 30,1 ben krijg ik straks 7 slagen mee.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank@Andalus

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #73 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Dit keer heb ik bewust 'veilig' gespeeld. Om te kijken wat het brengt.
De 60 mtr is meer omdat er water ligt. Of ik moet direct naar de green, of naar 60 mtr zodat ik er voor blijf.
Ga ik vanaf 120 proberen is het meestal OF erover, OF te kort en in het water.
De greens en faiways waren nu wel zachter als de weken hiervoor de de regen die gevallen is denk ik.
60 is voor mij een SW of rustige GW (nog niet binnen). 40 mtr vind ik lastiger :).

Hole 7 bv zit rechts voor de green een bunker. Links 75 mtr voor de green zit een bunker. Maar er tussen is veel ruimte. Dus ik speelde over de eerste, maar veilig links van de greenside bunker. Raak ik mijn ijzer goed, te ver of te kort is er in de basis geen gevaar. Ik lag een meter te kort van de green en 4 mtr links van de bunker.
De houten 5 moet ik dan inhouden en gaat het waarschijnlijk mis. Mijn hybride is nog niet gearriveerd.

Maar dit was inderdaad erg conservatief, maar bewust. Meestal ga ik voor de green tot 140 mtr maar krijg ik hem niet gestopt. Als het erachter veilig is zou het nog niet zo erg zijn, maar meestal liggen er sloten achter de greens.

Maar ik ben heel blij met mijn ronde zo. Mede omdat ik geen mishits had, de chips allemaal lekker gingen. Geen ballen op zijn kop geslagen. Maar komt ook doordat ik wat rustiger swingde ipv vol.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #74 door Jimi Thing
Beantwoord door Jimi Thing in topic GarField's Blog
Dat is bijna bogey golf Marc, erg sterk. Als ik je verslag lees dan lijkt het hier en daar wel erg conservatief waardoor je het jezelf mogelijk moeilijker maakt als nodig. Naar 60m van de green opleggen lijkt mij een gevaarlijk recept. 

eerder naar 20m van de green tenzij die extra 40m in je tussen slag erg veel extra risico op mishits brengt. Maar zolang je in de breedte de ruimte hebt zou ik zoveel mogelijk lengte maken. Ik kan me voorstellen dat je rekening houdt met greenside bunkers. Mogelijk zijn die lastiger om overheen te spelen van 20m vs 60-70m. 

lekker bezig toch?

Sometimes a jimi thing slides my way and keeps me swinging

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden - 1 jaar 8 maanden geleden #75 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Vandaag een beetje lopen aankloten met ballen. 100 mtr hole, driver .... veel geleerd.
Daarna een rondje lopen. Met JT in mijn achterhoofd. Geen 110+ approaches naar de green. Dan opleggen en van 60-90 mtr slaan. Dan gaan ze hoger en blijven ze liggen.

Dus lus a. 9 holes gelopen.
Hole 1. par4. Aflsag 176 mtr. Nog 150 over, maar over water. Dus .... rustige P chip naar voren. 65 naar de green. 2 put bogey.
Hole 2. par4. Afslag niet zo ver, 156 mtr. Bal ligt beetje scheef. Dus gewoon met ijzer 6 naar voren. Chip naar de green. Helaas een 3 put. double.
Hole 3.par4. 178 mtr afslag. 130 naar de green. water ervoor, dus denk aan wat je wilt doen. Rustig opleggen. Iets te kort maar veilig. chip naar de green 2 put double bogey.
Hole 4. par3. Hole in de vorm van een omgekeerde L. Pin staat helemaal in de hoek. Dat speel ik niet want die blijft nooit liggen. Dus recht naar voren. Marc ... als je daar speelt heb je een hele moeilijke put. Speel hem gewoon kort ervoor zodat je kan chippen. Dan maak je meer kans op par dan met putten. Dus de bal ervoor gelegd. Mooie chip naar de vlag maar helaas rolde deze minder ver als ik dacht. 2 put bogey.
Hole 5. par4. drive 173 mtr. nog 160 naar de green. Houten 5 rustig naar voren. Kleine slice en ligt rechts voor de green. Weer een mooie chip en 2 put bogey.
Hole 6. par5. 164 mtr tegen de wind in. Houten 5 naar voren. Ook dit is een omgekeerde L maar een hele lange steel zeg maar :D. Nu nog 120 voorkant green, maar over water. Marc, niet doen .... gewoon naar voren. Hoe groot is de kans dat hij in het water komt? Hoe groot is de kans dat je topt en OVER de green gaat en in het water. Hoe groot is de kans dat je sliced en aan de zijkant in het water komt? hoe groot is de kans dat het GOED gaat. Dus .. gewoon smart. Een mooie slag naar voren. Toch even een bal gepakt om te proberen .... en ja hoor, plons. Kijk .. smartass. Chip op de green. 2 put bogey.
Hole 7. par4. Geen spannende hole. Drive 176 mtr. Da is het nog 135 naar de green. Dus gewoon je ijzer 6 pakken, links van de bunker is veilig en als je topt ligt hij op de green, speel je te kort is je chip wat langer. Ging zoals verwacht. Chip naar de green en 2 put bogey.
Hole 8. par4. Mijn horror hole.Met houten 5 afslaan. niet zo ver. 129 mtr. Beetje te rustig. Ik moet schuin het water over, maar dat is na 90 weer fairway. Geen gekke dingen. Gewoon veilig met ijzer 7 naar de andere fairway. chip naar de green en 2 put bogey.
Hole 9. par3. 95 mtr. ipv p gewoon rustig met je ijzer 9. Bal is toch een meter te kort. Hele mooie chip met een lange par put van 2 mtr die erin gaat. PAR.

Eindscore .... 45 slagen !!!!!!!!!!!!!. 19 puts. Ingevoerd als oefenronde. DagScore hcp 25. 25??? Wat .. moet ik zo goed spelen voor hcp 25? omg dat haal ik toch nooit hahaha.
Geen strepen. 2 x double, 6 x bogey, 1 x par. Dit is een beetje mijn doel om te kunnen spelen. af en toe par, af en toe double, maar vooral bogey golf. Zoals het vandaag ging zou ik graag wat vaker willen doen. Geen mishits, geen fore left / fore right. Soms aan de zijkant van de fairway, maar meestal er netjes op. Wel allemaal korter (175 mtr ipv 190). Maar dat geef ik graag op als ze de richting volgen zoals ik wil :).
Ben benieuwd of ik dit vaker zo kan doen.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
Laatst bewerkt 1 jaar 8 maanden geleden door GarField000.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jimi Thing, Frank@Andalus

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden - 1 jaar 8 maanden geleden #76 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Vanavond op The Dunes gespeeld in Zandvoort. De baan van Nigel Lancaster. De vader van Melanie Luiten-Lancaster.
Via zo'n golfmaatjes groep op facebook wilde iemand daar spelen dus aangemeld en met ons 3en gespeeld.

Het is een korte baan. par3/4 ... 7 x par3 en 2 x par 4. Wat ik vooraf raar vond is dat ik 15 slagen mee krijg.

Hole 1 is een 157mtr par3. Afslag over water, maar veel ruimte voor de green. Ijzer afgeslagen, chip op de green en 2 put par (PS. het chippen gaat de laatste tijd echt heel goed voor mijn gevoel).
Hole 2 is een par4 van 301 mtr. De banen zijn smal, met hoog gras en struiken en heuvels als je mist. Ik probeer mijn houten 5 maar helaas draait die naar rechts.
Vandaag les gehad en mijn grootste probleem is nog het draaien. Goede achterzwaai, en voor doordraaien. Navel naar het doel. Maar goed. De bal over de lijn OOB dus drop. 4e slag richting de green. 2 put double.
Hole 3 is een 105 mtr. Ik kom er net naast uit, maar chip vlak bij de hole en 1 put par.
Hole 4 is een 155 mtr. Ik sla af met mijn houten maar die vliegt naar rechts, en de bal komt achter de green van ??? in het diepe. Drop. Moet vlak bij de bunker en er ligt zand. Ik sla en sjank de bal weer het diepe in. Nou ja dit heeft geen zin meer. slag 5 naar de green en 2 put met vette 7.
Hole 5 is 179 mtr. Je moet over een heel struikenbos voordat je ergens terecht komt. Dus dan maar weer houten 5. Weer niet goed geraakt en vliegt omhoog. Nou ja hij is recht dus dat scheelt. Mooie lange chip naar de green en 2 put bogey.
Hole 6 is een korte 94 mtr. Maar de green ligt HEEL hoog. 94 is normaal p, dus 9 .... nee pak maar de 8. Bal komt iets links van de green maar ligt bovenop. Mooie chip naar de green. Maar helaas pindakaas maakt Marc een 3 put op zon kleine green ... grrrrrr.
Hole 7 is een korte 77 mtr. Helaas draait de bal iets naar links en stuiterd nog verder links. Maar ... chip naar de green en 2 put bogey.
Hole 8 is weer een par 4. HELE smale fairway. Dogleg naar links .. nou ja .. echt de hoek om. Marc pak gewoon een ijzer en doe niet zo raar. Maar houten ging zo goed vanmorgen. Als je maar doordraait ...... en ja hoor .. rechts in het hoge gras. Loopt heel shuin ook nog. Slag is 10 mtr verder in het hoge gras. Marc speel hem gewoon naar de fairway. Dus hak terug naar de fairway. Slag 4 richting de green. Slag 5 gaat heel mooi ..... maar komt net voor de green en valt gelijk terug naar benden. chip naar green en 2 put triple :(
Hole 9 is een 122 mtr. Green ligt laag dus een clubje minder. Helaas net voor de green. Chip en 1 put par.

2 x par. 3 x bogey, rest slechter. 17 puts. Op zich ok maar ik baal van die 3 put. Doordat ik zoveel slagen mee kreeg toch nog 18 punten. dagresultaat 30,9. handicap van 30,0 naar 29,9. De volgende die nu weg valt is een 28,3. Dus dat zal mijn handicap nog weer wat laten stijgen. Nog 4 x een Q voor 20 Q rondes in 2022. 2 vd 4 tellen nog mee voor mijn handicap dus daarna is hij weer wat normaler :D.

Niet echt een shot of hole van de dag. Maar ik heb hele mooie slagen gezien. De punten weer verloren door de lange stokken.
Morgen maar even naar de DR om weer te oefenen en een 9 holes rondje doen.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max
Laatst bewerkt 1 jaar 8 maanden geleden door GarField000.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank@Andalus

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #77 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog
Dank je wel.
Ik kom zeker graag een keer spelen. Ik had ook al contact met een dame die lid is bij jullie. Een zekere Claudia. Zal haar voledige naam niet noemen :D.
Maar voordat ik overstap is spelen een eerste vereiste .... en wat je zegt, dan zijn er weer andere uitdagingen.
Punten heb ik niet :) ..... nou ja 1. Lid van GolfChat :D.

Op zich ben ik heel tevreden met de Kroonprins hoor. Alleen de greens vind ik echt lastig. Ik heb nu andere ijzers die meer hoogte genereren.
Dus dat is al een stap. Ik heb eens per 2 weken een uur priveles .... dus als de swing wat beter is kunnen we eventueel daar ook nog naar kijken.

Afstand heb ik niet echt. Driver gaat rond de 190 meter als ik hem goed sla. Dus ergens tussen de 180/200 meter. Soms erover.
Par4 van 350 is geen hole wat ik in 2 x haal :D. Maar goed .... morgen even een rondje kroonprins om te nieuwe clubs en de hogere balvlucht te testen.
En ik wil zeker een keer op amelisweerd spelen.


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden - 1 jaar 8 maanden geleden #78 door Leon1983
Beantwoord door Leon1983 in topic GarField's Blog
Hi Marc,

Ik ben zelf lid op Amelisweerd (en zit er ook in het bestuur). Als je een keer wilt komen spelen laat ik je de baan zien. Ik kan vrij vaak overdag doordeweeks momenteel.

Op de Kroonprins zit de uitdaging vooral in de greencomplexen: hard, links style, veel ondulatie. Logisch dat je daar mee worstelt. Maar vergis je niet: vanaf de gele tees is Amelisweerd ruim 300m langer dan de Kroonprins wat echt een enorm verschil is (korste par 3 op Amelisweerd is 145m met 130m carry over water, meeste par 4 holes zijn meer dan 350m) en de rough is op sommige plekken vrij killing. Ik heb ook de Kroonprins inmiddels twee keer gespeeld maar zonder wind vind ik die baan vele malen makkelijker spelen dan Amelisweerd omdat hij lekker kort is en kort speelt (hard) en ik geen longhitter ben (goede drive rond de 200 tot 220m).

Wat ik daarmee probeer te zeggen: iedere baan kent zo zijn eigen uitdagingen. Van baan wisselen omdat je de greens moeilijk vindt gaat weer andere problemen op een andere baan aan het licht brengen. Je kan beter investeren in lessen en leren wat hoger te slaan (of gewoon nog een clubje korter pakken zodat je niet over de greens heen gaat).

Met wat ik van jou lees is de Kroonprins een prima baan voor jou. Los van de wachtlijst die er op Amelisweerd inderdaad is en die met punten werkt voor meerdere criteria waar je niet voor in aanmerking lijkt te komen (al par 3 lid, familie/partner die lid is, woonachtig in Utrecht, etc.) denk ik niet per se dat je meer plezier uit het spel gaat halen op Amelisweerd. Maar kom vooral een keer spelen. Misschien willen andere mensen van hier nog aansluiten en ik ontvang jullie graag.
Laatst bewerkt 1 jaar 8 maanden geleden door Leon1983.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: okidoki, Frank@Andalus, GarField000

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GarField000
  • GarField000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Head pro
  • Head pro
  • HCP 30 ongeveer
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #79 door GarField000
Beantwoord door GarField000 in topic GarField's Blog

ik ben overgegaan naar Kroonprins omdat de baan in de wintermaanden vaak te nat is om te spelen. 

Je komt van Amelisweerd?
Kroonprins is bijna altijd open. Bijna geen wintergreens. Goede afwatering.
Leuke mensen (al zitter er op de herenavond ook .... ). Maar dat zal overal zijn.
Ik heb alleen zoveel moeite met de greens. Misschien wordt dat met de jaren nog beter?
Ik vind het nooit saai om er te spelen. Vanaf Rood komen er andere bunkers en hindernissen in het spel als blauw of geel.
Je leert wel goed waar je wel en niet moet zijn op de greens en fairways.
Misschien gaat het nu wel beter met de hogere balvlucht. Morgen even 9 holes spelen :)


Groetjes Marc

Putter: Odyssey White Hot Pro Rossie
IJzerset incl wedges: Taylormade Stealth
Houten en Hybride: Ping G425
Driver: Callaway Rogue ST Max

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #80 door jansof
Beantwoord door jansof in topic GarField's Blog
ik ben overgegaan naar Kroonprins omdat de baan in de wintermaanden vaak te nat is om te spelen. 

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Els
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden

logogolfchat

Inloggen of registreren

Wilt je een account op golfchat.nl, e-mail ons op info@golfchat.nl!

Advertentie

RSS Feed golfnieuws

Ga naar boven